Ryanair buggy kind van 2 en priority nodig?
donderdag 4 juli 2013 om 21:05
donderdag 4 juli 2013 om 21:11
Als je tickets geboekt hebt, zijn er ook plaatsen. Het is alleen wel de vraag of je bij elkaar kunt zitten. Ook moet je al tijden van tevoren in de rij gaan staan dringen, terwijl de priority paasagiers relaxed in kunnen stappen. Ryanair is al zo goedkoop, dat ik me de luxe van priority (of gereserveerde stoelen, nóg fijner, zit je op de voortste rijen) permitteer.
donderdag 4 juli 2013 om 21:24
Ja hebben al geboekt hoor!
2 jaar geleden priority gevlogen, dat was die week dat het -25 was, we mochten dus met een baby en een peuter eerder instappen....
Ehmmmm lees: mochten buiten bij de ingang van het vliegtuig wachten ipv binnen..... Hihih, wat een ramp! Maar ook dat overleefd!
Herinner me alleen niet goed hoe het gegaan zou zijn zonder priority, of we dan idd bij elkaar hadden kunnen zitten....
Mijn ouders zijn er al met creditcard....
Kan ik op Weeze priority bijboeken en pinnen?
2 jaar geleden priority gevlogen, dat was die week dat het -25 was, we mochten dus met een baby en een peuter eerder instappen....
Ehmmmm lees: mochten buiten bij de ingang van het vliegtuig wachten ipv binnen..... Hihih, wat een ramp! Maar ook dat overleefd!
Herinner me alleen niet goed hoe het gegaan zou zijn zonder priority, of we dan idd bij elkaar hadden kunnen zitten....
Mijn ouders zijn er al met creditcard....
Kan ik op Weeze priority bijboeken en pinnen?
donderdag 4 juli 2013 om 21:41
Sweetheart, let je er wel op dat je voor zaken als een kinderzitje voor in de auto wel bijbetaald?
Al vlieg je priority, de vlucht blijft hetzelfde. Dus ook het gezanik van verkoopartikelen als Ryannair flesjes water, Ryannair smokevrije sigaretten, Ryannair krasloten, Ryannair pinup kalender, Ryannair bustickets en Ryannair telefoonkaarten.
Persoonlijk zou ik geen priority boeken. Die paar uurtjes zit je des noods 2x 2 personen naast elkaar wel uit.
Fijne vakantie!
Al vlieg je priority, de vlucht blijft hetzelfde. Dus ook het gezanik van verkoopartikelen als Ryannair flesjes water, Ryannair smokevrije sigaretten, Ryannair krasloten, Ryannair pinup kalender, Ryannair bustickets en Ryannair telefoonkaarten.
Persoonlijk zou ik geen priority boeken. Die paar uurtjes zit je des noods 2x 2 personen naast elkaar wel uit.
Fijne vakantie!
donderdag 4 juli 2013 om 21:48
vrijdag 5 juli 2013 om 15:50
quote:Meryan schreef op 04 juli 2013 @ 22:30:
Mensen die vliegen met kleine kinderen hebben sowieso priority en mogen eerder boarden.
Niet bij Ryanair, helaas.
Ik heb ook de ervaring dat het halve vliegtuig Priority heeft dus echt zinnig is het niet. Twee keer 2 plekken naast elkaar zul je allicht vinden. Buggy mag mee idd!
Mensen die vliegen met kleine kinderen hebben sowieso priority en mogen eerder boarden.
Niet bij Ryanair, helaas.
Ik heb ook de ervaring dat het halve vliegtuig Priority heeft dus echt zinnig is het niet. Twee keer 2 plekken naast elkaar zul je allicht vinden. Buggy mag mee idd!
zaterdag 6 juli 2013 om 16:58
Een vriendin van mij kon bij Ryanair zelfs geen twee plaatsen naast elkaar vinden. Toch wel vervelend met een kind van 2, en niemand wilde van plek ruilen. Uiteindelijk heeft ze zoontje maar naast een wildvreemde neergezet, en is zelf verderop gaan zitten, toen pas kon er toch nog iets geschoven worden.
dinsdag 30 juli 2013 om 11:40