Thailand Topic 2
dinsdag 4 februari 2014 om 20:19
Even een vraag, ik kom er niet uit. Ik wil in de laatste anderhalve week naar een eiland om lekker te relaxen. Ik wil graag een spierwit strand met lichtblauwe zee. Ik zie Koh Tao, is dat heel rustig? Ik ben niet van plan om te gaan duiken, misschien een keer snorkelen. Koh Phangan lijkt me ook leuk en Samui of een combinatie van die 2. Wil het een beetje laten afhangen van het weer of we naar de oostkust gaan of naar de westkust. Daarom durf ik ook geen vlucht te boeken voor juli. Wel weer balen als de vliegtickets als we ter plaatse boeken waarschijnlijk veel duurder zijn dan nu. Of is het ook nog wel relatie makkelijk om per boot te gaan?
woensdag 5 februari 2014 om 14:16
woensdag 5 februari 2014 om 16:03
woensdag 5 februari 2014 om 19:37
donderdag 6 februari 2014 om 22:44
Vandaag over 2 weken zit ik in het vliegtuig. Weet nog steeds niet of ik naar het amaranth hotel bij de luchthaven ga of dat ik toch bkk inga. Het lijkt rustig, maar 23 feb is de verkiezingsuitslag. Maar dan lig ik al op het strand. De Nam Ya Kati wacht op mij. En de watermelon shake of een spy wine cooler. Zal ik doorgaan?
Ehhhh...... Tod man pla (vers), tod man gung, een echte pad Thai en gamba's zo groot als mijn onderarm.
Ehhhh...... Tod man pla (vers), tod man gung, een echte pad Thai en gamba's zo groot als mijn onderarm.
zondag 9 februari 2014 om 19:11
Ladies, even een vraag. Ik wil graag een paar dagen naar Ko Samui en dan een paar dagen naar Ko Tao. Denk eraan om vanaf BKK naar Suratthani te vliegen en dan met de boot naar Samui te gaan. Paar dagen daar te blijven en dan door naar Ko Tao. Terug van Ko Tao naar Bangkok. Is het te doen qua tijd/geld/moeite of is het beter om 1 van de 2 te kiezen? Ik zou dan een dag voor vlucht terug naar NL van Ko Tao naar BKK reizen.
zondag 9 februari 2014 om 20:32
RM, bedoel je letterlijk 2x een paar, dus totaal 4 dagen? Dat is wel kort, dan zou ik voor 1 eiland gaan. Wat is trouwens je reden om voor Samui en Tao te kiezen en niet voor Phangan?
Ik vond die route overigens prima. Heen gevlogen, busje en boot via Surat Thani en terug cat ferry, bus en nachttrein via Chumpon.
Ik vond die route overigens prima. Heen gevlogen, busje en boot via Surat Thani en terug cat ferry, bus en nachttrein via Chumpon.
zondag 9 februari 2014 om 22:16
quote:ericito schreef op 09 februari 2014 @ 20:32:
RM, bedoel je letterlijk 2x een par, dus totaal 4 dagen? Dat is wel kort, dan zou ik voor 1 eiland gaan. Wat is tr Ook uwens je reden om voor Samui en Tao te kiezen en niet voor Phangan?
Ik vond die route overigens prima. Heen gevlogen, busje en boot via Surat Thani en terug cat ferry, bus en nachttrein via Chumpon.Ik heb zelfs 9 dagen "over". Het lijkt me leuk om 2 eilanden te doen. Tao sowieso en dan nog 1. Phangan leuker?
RM, bedoel je letterlijk 2x een par, dus totaal 4 dagen? Dat is wel kort, dan zou ik voor 1 eiland gaan. Wat is tr Ook uwens je reden om voor Samui en Tao te kiezen en niet voor Phangan?
Ik vond die route overigens prima. Heen gevlogen, busje en boot via Surat Thani en terug cat ferry, bus en nachttrein via Chumpon.Ik heb zelfs 9 dagen "over". Het lijkt me leuk om 2 eilanden te doen. Tao sowieso en dan nog 1. Phangan leuker?
maandag 10 februari 2014 om 10:35
Je moet aldaar je vliegtickets boeken! Niet vanuit hier, veel te duur.
Of zit je in het hoogseizoen?
Wij vliegen ook vanaf BKK naar Samui en dan door per boot naar Phangang en Tao. Ik wil heel erg relaxen deze keer.
Wat ook een tip is, boek je vliegtickets op het vliegveld ipv bij een reisbureautje. Scheelt ook weer. Daar kwam ik vorig jaar pas achter. Toen was het al te laat en had ik de tickets BKK-Krabi al op straat gekocht.
Of zit je in het hoogseizoen?
Wij vliegen ook vanaf BKK naar Samui en dan door per boot naar Phangang en Tao. Ik wil heel erg relaxen deze keer.
Wat ook een tip is, boek je vliegtickets op het vliegveld ipv bij een reisbureautje. Scheelt ook weer. Daar kwam ik vorig jaar pas achter. Toen was het al te laat en had ik de tickets BKK-Krabi al op straat gekocht.