Thailand Topic 2

15-03-2013 13:56 2937 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sawadee ka!

Deel 1 is dicht. Tijd voor een vers topic!
Kaar, jullie vertrekken morgen he? Goede vlucht!

Wij dinsdag.
Sairee Beach lijkt me idd wel cool.

Gaat hem misschien toch wel worden.
Poepoe waarom kan er nooit iets vanzelf gaan bij ons? Zitten op de luchthaven wachtend op de vlucht naar Samui. Yasmijn probeer nu nog online tickets te kopen want hoe langer je wacht hoe duurder. Ook hier. En je hebt geen keuze uit het tijdstip. Wij hadden sowieso pech. We wilden eigenlijk meteen door vliegen maar toen we wilden pinnen deden de ING passen het niet. Blijkt er een blokkade voor buiten Europa op te zitten. Tegen fraude (tegen skimmen). Gelukkig hadden we wat contant geld maar niet genoeg voor tickets. Dus toch maar bkk ingegaan.

Je ziet de opbrekingen wel en savonds waarschuwde iemand ons om niet verder richting mbk te lopen. Ook veel filevin de stad omdat veel wegen zijn afgesloten. Dramatisch voor het toerisme. Novotel had al 20% minder klanten. En eigenlijk is er niet zo veel aan de hand.

Voor de tickets gebben we trouwens 13000 bath voor 3 pers. betaald en alleen 1600 uur was nog beschikbaar. We waren hier om 11.00 uur. Een verloren dag dus.

Maar verder mooi weer. Dus vanavond nog even een duik in het zwembad.
Och jee!

Die tickets! Ik ben niet gewend om dat vanuit hier te doen en ik heb net gekeken en de prijzen vliegen de pan uit.
Als ik dus hier kijk, dan kost de vlucht BKK-Samui ongeveer 20.000 bath.

Dat veel te duur, dus ik boek het maar niet hier.

En anders nemen we de nachttrein naar Surat Thani en dan door naar Samui.
20.000 bath voor 2 personen dus.
is het gelukt met de pasjes? Voor ABN moet je ook buitenlandoptie aanzetten via internetbankieren. Hopelijk lukte dat met ING ook zo makkelijk.
Ik heb het net nog even gecheckt. Pasjes met buitenlandoptie.

Ik wist het wel, maar toch nog maar even nagekeken.
Pasjes was gelukkig redelijk snel opgelost. We moesten even bellen met ING en een uur later was het in orde. Maar wel wachten ivm tijdsverschil. Zitten nu op een heerlijk resort(je). Kleinschalig en aan zee. Net heerlijk gezwommen en een gin tonic ( of 2) gedronken. Kind ligt nu op bed en wij hebben WiFi.
Lekker hoor, geniet!
quote:kaar schreef op 22 februari 2014 @ 16:22:

Pasjes was gelukkig redelijk snel opgelost. We moesten even bellen met ING en een uur later was het in orde. Maar wel wachten ivm tijdsverschil. Zitten nu op een heerlijk resort(je). Kleinschalig en aan zee. Net heerlijk gezwommen en een gin tonic ( of 2) gedronken. Kind ligt nu op bed en wij hebben WiFi.

Waar. Ben. Je??? Samui?

Nog 2 nachtjes en ik kom ook!
Wij proberen direct na aankomst op BKK de vluchten te boeken op het vliegveld zelf.
Yasmijn, heb je naar AirAsia gekeken? Dan vlieg je naar Surat Thani en dan met de bus en boot naar Samui. Duurt wat langer, maar goed te doen en geprijsd en prima geregeld.
quote:onipaa schreef op 23 februari 2014 @ 09:44:

Yasmijn, heb je naar AirAsia gekeken? Dan vlieg je naar Surat Thani en dan met de bus en boot naar Samui. Duurt wat langer, maar goed te doen en geprijsd en prima geregeld.Ik ga kijken! Thanks!
Ja op Samui. Bij crystal bay resort. Leuk resort, maar alle andere resorts zijn al dicht om 21.00. Dan is thong Nai pan leuker. Was net in Chaweng. Was 2 jaar geleden al erg nu is het echt verschrikkelijk.

Goede reis Yasmijn. Cu.
Dank je, Kaar, morgen vliegen we.

Wellicht dat de route nog wordt omgegooid op de één of andere manier

Man liet alles aan mij over en ineens gaat ie zich inlezen en komt ie met suggesties
begin april vliegen wij weer naar Thailand. altijd een heerlijk vakantieland!
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
De route blijft toch hetzelfde, heb de man alweer omgepraat
Veel plezier Yasmijn!
Dank!

Ik meld me wel als ik wifi heb daar
Goede reis en veel plezier!
Dank

Vanmiddag richting Schiphol.
oh ben jaloers, terwijl ik net in de regio ben geweest ;) Veel plezier!
Ik wil eigenlijk alleen maar even vertellen dat we nu (nu!!) in Ao Nang zijn. Van de week naar Elephant Hills geweest in Khao Sok. Eerlijk? Een absolute aanrader. Niet alleen vanwege de olifanten maar ook door de boottochtjes, de accomodatie en het complex zelf. De staf is ontzetend aardig en behulpzaam. Eten? Top!

Morgen naar pi pi. Zeer benieuwd. Dan vrijdag naar railey, Pra Nang beach.

Het weer: droog, 35 gr.

Eerste keer voor ons, hier. Maar wel iets om naar terug te gaan!

-
In september naar Samui , is dat echt een heel slecht idee..... ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven