Ryan air mega goedkope tickets
donderdag 16 oktober 2014 om 16:13
Ik wil over ongeveer anderhalve maand van Ierland naar NL vliegen en ben vrij flexibel met de datum (ongeveer een week) en vanaf welk vliegveld.
Ryanair stunt met hele goedkope tickets van bijvoorbeeld 20 euro. Nu hebben ze een ticket beschikbaar voor 26 november en verder niet iets rond die tijd.
Weet iemand of ze dichterbij de datum nog tickets toevoegen? Of hoef ik nu de website niet meer in de gaten te houden want dit is het?
Ryanair stunt met hele goedkope tickets van bijvoorbeeld 20 euro. Nu hebben ze een ticket beschikbaar voor 26 november en verder niet iets rond die tijd.
Weet iemand of ze dichterbij de datum nog tickets toevoegen? Of hoef ik nu de website niet meer in de gaten te houden want dit is het?
donderdag 16 oktober 2014 om 16:30
Bij alle prijsvechters werkt het doorgaans zo dat hoe dichter op de datum, hoe duurder het ticket. Dus als je langer wacht heb je grote kans dat dat goedkope ticket weg is en er alleen maar dure stoelen zijn. ( Immers, het kost echt wel meer aan brandstof,personeelskosten, onderhoud en afschrijving van een vliegtuig dan ¤20 per stoel; er gaan maar een paar stoelen voor die prijs en de rest gaat voor meer geld, zodat ze nog wat verdienen aan mensen die op het allerlaatst een ticket boeken)
let er wel goed op dat je keurig alle regeltjes volgt bij het boeken, want alles wat je moet aanpassen kost je extra en veel ook.
let er wel goed op dat je keurig alle regeltjes volgt bij het boeken, want alles wat je moet aanpassen kost je extra en veel ook.
donderdag 16 oktober 2014 om 16:35
Ik zie 11, 18, 19,25, 26, 27 november voor die prijs, en andere data in november voor 30 euro er tussen staan . Dat is echt erg goedkoop.
Ik weet niet hoe lang je wil blijven, maar kijk ook naar de retourvluchten om zo te kiezen welke heen en terugvlucht het goedkoopst is om de meest voordelige totaalprijs er uit te halen.
Ik weet niet hoe lang je wil blijven, maar kijk ook naar de retourvluchten om zo te kiezen welke heen en terugvlucht het goedkoopst is om de meest voordelige totaalprijs er uit te halen.
donderdag 16 oktober 2014 om 16:40
donderdag 16 oktober 2014 om 20:17
quote:Flashy schreef op 16 oktober 2014 @ 16:54:
Ik had vandaag voor december naar Praag gekeken dat was gewoon 260 euro voor 2 personen!(Easyjet)
Een aantal jaar geleden was het nog 125 euro.
Wat snap je dan niet?
Er zitten 156 stoelen in dat toestel. Als er weinig vraag is dan blijft de prijs laag. Is er veel interesse, dan gaat de prijs omhoog. Als easyJet 130 euro vraagt voor een enkeltje dan betekent het dat er veel vraag is. Zo simpel als dat.
Ik had vandaag voor december naar Praag gekeken dat was gewoon 260 euro voor 2 personen!(Easyjet)
Een aantal jaar geleden was het nog 125 euro.
Wat snap je dan niet?
Er zitten 156 stoelen in dat toestel. Als er weinig vraag is dan blijft de prijs laag. Is er veel interesse, dan gaat de prijs omhoog. Als easyJet 130 euro vraagt voor een enkeltje dan betekent het dat er veel vraag is. Zo simpel als dat.
donderdag 16 oktober 2014 om 20:21
quote:kadanz schreef op 16 oktober 2014 @ 20:17:
[...]
Wat snap je dan niet?
Er zitten 156 stoelen in dat toestel. Als er weinig vraag is dan blijft de prijs laag. Is er veel interesse, dan gaat de prijs omhoog. Als easyJet 130 euro vraagt voor een enkeltje dan betekent het dat er veel vraag is. Zo simpel als dat.Een/aantal maanden geleden was het nog veel duurder.
[...]
Wat snap je dan niet?
Er zitten 156 stoelen in dat toestel. Als er weinig vraag is dan blijft de prijs laag. Is er veel interesse, dan gaat de prijs omhoog. Als easyJet 130 euro vraagt voor een enkeltje dan betekent het dat er veel vraag is. Zo simpel als dat.Een/aantal maanden geleden was het nog veel duurder.