Thailand Topic 2

15-03-2013 13:56 2937 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sawadee ka!

Deel 1 is dicht. Tijd voor een vers topic!
Up.

We waren gezakt naar pagina 2.
Even een vraag, ik kom er niet uit. Ik wil in de laatste anderhalve week naar een eiland om lekker te relaxen. Ik wil graag een spierwit strand met lichtblauwe zee. Ik zie Koh Tao, is dat heel rustig? Ik ben niet van plan om te gaan duiken, misschien een keer snorkelen. Koh Phangan lijkt me ook leuk en Samui of een combinatie van die 2. Wil het een beetje laten afhangen van het weer of we naar de oostkust gaan of naar de westkust. Daarom durf ik ook geen vlucht te boeken voor juli. Wel weer balen als de vliegtickets als we ter plaatse boeken waarschijnlijk veel duurder zijn dan nu. Of is het ook nog wel relatie makkelijk om per boot te gaan?
Het is altijd makkelijk om met de boot te gaan, zowel vanaf Surat Thani als Chumpon. Van de 3 eilanden is Koh Phangan het rustigst.
En ook lichtblauw water en wit zand? Railey beach lijkt me ook heerlijk trouwens. Decisions decisions.
Inmiddels alle twee de thailand topics doorgelezen. Toch besloten tickets te boeken. Totaal 25 nachten in Thailand. De eerste 3 nachten Bangkok zijn geboekt. Wat vinden jullie een mooie combinatie qua aantal nachten waar? In de maand juli zijn wij er
Runningmonster, Railey beach heeft niet echt lichtblauw water, dat heb je toch meer op koh Tao en dan met name aan de oostkant van Tao (Tanote Bay of Ao Leuk) of Shark Bay.

Missitalica, doe wat iedereen doet: eerst een stuk zuiden dan noorden en dan nog wat Bangkok.
Dank Mayou! Ik ben ontzettend in de verleiding om vast iets te boeken daar. Om nog meer voorpret te hebben. Missitalica, ik ga ook in juli Heb wel een beetje planning gemaakt. Bangkok-Kanchanaburi-Ayuttaya-sukhotai en dan door naar 1 of 2 eilanden en eindigen in BKK
Nog 2,5 halve week en ik ben er!

Ik smacht naar zon en witte stranden en hangmatten en ook het lichtblauwe water en niet te vergeten het thai food.

Heerlijk vooruitzicht. Is BKK nu een beetje rustig?
Volgens mij wel, maar als het niet zo zou zijn, zou ik me toch niet laten weerhouden.

De hangmatten wachten op mij
Vandaag over 2 weken zit ik in het vliegtuig. Weet nog steeds niet of ik naar het amaranth hotel bij de luchthaven ga of dat ik toch bkk inga. Het lijkt rustig, maar 23 feb is de verkiezingsuitslag. Maar dan lig ik al op het strand. De Nam Ya Kati wacht op mij. En de watermelon shake of een spy wine cooler. Zal ik doorgaan?

Ehhhh...... Tod man pla (vers), tod man gung, een echte pad Thai en gamba's zo groot als mijn onderarm.
Aroy mak!! (zelfs de Spy, maar niet de roze!)
Mayou

Ik vertrek morgen voor een lange stop in Bangkok en denk erover de stad ook even uit te gaan. Iemand tips voor Koh Samet of iets anders leuks in de buurt?
@ Stess waar is jullie leuke topic gebleven? Ik zie al heel lang geen activiteit meer.
Welk?
Ik denk het stewardessentopic.
Vliegen bij KLM? Geen idee, werd een druk topic met solliciterende enthousiastelingen, maar denk dat het weggezakt is omdat alles al zo lang stil staat.
Veel plezier en sta nog ff stil op de trap van het zwembad naar de Delifrance
Ladies, even een vraag. Ik wil graag een paar dagen naar Ko Samui en dan een paar dagen naar Ko Tao. Denk eraan om vanaf BKK naar Suratthani te vliegen en dan met de boot naar Samui te gaan. Paar dagen daar te blijven en dan door naar Ko Tao. Terug van Ko Tao naar Bangkok. Is het te doen qua tijd/geld/moeite of is het beter om 1 van de 2 te kiezen? Ik zou dan een dag voor vlucht terug naar NL van Ko Tao naar BKK reizen.
RM, bedoel je letterlijk 2x een paar, dus totaal 4 dagen? Dat is wel kort, dan zou ik voor 1 eiland gaan. Wat is trouwens je reden om voor Samui en Tao te kiezen en niet voor Phangan?

Ik vond die route overigens prima. Heen gevlogen, busje en boot via Surat Thani en terug cat ferry, bus en nachttrein via Chumpon.
Oh en als je de dag van vertrek 's ochtends vroeg terug komt in BKK, kijk dan of je ergens een day room kunt boeken. Kun je je nog lekker opfrissen voor je het vliegtuig in gaat
quote:ericito schreef op 09 februari 2014 @ 20:32:

RM, bedoel je letterlijk 2x een par, dus totaal 4 dagen? Dat is wel kort, dan zou ik voor 1 eiland gaan. Wat is tr Ook uwens je reden om voor Samui en Tao te kiezen en niet voor Phangan?

Ik vond die route overigens prima. Heen gevlogen, busje en boot via Surat Thani en terug cat ferry, bus en nachttrein via Chumpon.Ik heb zelfs 9 dagen "over". Het lijkt me leuk om 2 eilanden te doen. Tao sowieso en dan nog 1. Phangan leuker?
Waarom vlieg je niet op Samui? Scheelt je zo een hele dag. (Te duur?)

Ik zou naar Phangan en Tao gaan en Samui overslaan.
Hi Mayou, heb je ook een pb gestuurd. Ik heb gekeken voor vliegtickets maar die zijn 200 pp en we zijn met zijn vieren.
Je moet aldaar je vliegtickets boeken! Niet vanuit hier, veel te duur.

Of zit je in het hoogseizoen?

Wij vliegen ook vanaf BKK naar Samui en dan door per boot naar Phangang en Tao. Ik wil heel erg relaxen deze keer.

Wat ook een tip is, boek je vliegtickets op het vliegveld ipv bij een reisbureautje. Scheelt ook weer. Daar kwam ik vorig jaar pas achter. Toen was het al te laat en had ik de tickets BKK-Krabi al op straat gekocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven