Thailand Topic 2

15-03-2013 13:56 2937 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sawadee ka!

Deel 1 is dicht. Tijd voor een vers topic!
Ik zit al uren rond te struinen om de 1e 2 nachten BKK te boeken.

Ik zie door de bomen het bos niet meer

En nog niks geboekt dus ik stop weer met struinen voor vandaag.
Ik probeer mijn man over te halen om in februari/ maart te gaan. Gewoon even weg als het hier koud is..,
Suzie, veel plezier!
Thanks Kris. Om half 2 vliegen we. Zou wel blij zijn als we in het hotel zijn. Haha, dan begint het pas echt!!
quote:dolfje schreef op 27 oktober 2013 @ 20:38:

Ik probeer mijn man over te halen om in februari/ maart te gaan. Gewoon even weg als het hier koud is..,

Vertrek dan gelijk met mij, 25-02

Susie, goede reis en veel plezier!
Dat zou gezellig zijn:-) vooralsnog zit hij er niet om te springen. Hij is geen vooruitplanner...
Wik hebben wel een machtig mooi goedkoop ticket. Konden we niet laten lopen
Heb ik ook gezien bij ticket spy, de vorige keer dat wij losse tickets hadden zaten we vast in Thailand dankzij die toestanden toen in Bangkok. Denk dat hij daarom niet zo zit te springen..

Maar hij vond het toch wel heel gaaf daar.
Was dat zijn eerste keer daar dan?
Wie weet hoe je in Bangkok het makkelijkste vanuit de wijk Sathorn naar de luchthaven Don Mueang komt?

We moeten daar al rond 5u s morgens zijn (vliegen om 6.30u) , dus ik vraag me vooral af hoe we dat op dat tijdstip gaan doen.
Met de taxi. Zo vroeg rijdt het verkeer lekker door en geen highway fee, dus houd daar rekening mee als je vooraf een prijs afspreekt.
Met een taxi. Die rijden 24 uur per dag. Kun je regelen via je hotel of buiten op straat
Duidelijk. En fijn ook die tip over de highway fee.

Bedankt Ericito en Mayou!
Ja yas dat was voor ons beiden de eerste en enige keer daar.

Maar ik wil terug maar ik wil ook terug naar Ny en Hawaii en nog veel meer zien van de VS:-)
Of je neemt de laatste nacht een hotel bij het vliegveld. Gaan wij ook doen, we vliegen midden in de nacht terug en ik wil nog wel even slapen enzo.

Haha, Dolfje, ik wil ook zoveel.....keuzes, keuzes!
Dat is op zich een heel goed idee Yasmijn, alleen zijn we maar 2 nachten in Bangkok en om dan in 3 verschillende hotels te verblijven is ook net niks. Voor een volgende keer wel iets om rekening mee te houden.

Ik las dat jij op Railay bent geweest? Vind je het een aanrader? En waar verbleef jij toen?
Ik vind Railay erg relaxed.

Wij verbleven op het allerlaatste resort daar, helemaal aan het eind:

http://nl.hotels.com/ho27 ... t-and-spa-krabi-thailand/

Wel wat duur maar echt super! We zijn er 3 nachten gebleven.
Dat ziet er goed uit!

Wel inderdaad prijzig, maar ik zet 'm in de lijst van mogelijke accommodaties en dan kijken we tegen die tijd hoe de bankrekening er aan toe is .
Wat wij niet wisten toen we aankwamen (gewoon 'smorgens op de telefoon/internet geboekt) dat je er met de boot heen kon.

Wij kwamen dus met de boot vanuit Ao Nang aan. We zijn aan land gegaan en hebben dat hele eind gelopen, de berg op!

Dat was erg heftig Helemaal naar het allerlaatste resort.

We hadden gewoon op een ander bootje moeten overstappen. Een bootje van het resort notabene, helemaal niet gezien. Die lag daar gewoon op ons te wachten

Voordeel was wel dat we heel Railay hebben gezien tijdens die wandeltocht. Ingecheckt (we hadden een prachtige kamer op palen) en toen direct plat bij het zwembad pal aan de zee.

Ik vond het er heerlijk!

Zalige rust en de massagemevrouw was super!
Yas, is dat het resort pal naast de tempel in die grot waar al die apen zitten?

Als je Railey te duur vindt kun je ook op Ton Sai gaan zitten. Is een stuk goedkoper en daar loop je zo naar toe.
Nee, geen tempel. Tenminste, die heb ik niet gezien.

Wel aapjes in de bomen.
quote:yasmijn schreef op 27 oktober 2013 @ 19:18:

Ik zit al uren rond te struinen om de 1e 2 nachten BKK te boeken.

Ik zie door de bomen het bos niet meer

En nog niks geboekt dus ik stop weer met struinen voor vandaag.

Wij hebben eens in Villa Cha cha gezeten. Erg mooi en lekker centraal.

www.villachacha.com
Die ziet er wel leuk uit en ook een schappelijke prijs.

Hou hem in gedachten.
Spannend... in afwachting van mijn treinreservering Chiang Mai - BKK in de nacht van 1 op 2 januari... Heb begrepen dat dit echt de drukste dagen van het jaar zijn qua reizen. Boekingsbureau betaald, maar die mogen pas 60 dagen van tevoren een bedje boeken in de trein. Gisteren gingen de 60 dagen in, maar ze zijn morgen natuurlijk pas weer open...

Verder moet ik dan 2 januari overdag van BKK naar Ko Chang zien te komen. Ik ga er vanuit dat een busticket ter plekke nog te regelen moet zijn, ook al is het druk. Iemand ervaring met reizen in Thailand de eerste dagen van het nieuwe jaar? Is het echt zo'n gekkenhuis?
Geen idee, ben er nog nooit op die data geweest.

Ik heb zojuist 2 nachten Villa Cha Cha geboekt voor 2 nachten.

Bedankt Zout!

Ik was deze nog nooit tegengekomen omdat ik alles via agoda en booking doe.

Die bieden deze kennelijk niet aan.

Hehe, geregeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven