romantisch nachtje weg

09-01-2013 09:40 11 berichten
Hoi,

Begin maart gaan de kinderen een weekendje logeren omdat man en ik een arrangement geboekt hebben bij de Zwalhuwehoeve inclusief overnachting.

Bij nader inzien willen we iets anders gaan doen (arrangement hebben we aan vrienden gegeven)

Nu dus op zoek naar iets anders. Kinderen gaan logeren in regio Zwolle, dus liefst max een uur daar vandaan (want we moeten al 1,5 uur rijden om ze naar opa en oma te brengen)

Man wil graag een mooie sjieke kamer, mag een bruidssuite zijn, met bijvoorbeeld een jacuzzi.

Ook is het een pre als het geen 2 losse bedden zijn, maar 1 groot bed zodat je nog eens lekker tegen elkaar aan kan liggen zonder tussen de matrassen te vallen

Verder zou het leuk zijn als er in de omgeving gezellige restaurantjes zijn.

Iemand een idee?
Hampshire hotel in Zutphen. Mooi historisch gebouw in het centrum.
Alle reacties Link kopieren
Eten bij de Librije en daar overnachten?
Weet niet wat je budget is maar eten en slapen bij De Librije is echt super!! Hotel is echt zo mooi, oude gevangenis met prachtige kamers. Maar evenals het eten... wel aan de prijs...
Wij gaan binnenkort naar De Koperen hoogte. Erg benieuwd!
Hotel Pillows in Zwolle. Neem een suite, die zijn erg mooi. Met enorme badkamers! Lekker eten in het restaurant op de begane grond en je zit zo in de stad. En heb je wat meer te besteden maar niet genoeg voor de Librije, dan is Librijes zusje (in het hotel van de Librije) een echte aanrader!
Dank voor de tips! Eten bij de Librije is alleen niet aan ons besteed. We houden niet zo van dat soort restaurants.

Ik ga eens kijken bij het hotel van Zutphen.
Ik heb ongeveer een week geleden een topic geopend over een luxe hotel. Qua reistijden klopt het misschien niet allemaal, maar er stonden leuke tips in.

Ik kan niet linken, maar je kunt zelf wellicht even zoeken... Titel: luxe hotel in de pijler reizen.
dank je pip!
Een leuk kasteel in de buurt waar je kunt slapen en eten?
Hoi! Ik ben onlangs met mijn vriend een weekendje in Arnhem geweest en we hebben geslapen in het nieuwe mode en design hotel daar. Hotel Modez heet het. Echt SUPER leuk!! Ze hebben 20 kamers die allemaal anders zijn. Ingericht door (internationaal bekende) mode-ontwerpers. Je kan ook je eigen kamer kiezen. Wij sliepen in de kamer ontworpen door Sjaak Hullekes. Echt geweldig! Bij ontvangst kregen we een gratis glaasje champagne en de bar is een hip stadscafé waar het ook erg gezellig was. Verder vond ik Arnhem een verrassend leuke stad waar veel te doen is. Zeker de moeite waard! www.hotelmodez.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven