Ryanair buggy kind van 2 en priority nodig?

04-07-2013 21:05 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Wij vliegen maandag ochtend met onze 2 zoontjes van 2 en 4 met Ryanair vanaf Weeze.

Mag ik gratis 1 buggy meenemen?

Op de site begrijp ik dit niet helemaal, er staat voor een baby mag het, maar voor een kind ook?

En zou priority echt nodig zijn?

Er zijn vast wel 4 plaatsjes toch?

Thanx!!
Ryanair al gebeld?
Heb je ook 4 plekken geboekt? Anders kan je 4 plekken on de vakantie op een prijs-vechter vlucht wel vergeten hoor.
Als je tickets geboekt hebt, zijn er ook plaatsen. Het is alleen wel de vraag of je bij elkaar kunt zitten. Ook moet je al tijden van tevoren in de rij gaan staan dringen, terwijl de priority paasagiers relaxed in kunnen stappen. Ryanair is al zo goedkoop, dat ik me de luxe van priority (of gereserveerde stoelen, nóg fijner, zit je op de voortste rijen) permitteer.
Je buggy of combiwagen mag gewoon kosteloos mee.

Vier plaatsen naast elkaar is de vraag, maar als je op tijd bij de gate staat en je niet door andere passagiers onder de voet laat lopen op zich misschien nog te realiseren.
Ja hebben al geboekt hoor!

2 jaar geleden priority gevlogen, dat was die week dat het -25 was, we mochten dus met een baby en een peuter eerder instappen....

Ehmmmm lees: mochten buiten bij de ingang van het vliegtuig wachten ipv binnen..... Hihih, wat een ramp! Maar ook dat overleefd!

Herinner me alleen niet goed hoe het gegaan zou zijn zonder priority, of we dan idd bij elkaar hadden kunnen zitten....

Mijn ouders zijn er al met creditcard....

Kan ik op Weeze priority bijboeken en pinnen?
Thanx Zoete, ik neem m'n buggy dan gewoon mee!

En ouders al in Kroatie bedoel ik.....

Dus geen creditcard hier om priority te boeken...
MioDiela, ik kan idd even bellen morgen, maar had de hoop dat jullie het wisten hihi
Sweetheart, let je er wel op dat je voor zaken als een kinderzitje voor in de auto wel bijbetaald?

Al vlieg je priority, de vlucht blijft hetzelfde. Dus ook het gezanik van verkoopartikelen als Ryannair flesjes water, Ryannair smokevrije sigaretten, Ryannair krasloten, Ryannair pinup kalender, Ryannair bustickets en Ryannair telefoonkaarten.

Persoonlijk zou ik geen priority boeken. Die paar uurtjes zit je des noods 2x 2 personen naast elkaar wel uit.

Fijne vakantie!
Dat is allemaal al in Kroatie, bijna alles in de caravan gepropt! :-)

Dus vliegen met alleen 2 ingecheckte koffers en 1 tas handbagage, afleidingsspelletjes voor de boys... hihi!

2 x 2 is ook prima, dat moet zeker lukken.

Ik denk at ik het maar gewoon zo ga doen.

Dankje!!!
Mensen die vliegen met kleine kinderen hebben sowieso priority en mogen eerder boarden.

Buggy mag gratis mee. Zou niet je allerbeste buggy meenemen, kans bestaat dat hij stuk gaat. Er wordt nogal eens mee gesmeten.
En in die vliegtuigen kan je met max

3 zitten
De laatste keer dat ik met Ryanair vloog en priority had geboekt (2 jaar terug), waren er zoveel priority-passagiers dat er weinig priority aan was. Op zich was het best hilarisch, maar het had weinig voordeel.
quote:Meryan schreef op 04 juli 2013 @ 22:30:

Mensen die vliegen met kleine kinderen hebben sowieso priority en mogen eerder boarden.

Niet bij Ryanair, helaas.

Ik heb ook de ervaring dat het halve vliegtuig Priority heeft dus echt zinnig is het niet. Twee keer 2 plekken naast elkaar zul je allicht vinden. Buggy mag mee idd!
Een vriendin van mij kon bij Ryanair zelfs geen twee plaatsen naast elkaar vinden. Toch wel vervelend met een kind van 2, en niemand wilde van plek ruilen. Uiteindelijk heeft ze zoontje maar naast een wildvreemde neergezet, en is zelf verderop gaan zitten, toen pas kon er toch nog iets geschoven worden.
Het is uiteindelijk allemaal gelukt!!

Een buggy mocht idd gratis mee.

We hebben geen priority gedaan omdat die rij idd net zo lang is

Ik heb met de jongens op 1 rij gezeten, met z'n drietjes naast elkaar, m'n man zat achter ons.

Ging ontzettend goed!!!

En heerlijke vakantie gehad :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven