rajasthan/india met Shoestring
zondag 18 juli 2010 om 18:37
zondag 18 juli 2010 om 18:44
Wat betreft de cultuurverschillen; waar ben je dan bang voor precies? En het ziek zijn, tja, kan niet beloven dat dat niet gebeurt... (valt nauwelijks te vermijden kan ik concluderen na meerdere keren in India te zijn geweest en echt mijn uiterste best te hebben gedaan op te passen )
Maar desondanks; als je een groep leuk vindt, dan zie ik weinig redenen om niet te gaan. India is ontzettend indrukwekkend.
Maar desondanks; als je een groep leuk vindt, dan zie ik weinig redenen om niet te gaan. India is ontzettend indrukwekkend.
zondag 18 juli 2010 om 21:52
Ik heb deze reis gemaakt met Shoestring, al wel weer wat jaren terug. Het is me prima bevallen, we hadden ook een hele leuke groep maar dat moet je natuurlijk treffen. Ik geloof dat het maximum aantal deelnemers (destijds in ieder geval) 24 is, dus de kans is heel klein dat er helemaal geen leuke mensen in de groep zitten. Ziek ben ik niet geweest, maar kan altijd gebeuren natuurlijk. Gewoon een beetje opletten wat je eet, uitkijken met salade die wellicht in kraanwater gewassen is, maar uitsluiten kun je het niet (maar dat kun je nergens). Wat betreft de cultuurshock, ik heb er geen last van gehad. Ik vond India geweldig.
maandag 19 juli 2010 om 11:17
maandag 19 juli 2010 om 13:23
Een vriendin van mij heeft de reis India en Nepal vorig jaar gemaakt met Shoestring. Zij vond het een mooie reis, wel ziek geweest in India. Mooie dingen gezien zei ze, maar ook een erg hectisch land. Ik zou lekker gaan als ik jou was, ieder zo zijn eigen ervaring. En Shoestring is prima, heb er zelf ook mee gereisd.
zaterdag 6 november 2010 om 09:54