Texel B&B Tips?

17-03-2008 12:30 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal

Ik wil graag een lang weekeinde naar Texel in April

Nu heb ik op de officiele site's gezocht naar leuke B&B of een leuk klein hotelletje maar ik kan het niet echt vinden!

Wat ik zoek is een gelegenheid waar de hond mee kan ( kleine hond ) ik dacht zelf aan Den Burg maar als er andere tips zijn dan zijn die meer dan welkom ( we gaan met de auto dus het maakt ook niet zo heel veel uit! ) Wie helpt mij aan een leuke slaap plaats wie weet er een leuk restaurant, bistro of andere eet gelegenheid wat moet ik daar gezien en of gedaan hebben??

Ik hoor het graag!

groeten Mylo
Hallo Mylo,

Een echt adres heb ik niet voor je, maar wel wat algemene tips.

Kijk eens op de site: www.dogsincluded.nl .

De ANWB verkoopt een dik boek dat heet: Hond Welkom.

Daarin staan allerlei soorten onderdak - waar honden welkom zijn- kort beschreven, dus ook B&B's.

En op www.happymetjehond.nl vind je met name eetgelegenheden waar de hond welkom is.

Ik wens je veel plezier op Texel en ben zelf ook benieuwd wat voor reakties je op je oproep krijgt.

Groetjes, Beter Laat
hi

zelf kom ik van Texel... en ik weet dat er in Den Burg niet heel veel B&B's zijn, als je echt een B&B kun je beter in de koog zijn maar ik weet niet of zij honden toestaan....

er is ook niet echt een site met al deze informatie misschien kun je het beste de VVV even bellen zij weten vaak wel wat wel en niet mag..

en als je van camperen houd zijn er wel leuke boerderij campings waar vrijwel altijd honden worden toegelaten

Als je meer wilt weten hoor ik het wel
In de koog heb je een cafe Het Proeflokaal. Dat wij daar waren hingen er folders van kamers die hij verhuurd voor toeristen. Zelf hebben ze een hond in het cafe dus neem aan dat dat geen probleem moet zijn. Ik geloofd dat ze ook een site hebben. Moet je maar ff googlen.

Wij drinken daar altijd een biertje als we op texel zijn. In de Koog heb je ook een lekker tappas restaurantje, en aan het begin van de dorpsstraat heb je ook een lekker restaurant. Net (1,5 jaar geloof ik) nieuw maar het lijkt daar altijd wel zomer.

Wij gaan ieder jaar wel een keertje naar texel en hebben gemerkt dat De Koog in iedergeval erg hondvriendelijk is. Bij heet weer staan overal bakjes water bij restaurantjes en winkel en de hond mag op veel plaatsen los lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven