Thermen Bussloo in het weekend, té druk?
maandag 16 juni 2014 om 21:08
Mijn vriend en ik zouden graag eens een dagje naar de Thermen Bussloo gaan.
Mijn vriend wil doordeweeks gaan omdat hij bang is dat het in het weekend zo druk is dat het niet leuk meer is.
Ikzelf denk dat dat wel meevalt. Ik ben wel eens op een uberdrukke dag naar de sauna geweest, maar had daar verder geen last van, geen wachtrijen en zo,,
Dus vandaar mijn vraag. Is Bussloo in het weekend heel erg druk? En zo ja, merk je dat dan ook of valt het heel erg mee?
Mijn vriend wil doordeweeks gaan omdat hij bang is dat het in het weekend zo druk is dat het niet leuk meer is.
Ikzelf denk dat dat wel meevalt. Ik ben wel eens op een uberdrukke dag naar de sauna geweest, maar had daar verder geen last van, geen wachtrijen en zo,,
Dus vandaar mijn vraag. Is Bussloo in het weekend heel erg druk? En zo ja, merk je dat dan ook of valt het heel erg mee?
maandag 16 juni 2014 om 21:52
Het verschilt heel erg hoe druk het is (in alle sauna's) en op het moment is het overal wat rustiger (ken mensen die er werken). Bussloo is een prachtige sauna en er is altijd wel genoeg bezoek. Ik vind het echter nooit te druk, geen rijen o.i.d. dus ik zou zeggen lekker in het weekend gaan.
Ik weet niet of je vaker naar een sauna gaat, maar het weer is ook een goede indicatie hoe druk het mogelijk kan zijn.
Ik weet niet of je vaker naar een sauna gaat, maar het weer is ook een goede indicatie hoe druk het mogelijk kan zijn.
dinsdag 17 juni 2014 om 10:28