Sharm el Sheikh
zondag 24 juni 2012 om 14:55
Hallo!
Gaat er iemand binnenkort misschien naar Egypte-Sharm el Sheikh?
Ik zou dan willen vragen of diegene iets voor mij mee zouden kunnen nemen, ik kom er net vandaan en ik baal dat ik niet genoeg heb meegenomen namelijk.
Het gaat om van die leuke koelkastmagneetjes, d8 er genoeg mee te hebben genomen maar kom er toch een paar tekort die ik vrienden toch nog graag wil geven.
Ik hoor het graag!
Gaat er iemand binnenkort misschien naar Egypte-Sharm el Sheikh?
Ik zou dan willen vragen of diegene iets voor mij mee zouden kunnen nemen, ik kom er net vandaan en ik baal dat ik niet genoeg heb meegenomen namelijk.
Het gaat om van die leuke koelkastmagneetjes, d8 er genoeg mee te hebben genomen maar kom er toch een paar tekort die ik vrienden toch nog graag wil geven.
Ik hoor het graag!
dinsdag 26 juni 2012 om 22:09
quote:disciplinair schreef op 26 juni 2012 @ 21:26:
Ik ga er over een paar weken heen, maar ik denk niet dat ik je kan helpen, sorry!
Ik heb wel een vraagje aan jou: merkte je iets van de politieke onrust in Sharm el Sheikh, of viel het wel mee?
Hoi disciplinair,
Nee ik merkte niks van politieke onrust o.i.d.
Het is daar een grote toeristen oord en had het gevoel ver van het 'echte' Egypte vandaan te zitten. Héél veel resorts, echt heel veel!
Ik ga er over een paar weken heen, maar ik denk niet dat ik je kan helpen, sorry!
Ik heb wel een vraagje aan jou: merkte je iets van de politieke onrust in Sharm el Sheikh, of viel het wel mee?
Hoi disciplinair,
Nee ik merkte niks van politieke onrust o.i.d.
Het is daar een grote toeristen oord en had het gevoel ver van het 'echte' Egypte vandaan te zitten. Héél veel resorts, echt heel veel!
woensdag 27 juni 2012 om 21:59
quote:hamerhaai schreef op 26 juni 2012 @ 22:56:
Grapje? Nee hoor!
Ow wow...meen je dat nou?Dat zou ik echt super vinden!!!
Je had het over magneten..hoeveel heb je er?En wat wil je ervoor hebben?Wil je het posten of kunnen we ergens afspreken?Woon zelf in Zuid Holland...dit zou écht té cool zijn gewoon!
Grapje? Nee hoor!
Ow wow...meen je dat nou?Dat zou ik echt super vinden!!!
Je had het over magneten..hoeveel heb je er?En wat wil je ervoor hebben?Wil je het posten of kunnen we ergens afspreken?Woon zelf in Zuid Holland...dit zou écht té cool zijn gewoon!
vrijdag 29 juni 2012 om 10:30
quote:hamerhaai schreef op 28 juni 2012 @ 19:10:
Hi Desperada, laat even een e-mail adres achter, dan neem ik contact met je op.
Groetjes Hamerhaai
Hoi Hamerhaai!
curiouz2experiment@gmail.com!
Hoor graag van je!
Hi Desperada, laat even een e-mail adres achter, dan neem ik contact met je op.
Groetjes Hamerhaai
Hoi Hamerhaai!
curiouz2experiment@gmail.com!
Hoor graag van je!