terschelling

13-12-2009 19:19 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er leuke tips voor een verblijf op Terschelling?

We willen in de periode mei/juni gaan, met een kind van 2,5.

Niet al te duur, maar ook niet te ver overal vandaan.
Aangezien verreweg de meeste forummers helderziend zijn, hoef je idd niet te vermelden of je met de auto komt, of niet, wat je budget is, en of je liever in een hotel of appartement verblijft, of juist dol bent op kamperen.......
Met de auto zou ik niet doen. Om het eiland autoluw te houden, vragen ze een ontzettend bedrag voor de overtocht met auto. Je kunt met de bus het hele eiland over voor 1 euro in de zomermaanden.

Houdt er wel rekening mee dat in juni Oerol op Terschelling plaatsvindt en dan is het hartstikke druk. Mijn ouders gaan elk jaar naar Oerol en zij hebben hun verblijf voor volgend jaar dit jaar al moeten boeken.

Wat erg leuk is, is de pluktuin en de kinderboerderij. In de pluktuin kun je zelf bloemen en aardbeien etc. plukken die je dan afrekent en de kinderboerderij vond mijn dochter erg leuk omdat het gewoon op een boerenbedrijf is waar de dieren loslopen. Mijn dochter was bijna anderhalf toen we afgelopen juni gingen.
Goed dat je het zegt Visje, niet aan Oerol gedacht!

Even omheen plannen dus.

De auto laten we thuis, we willen fietsen mee of daar huren.

En we willen het liefst in een appartementje dus niet kamperen.
Op de site van de VVV Terschelling kun je heel veel accomodaties vinden. Ik vind zelf Midsland het leukste dorpje, met restaurants, winkeltjes, supermarkt etc. Wij zaten afgelopen zomer een weekje in Recreatiepark Schuttersbos aan de Duinweg. Erg mooie huisjes, eigenlijk zijn het stacaravans, maar dat zie je er niet echt aan af. Van alle gemakken voorzien en ze liggen om een veldje met in het midden een speeltuin, dus handig met kleine kinderen. Onze zoon was toen ook 2,5 en vond het er heerlijk.

Het park ligt aan het eind van een verharde weg, pal aan de duinen en een fietspad. Wel een eindje van het dorp, ongeveer 10 minuten fietsen.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven