Thermen Bussloo in het weekend, té druk?

16-06-2014 21:08 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zouden graag eens een dagje naar de Thermen Bussloo gaan.

Mijn vriend wil doordeweeks gaan omdat hij bang is dat het in het weekend zo druk is dat het niet leuk meer is.

Ikzelf denk dat dat wel meevalt. Ik ben wel eens op een uberdrukke dag naar de sauna geweest, maar had daar verder geen last van, geen wachtrijen en zo,,

Dus vandaar mijn vraag. Is Bussloo in het weekend heel erg druk? En zo ja, merk je dat dan ook of valt het heel erg mee?
Het verschilt heel erg hoe druk het is (in alle sauna's) en op het moment is het overal wat rustiger (ken mensen die er werken). Bussloo is een prachtige sauna en er is altijd wel genoeg bezoek. Ik vind het echter nooit te druk, geen rijen o.i.d. dus ik zou zeggen lekker in het weekend gaan.

Ik weet niet of je vaker naar een sauna gaat, maar het weer is ook een goede indicatie hoe druk het mogelijk kan zijn.
Nee hoor. Ik was er gisteren was gezellig en met de drukte viel het erg mee. Je kon overal makkelijk en fijn bij de sauna's enzo
Okay, dankjewel voor jullie antwoorden!

Had zelf ook al het idee dat het wel meeviel.
Als je al een dag weet waarop je wilt gaan, zou ik wel reserveren.

Op sommige dagen zijn ze gewoon vol. Maar zelfs op die dagen vind ik het niet te druk (hoewel ik dan de opgieting aan mij voorbij laat gaan!)
Ik ben er laatst geweest. Nooit meer ! Zo druk. Sauna's waren gewoon vol. Ze doen tegenwoordig ook mee aan acties dus vandaar drukker dan normaal

Doordeweek is fijner. Het is wel een mooie Sauna. De horeca vond ik erg duur. Ik ga ook vaak naar putten. Ook erg mooi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven