Riad in Marrakech

12-11-2012 23:06 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Ik heb weer even wat tips nodig! In februari/maart ga ik naar Marrakech. Nu ben ik op zoek naar een leuke, betaalbare (max. ¤95) Riad. Hebben jullie leuke ervaringen of kennen jullie goede tips?

Ik zou het leuk vinden als het wat traditioneel aan doet, maar ik houd ook van mijn westerse luxe.

Alvast enorm bedankt!

Labello01
Zoiets?

quote:Yezka schreef op 12 november 2012 @ 23:13:

Zoiets?

[afbeelding]Dan ga ik mee!
quote:Yezka schreef op 12 november 2012 @ 23:13:

Zoiets?

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-XVBLXUCB.jpg[/img]Wouw, hoe heet deze!! Ik heb er al honderden bekeken en deze nog niet tegen gekomen... vertel Yezka!
Ben ook heel benieuwd waar die is....
Oh, sorry... Ik heb het plaatje eens gebruikt voor een ander topic.. En heb geen idee waar het is of hoeveel het kost.

Ik hoop alleen een keer de staatsloterij te winnen en zo'n huis hier in NL te laten bouwen..
Ik heb wel het gevoel dat ik nu iets goed te maken heb...

Maar ik google me suf, maar kan hem niet meer vinden!
Onze reisorganisatie had in Marrakech deze riad voor ons geboekt: http://www.riad-sabah.com

Wij vonden het een mooie mix tussen strak Europees en Marokkaanse opsmuk. De eigenaren zijn een Duits-Marokkaans stel, we zijn door hen vriendelijk ontvangen en ze praten beiden perfect Engels.

De locatie was ook prima, het is wel een eindje (1,5 km?) lopen van het Djemaa-el-Fna plein, maar de buurt waar de riad (eigenlijk is het een zogenaamde "dar" trouwens, geen riad) ligt is een leuk stukje medina op zich.
quote:Yezka schreef op 13 november 2012 @ 14:57:

Ik heb wel het gevoel dat ik nu iets goed te maken heb...

Maar ik google me suf, maar kan hem niet meer vinden!

AghYezka, maakt niet uit hoor! Ikvind wel iets!

Als jij de staatslooterij hebt gewonnen ben ik niet meer weg te slaan uit je huis ben ik bang...
quote:Chopin schreef op 13 november 2012 @ 15:05:

Onze reisorganisatie had in Marrakech deze riad voor ons geboekt: http://www.riad-sabah.com

Wij vonden het een mooie mix tussen strak Europees en Marokkaanse opsmuk. De eigenaren zijn een Duits-Marokkaans stel, we zijn door hen vriendelijk ontvangen en ze praten beiden perfect Engels.

De locatie was ook prima, het is wel een eindje (1,5 km?) lopen van het Djemaa-el-Fna plein, maar de buurt waar de riad (eigenlijk is het een zogenaamde "dar" trouwens, geen riad) ligt is een leuk stukje medina op zich.Bedankt voor je tip! Ik ga meteen even kijken.. Laat jullie nog even weten welke het wordt hoor!
Labello, ik zag op FB een tip voor een riad voorbij komen:

dardialkoum.com en ik moest gelijk aan dit topic denken. Ziet er mooi uit! Als je nog niet hebt geboekt zou ik daar ook nog even naar kijken. Veel plezier!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Ik heb in deze gelogeerd: http://www.riadmouna.com/en. Vond het erg mooi, echt naast het plein, aardige mensen. We waren er wel net op een heel rustig moment, dus misschien vertekend beeld - maar ik heb daar genoten en zou zo weer terug gaan.

Qua luxe: er was een jaccuzzi op het dak, daar werd ook ontbijt geserveerd, was een klein keukentje, ruime badkamers (vond ik dan), gratis thee en koffie en fruit. Eigenaar was erg behulpzaam, 's nachts paste zijn zoon op de zaak. Die jongen was altijd stoned en wij hebben enorm om hem gelachen toen hij z'n lauwe kebab wel met ons wou delen. Maar goed, weet niet of hij er altijd is, want zoals gezegd waren wij er toen het echt heel rustig was. Misschien is het normaal gesproken professioneler :-)
http://www.jnanemogador.com/

Het is een tijdje geleden dat ik er ben geweest, maar een super plek ongeveer naast het plein. Super vriendelijke eigenaren/personeel, schoon en niet onbelangrijk prima prijs.
Vrouwtje_Theelepel in "Tips en accomodatie Marrakech"

Hier staan ook nog een paar tips!
Dankjulie wel. Ik heb inmiddels een keuzegemaakt.

Het is geworden!

Kan haast niet wachten!
Riad Papillon

Ik zie dat de liink niet is meegekomen met mijn bericht. dus bij dezen! ^
Laat je even weten hoe het was, ziet er super uit! Gaat bij mn favorieten!!
Duurt nog even voordat ik ga, maar ik laat horen hoe het was!
Ik ben net terug en zat in Riad Teranga, mooie Riad, ligging is goed te vinden (erg fijn in deze stad), goed ontbijt, goede service, wij zouden er zo naar terug gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven