romantisch nachtje weg
woensdag 9 januari 2013 om 09:40
Hoi,
Begin maart gaan de kinderen een weekendje logeren omdat man en ik een arrangement geboekt hebben bij de Zwalhuwehoeve inclusief overnachting.
Bij nader inzien willen we iets anders gaan doen (arrangement hebben we aan vrienden gegeven)
Nu dus op zoek naar iets anders. Kinderen gaan logeren in regio Zwolle, dus liefst max een uur daar vandaan (want we moeten al 1,5 uur rijden om ze naar opa en oma te brengen)
Man wil graag een mooie sjieke kamer, mag een bruidssuite zijn, met bijvoorbeeld een jacuzzi.
Ook is het een pre als het geen 2 losse bedden zijn, maar 1 groot bed zodat je nog eens lekker tegen elkaar aan kan liggen zonder tussen de matrassen te vallen
Verder zou het leuk zijn als er in de omgeving gezellige restaurantjes zijn.
Iemand een idee?
Begin maart gaan de kinderen een weekendje logeren omdat man en ik een arrangement geboekt hebben bij de Zwalhuwehoeve inclusief overnachting.
Bij nader inzien willen we iets anders gaan doen (arrangement hebben we aan vrienden gegeven)
Nu dus op zoek naar iets anders. Kinderen gaan logeren in regio Zwolle, dus liefst max een uur daar vandaan (want we moeten al 1,5 uur rijden om ze naar opa en oma te brengen)
Man wil graag een mooie sjieke kamer, mag een bruidssuite zijn, met bijvoorbeeld een jacuzzi.
Ook is het een pre als het geen 2 losse bedden zijn, maar 1 groot bed zodat je nog eens lekker tegen elkaar aan kan liggen zonder tussen de matrassen te vallen
Verder zou het leuk zijn als er in de omgeving gezellige restaurantjes zijn.
Iemand een idee?
woensdag 9 januari 2013 om 10:44
woensdag 9 januari 2013 om 11:42
donderdag 31 januari 2013 om 14:18
Hoi! Ik ben onlangs met mijn vriend een weekendje in Arnhem geweest en we hebben geslapen in het nieuwe mode en design hotel daar. Hotel Modez heet het. Echt SUPER leuk!! Ze hebben 20 kamers die allemaal anders zijn. Ingericht door (internationaal bekende) mode-ontwerpers. Je kan ook je eigen kamer kiezen. Wij sliepen in de kamer ontworpen door Sjaak Hullekes. Echt geweldig! Bij ontvangst kregen we een gratis glaasje champagne en de bar is een hip stadscafé waar het ook erg gezellig was. Verder vond ik Arnhem een verrassend leuke stad waar veel te doen is. Zeker de moeite waard! www.hotelmodez.nl