Skiën

14-02-2024 22:30 30 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dag allemaal,

Binnenkort gaan wij naar Oostenrijk. Ik heb wel af en toe gelanglaufd, maar nooit geskied. Ik heb wel een paar jaar geleden een paar lessen gedaan. Zal ik een les kunnen nemen en dan een blauwe piste doen? Of is dat dan te moeilijk?

Hoe vaak skiën jullie? En ga je dan het jaar daarna gewoon weer zo de piste op?
Alle reacties Link kopieren Quote
Een-nieuw-geluid schreef:
15-02-2024 13:27
En het Olympia zwembad Seefeld, waar wij dadelijk naartoe gaan, is ook leuk voor kinderen (denk ik, hoop ik 😉)
En hoe was het?

Het alpaca idee vind ik ook leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
SunShine35 schreef:
15-02-2024 22:46
En hoe was het?

Het alpaca idee vind ik ook leuk.
Zwembad was leuk, vooral de wildwaterbaan vonden ze erg leuk. We kregen ook nog familiekorting omdat we vier kinderen hebben.

Piste in Seefeld was wel gewoon open zagen we. Dus die is opgespoten en in orde gemaakt.

Morgen gaan we naar Imst: daar ligt de grootste metalen rodelbaan van Europa. Deze baan is vrij/za/zo open. Is ook leuk voor onze meiden.
Alle reacties Link kopieren Quote
We wonen in dealpen,en mijn kinderen hebben dit. Jaar minstens 30 dagen geboard en/of geskied....
En ja, Nlders hebben vaak het gevoeldat ze heel goed kunnen skieen,het liefst zonder ruggepanzer en helm....En zonder voorbereiden...
Mijn antwoord:ga gewoon op les: doe je kinderen op ski les<niet 1 seizoen,maar wel4 seizoenen etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoop dat jullie een hele fijne vakantie hebben!
Er is sneeuw gevallen dit weekend rond Innsbruck 🎉
Alle reacties Link kopieren Quote
Een-nieuw-geluid schreef:
24-02-2024 20:35
Hoop dat jullie een hele fijne vakantie hebben!
Er is sneeuw gevallen dit weekend rond Innsbruck 🎉
Denk dat zowat iedereen weer terug is, niet? Dit weekend is overal wel zowat sneeuw gevallen. Was ook heel hard nodig.

Ik ben nu een weekje terug, maar ga over 2 weken nog een weekje. Weer zooooveel zin in :-D
Zwetser

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven