Sandos Caracol

19-06-2012 09:42 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is hier al eens geweest? We twijfelen tussen dit resort of de Iberostar keten......

We gaan met 2 kinderen van 1 en 3 jaar....er is een waterpark dus dat lijkt me super! Maar kun je er ook een geschakelde kamer krijgen?
Geen punt hoor, maar zou het reisbureau dat niet voor je uit kunnen zoeken, en misschien handiger om het bij één topic te houden
quote:Tia.Dalma schreef op 19 juni 2012 @ 09:46:

Geen punt hoor, maar zou het reisbureau dat niet voor je uit kunnen zoeken, en misschien handiger om het bij één topic te houden

Dus ik mag deze vraag niet stellen op het forum?

Daarbij gaat dit over een ander hotel...dus snap je opmerking niet zo?
Miauwww
quote:mimiiiii schreef op 19 juni 2012 @ 10:02:

[...]

Dus ik mag deze vraag niet stellen op het forum?

Daarbij gaat dit over een ander hotel...dus snap je opmerking niet zo?

Mimi, dat zeg ik toch niet?

En het gaat over de grote noemer "Jouw Vakantie in Mexico". Vandaar.
Nou, aangezien het dezelfde vraag is, verpakt in een ander jasje, had je deze idd prima in je eigen topic kunnen zetten.

Om nog maar niet te beginnen over het feit dat de tips hier precies hetzelfde zullen zijn als de tips daar, bel het reisbureau!
Nou iemand nog info voor mij over het Sandos hotel?
Tripadvisor??? Die site is daarvoor. En dan ook een aantal negatieve beoordelingen bekijken van beiden en kijken waar jouw eigen prioriteiten liggen
Ik ben in 2007 in Sandos Caracol geweest, prima om met kids naar toe te gaan, veel zwembaden (ook speciale kinderbaden) en veel entertainment! Wij vonden het een super resort!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven