Spoed: Bordeaux - Nederland

13-08-2012 18:06 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net gehoord dat familie van me met spoed terug moet komen vanaf Bordeaux (buurt) naar Nederland. Ik zag dat dit 13 uur rijden is...

Heeft iemand enig idee of de ANWB iets voor ze kan/zal betekenen qua repatriëring?

Wat is de snelste manier om terug te komen in Nederland?

Ik dacht misschien een vliegticket vanaf Bordeaux, maar ik ben niet zo handig met zoeken...

(en we hebben ze ook nog niet kunnen bereiken, dus dat is dubbel stress).

Wil er iemand meedenken?
Hebben ze dit op eigen houtje geboekt of via 'n Nederlandse organisatie? Misschien zou je die anders ook nog kunnen bellen voor 'n standplaatshostess die je met een en ander kan helpen.
Ik spreek zelf geen Frans, anders had ik met liefde naar de camping gebeld om te kijken wat er geregeld kan worden. Zo naar dit, bah!
Sterkte Courage, dat zijn geen leuke berichten
Succes met de ANWB!

Mocht je er niet uitkomen en iemand nodig hebben die kan vertalen, ik ben twee-talig FR-NL. Helaas ken ik niemand in de buurt van Bordeaux, maar ben nog aan het zoeken of ik iemand in de buurt ken.
Kunnen jullie een bericht voor jullie familie faxen naar de camping, zodat de mensen van de camping die fax op de caravan kunnen hangen?
En het consulaat in Bordeaux, misschien kunnen/willen zij helpen?

http://frankrijk.nlambass ... onsulaat-in-bordeaux.html
He wat naar Courage, heb je het nummer van camping! Receptie bellen dan. Ze sprekener vast engels.

Sterkte! Wil je dat we naar nog meer vluchten zoeken? Roep maar
Wat lief van je Femme!
Sterkte Courage!

Hoop zo dat ze zo bereikbaar zijn!
- zelf geboekt

- ik heb een Franstalig iemand bij de hand, dank

- ANWB gebeld: zij hebben alle gegevens genoteerd en gaan nu ook de camping proberen te bellen

(lokale politie verwijst terug naar de camping...)
Ben ook aan het denken hoe of iemand in mijn omgeving daar zit.

Snelste manier is toch naar huis rijden, maar kunnen ze dat aan?

Hopelijk heeft de ANWB meer geluk.
quote:VotesforLeo schreef op 13 augustus 2012 @ 18:57:

He wat naar Courage, heb je het nummer van camping! Receptie bellen dan. Ze sprekener vast engels.Is al gebeurd, camping lijkt niet mee te werken.quote:Sterkte! Wil je dat we naar nog meer vluchten zoeken? Roep maarNee, ik laat het nu even aan de ANWB over.
Sterkte Courage, wat een vreselijke situatie!
Hoop dat je ze snel te pakken krijgt. Moet nu toch echt wel lukken. Mijn handen jeuken om die camping te bellen, grrr. Wat naar dat ze niet meewerken!
Thanks voor het meeleven.
Inderdaad, stom van die camping! Hopelijk kan de ANWB wel invloed uitoefenen.
Sterkte, Courage. We zullen maar zeggen: veel "courage".
Home is where your wifi connects automatically.
quote:FemmeRotterdam schreef op 13 augustus 2012 @ 19:21:

Hoop dat je ze snel te pakken krijgt. Moet nu toch echt wel lukken. Mijn handen jeuken om die camping te bellen, grrr. Wat naar dat ze niet meewerken!

Die van mij ook...

Maar nu de derde keer: ja, ze zouden wel langs lopen en een briefje op de caravan plakken. En als ze nu ook nog eens door de ANWB worden gebeld, gaat er misschien wel een lampje branden...

Echt erg hoor: het eerste gesprek zat ik er naast toen er gebeld werd "C'est tres urgent". De tweede die heeft gebeld heeft gezegd dat er iemand is overleden... En die heeft nu opnieuw gebeld en nu "Willen ze wel een briefje opplakken".
Idioot!
Wat erg! Volgens mij kan de ANWB wel

Helpen ter plaatse, zij hebben op veel plekken steunpunten. Mss allang gezegd hier maar ik heb niet alles gelezen. Sterkte in ieder geval
Ik krijg nu een ontvangstbevestiging van mijn SMSjes (had ik even ingesteld )

Dus we hebben ze nu bereikt...

(en dat vind ik ook weer heel erg, maar goed, c'est la vie).
Sterkte ermee
Heb je ze alleen laten weten dat ze je met spoed moeten terugbellen, of ook wie er is overleden? Lijkt me echt 'n dodelijk eng moment,..,
quote:elninjoo schreef op 13 augustus 2012 @ 19:37:

Heb je ze alleen laten weten dat ze je met spoed moeten terugbellen, of ook wie er is overleden? Lijkt me echt 'n dodelijk eng moment,..,

Dat ze haar familie moeten bellen. Dus niet mijzelf.

En ze hadden al de nodige SMSjes gehad. En de camping wist dat er iemand was overleden. Dus...

Ik hoor het straks wel.

Maar ik ken zulke momenten wel en het is vreselijk.
Pffff... "fijn" om te horen dat ze bereikt zijnCourage... Nogmaals veel sterkte de komende periode

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven