Spoed: Bordeaux - Nederland
maandag 13 augustus 2012 om 18:06
Net gehoord dat familie van me met spoed terug moet komen vanaf Bordeaux (buurt) naar Nederland. Ik zag dat dit 13 uur rijden is...
Heeft iemand enig idee of de ANWB iets voor ze kan/zal betekenen qua repatriëring?
Wat is de snelste manier om terug te komen in Nederland?
Ik dacht misschien een vliegticket vanaf Bordeaux, maar ik ben niet zo handig met zoeken...
(en we hebben ze ook nog niet kunnen bereiken, dus dat is dubbel stress).
Wil er iemand meedenken?
Heeft iemand enig idee of de ANWB iets voor ze kan/zal betekenen qua repatriëring?
Wat is de snelste manier om terug te komen in Nederland?
Ik dacht misschien een vliegticket vanaf Bordeaux, maar ik ben niet zo handig met zoeken...
(en we hebben ze ook nog niet kunnen bereiken, dus dat is dubbel stress).
Wil er iemand meedenken?
maandag 13 augustus 2012 om 18:57
En het consulaat in Bordeaux, misschien kunnen/willen zij helpen?
http://frankrijk.nlambass ... onsulaat-in-bordeaux.html
http://frankrijk.nlambass ... onsulaat-in-bordeaux.html
maandag 13 augustus 2012 om 19:15
quote:VotesforLeo schreef op 13 augustus 2012 @ 18:57:
He wat naar Courage, heb je het nummer van camping! Receptie bellen dan. Ze sprekener vast engels.Is al gebeurd, camping lijkt niet mee te werken.quote:Sterkte! Wil je dat we naar nog meer vluchten zoeken? Roep maarNee, ik laat het nu even aan de ANWB over.
He wat naar Courage, heb je het nummer van camping! Receptie bellen dan. Ze sprekener vast engels.Is al gebeurd, camping lijkt niet mee te werken.quote:Sterkte! Wil je dat we naar nog meer vluchten zoeken? Roep maarNee, ik laat het nu even aan de ANWB over.
maandag 13 augustus 2012 om 19:28
quote:FemmeRotterdam schreef op 13 augustus 2012 @ 19:21:
Hoop dat je ze snel te pakken krijgt. Moet nu toch echt wel lukken. Mijn handen jeuken om die camping te bellen, grrr. Wat naar dat ze niet meewerken!
Die van mij ook...
Maar nu de derde keer: ja, ze zouden wel langs lopen en een briefje op de caravan plakken. En als ze nu ook nog eens door de ANWB worden gebeld, gaat er misschien wel een lampje branden...
Echt erg hoor: het eerste gesprek zat ik er naast toen er gebeld werd "C'est tres urgent". De tweede die heeft gebeld heeft gezegd dat er iemand is overleden... En die heeft nu opnieuw gebeld en nu "Willen ze wel een briefje opplakken".
Hoop dat je ze snel te pakken krijgt. Moet nu toch echt wel lukken. Mijn handen jeuken om die camping te bellen, grrr. Wat naar dat ze niet meewerken!
Die van mij ook...
Maar nu de derde keer: ja, ze zouden wel langs lopen en een briefje op de caravan plakken. En als ze nu ook nog eens door de ANWB worden gebeld, gaat er misschien wel een lampje branden...
Echt erg hoor: het eerste gesprek zat ik er naast toen er gebeld werd "C'est tres urgent". De tweede die heeft gebeld heeft gezegd dat er iemand is overleden... En die heeft nu opnieuw gebeld en nu "Willen ze wel een briefje opplakken".
maandag 13 augustus 2012 om 19:39
quote:elninjoo schreef op 13 augustus 2012 @ 19:37:
Heb je ze alleen laten weten dat ze je met spoed moeten terugbellen, of ook wie er is overleden? Lijkt me echt 'n dodelijk eng moment,..,
Dat ze haar familie moeten bellen. Dus niet mijzelf.
En ze hadden al de nodige SMSjes gehad. En de camping wist dat er iemand was overleden. Dus...
Ik hoor het straks wel.
Maar ik ken zulke momenten wel en het is vreselijk.
Heb je ze alleen laten weten dat ze je met spoed moeten terugbellen, of ook wie er is overleden? Lijkt me echt 'n dodelijk eng moment,..,
Dat ze haar familie moeten bellen. Dus niet mijzelf.
En ze hadden al de nodige SMSjes gehad. En de camping wist dat er iemand was overleden. Dus...
Ik hoor het straks wel.
Maar ik ken zulke momenten wel en het is vreselijk.