Stedentrip Barcelona

23-05-2017 15:25 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Wie heeft er tips rondom een korte stedentrip naar Barcelona? Is het verstandiger om vlucht los te boeken? En hotel ter plekke?

Ben eerder in Barcelona geweest maar toen gingen we met de auto. Ben even aan kijken wat het voordeligst is. Graag hoor ik van jullie :)
Alle reacties Link kopieren
tja, kijk eens naar vluchten en dan op hotels, bijv. via Booking en vergelijk dat met een combideal.

Ik doe het het iiefste apart maar dat komt omdat ik vaak kies voor een bepaald hotel
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk altijd naar beide opties. Expedia heeft bijvoorbeeld ook wel eens goede kortingen op combi - deals!
'we are all a little broken. but the last time I checked, broken crayons can still color.'
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zelf woon ik in Barcelona en kijk ik voor tickets altijd bij Vueling of Transavia. Ik raad aan om gewoon naar het vliegveld van Barcelona te vliegen. Als je naar Reus of Girona vliegt ben je nog een tijd aan het reizen. Kijk voor hotels gewoon op booking.com, er is zo veel! Dan kun je gewoon per wijk kijken waar je het liefst wilt zitten. Als ik vrienden en familie op bezoek heb laat ik ze de eerste dag altijd fietsen met Baja Bikes. Dan zie je in 3 uur tijd super veel van de stad. Een hele leuke manier om kennis te maken (en voor mij handig zodat ik niet weer alle bezienswaardigheden af moet ;-))

Als je verder nog tips nodig hebt dan hoor ik het wel!
Naar Girona vliegen kan vaak veel goedkoper en je bent zo in Barcelona. Middagje Girona bekijken is ook een aanrader. Mooi wandelen over de stadsmuur. Ik zou vlucht en accommodatie los boeken. Vaak goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Wij doen alleen Airbnb, en bevalt uitstekend.

Lekker op de fiets door Barcelona.... Mmmmmmmm
Alle reacties Link kopieren
Op een hop on hop off bus isme een stuk beter dan fietsen in Barcelona. :-o
Al een account? Log dan hier in.
Als je niet van fietsen houdt zou ik trouwens voor een metrokaart gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind fietsen met een gids altijd wel heel leuk. In Barcelona niet gedaan maar wel in Berlijn, Rome en Malaga met Baja bikes die hier ook al genoemd wordt.

Ik ben verschillende keren in Barcelona geweest en toevallig beide keren hotel en vlucht bij d-reizen geboekt. Was voor ons op dat moment het voordeligste en gunstige vliegtijden want was gewoon een lijnvlucht met KLM.
Had wel van te voren ticketprijzen en hotels vergeleken en hotel wat we op het oog hadden hadden ze bij d-reizen ook.
Pas op voor zakkenrollers. Ze stelen als de raven daar.
Alle reacties Link kopieren
Op de Ramblas wel ja
Alle reacties Link kopieren
http://www.spottedbylocals.com/barcelona/
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Carine1985 schreef:
23-05-2017 15:55
Hallo,

Zelf woon ik in Barcelona en kijk ik voor tickets altijd bij Vueling of Transavia. Ik raad aan om gewoon naar het vliegveld van Barcelona te vliegen. Als je naar Reus of Girona vliegt ben je nog een tijd aan het reizen. Kijk voor hotels gewoon op booking.com, er is zo veel! Dan kun je gewoon per wijk kijken waar je het liefst wilt zitten. Als ik vrienden en familie op bezoek heb laat ik ze de eerste dag altijd fietsen met Baja Bikes. Dan zie je in 3 uur tijd super veel van de stad. Een hele leuke manier om kennis te maken (en voor mij handig zodat ik niet weer alle bezienswaardigheden af moet ;-))

Als je verder nog tips nodig hebt dan hoor ik het wel!

Hi,

Heb je toevallig ook tips voor goede maar betaalbare appartementen of iets dergelijks in Barcelona?
Alle reacties Link kopieren
Bigspender schreef:
24-05-2017 06:07
Wij doen alleen Airbnb, en bevalt uitstekend.

Lekker op de fiets door Barcelona.... Mmmmmmmm
Heb je goede tips en ervaringen? We staan er wel voor open :)
Alle reacties Link kopieren
Barcelona is zo mooi!
Je kan een bezoekje brengen aan Montserrat. Is op een berg en heb je erg mooi uitzicht.
Ik heb zelf altijd de vlucht en overnachting (hostel) apart geboekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven