Thailand Topic 2
maandag 10 februari 2014 om 20:17
quote:yasmijn schreef op 10 februari 2014 @ 10:35:
Je moet aldaar je vliegtickets boeken! Niet vanuit hier, veel te duur.
Of zit je in het hoogseizoen?
Wij vliegen ook vanaf BKK naar Samui en dan door per boot naar Phangang en Tao. Ik wil heel erg relaxen deze keer.
Wat ook een tip is, boek je vliegtickets op het vliegveld ipv bij een reisbureautje. Scheelt ook weer. Daar kwam ik vorig jaar pas achter. Toen was het al te laat en had ik de tickets BKK-Krabi al op straat gekocht.Ja we gaan in juli. Ik geloof dat dat niet het hoogseizoen is in Thailand maar dat ze de prijzen aanpassen aan de vakanties in Europa ed?
Je moet aldaar je vliegtickets boeken! Niet vanuit hier, veel te duur.
Of zit je in het hoogseizoen?
Wij vliegen ook vanaf BKK naar Samui en dan door per boot naar Phangang en Tao. Ik wil heel erg relaxen deze keer.
Wat ook een tip is, boek je vliegtickets op het vliegveld ipv bij een reisbureautje. Scheelt ook weer. Daar kwam ik vorig jaar pas achter. Toen was het al te laat en had ik de tickets BKK-Krabi al op straat gekocht.Ja we gaan in juli. Ik geloof dat dat niet het hoogseizoen is in Thailand maar dat ze de prijzen aanpassen aan de vakanties in Europa ed?
vrijdag 14 februari 2014 om 12:27
Zo meiden, het laatste weekend in Nederland.
De politie is begonnen met de bezettingen te ontruimen en het gebeurt vreedzaam. Ik heb zojuist dan ook het Novotel op Siam square geboekt.
Ik heb net de laatste inkopen gedaan, nog een t-shirtje en een broek voor mijn zoontje, je kent het wel. Nog twee en halve dag werken en dan off we go.
De politie is begonnen met de bezettingen te ontruimen en het gebeurt vreedzaam. Ik heb zojuist dan ook het Novotel op Siam square geboekt.
Ik heb net de laatste inkopen gedaan, nog een t-shirtje en een broek voor mijn zoontje, je kent het wel. Nog twee en halve dag werken en dan off we go.
woensdag 19 februari 2014 om 11:40
Sairee Beach heeft een wandelpad langs alle resorts, soort van boulevard langs de strandbarretjes en het strand en aan de andere kant de resorts, goed te belopen met een buggy. Zee wordt niet snel diep. Hoewel ik er zelf niet met kinderen ben geweest, zag ik juist daar wel veel mensen met kinderen!
Veel plezier in ieder geval!
Veel plezier in ieder geval!