Tijdreizen

01-06-2011 09:44 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als we konden tijdreizen..

Naar welk jaar zou jij heen gaan? En waarom?

Toekomst, verleden.. Of gewoon blijven waar je bent?

Gewoon interesse vraagje :-) .. Moet toch op een manier de tijd doorkomen haha
De toekomst! Star Trek yeah
Ik zou wel eebs willen weten hoe mijn ouders vroeger geleefd hebben. Dus een jaar of 45 terug in de tijd...
.
quote:_yellowlove_ schreef op 02 juni 2011 @ 00:03:

De toekomst! Star Trek yeah

Ik ook!

StarfleetacademieUit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Ga naar: navigatie, zoeken

De Starfleetacademie (Engels: Starfleet Academy) is het fictieve opleidingscentrum voor Starfleetofficieren uit het Star Trek-universum.

De Starfleetacademie werd opgericht in 2161, gelijktijdig met de oprichting van de Verenigde Federatie van Planeten. De hoofdgebouwen van de academie bevinden zich bij het hoofdkwartier van Starfleet, net buiten San Francisco op Aarde, maar er zijn ook andere afdelingen. De Starfleet Medische Academie (Starfleet Medical Academy ) bevindt zich ook op de Starfleetacademie. Bij de Medische Academie wordt het medische Starfleet personeel opgeleid. Elk jaar worden hier slechts 200 studenten toegelaten.

Alleen personen in dienst van de Federatie worden geaccepteerd voor de toelatingsexamens van de Academie. De enige uitzondering is wanneer men een aanbeveling van een officier op commando-niveau heeft, zoals de Ferengi Nog, die in 2371 tot de Academie werd toegelaten met een aanbeveling van commandant Benjamin Sisko van ruimtestation Deep Space Nine.

Een markante figuur op de Academie is de tuinman Boothby, waaraan de latere kapiteins Jean-Luc Picard en Kathryn Janeway goede herinneringen bewaren.

Het officiële motto van de academie is "Ex astris, scientia" (Nederlands: Vanaf de sterren, kennis).

Dan kies ik voor het jaar 2181, en dan probeerde ik op de academie te komen
Aan de ene kant zeg ik naar de Western tijd,kijken bij de cowboys en indianen maar aan de andere kant die tijd,en heel veel tijdsperiodes,waren helemaal niet zo leuk voor vrouwen.

De jaren '60 met love peace and happiness lijkt me ook wel leuk om mee te maken.
Ik zou best naar de jaren 60 van de vorige eeuw terug willen en zien hoe mijn ouders elkaar voor het eerst ontmoetten. En ik zou ook wel willen zien hoe ik als baby was.

En mijn moeder meenemen naar 2011 om haar kleindochters te laten zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven