tips all inclusive

15-10-2012 16:11 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er tips?

Ergens volgend jaar willen we graag met zn tweetjes zonder kinderen op vakantie. Buiten het seizoen.

We willen niks anders dan op een strandbedje liggen, beetje zwemmen, veel lezen, lekker eten en drinken.

Wie heeft de gouden tip voor een niet al te grootschalig complex in bv Griekenland of Turkije?

All incl lijkt ons de voordeligste optie.
quote:aaquamarine schreef op 15 oktober 2012 @ 16:41:

In sommige landen is uit eten gaan niet duur, zeker niet als je met zijn tweetjes gaat en niet met een horde kinderen. En inderdaad, het zijn allemaal vreetschuurbuffetten.Dat hoeft niet hoor, er zijn zat resorts waar naast de buffetten (met dress code), ook gewoon enkele a-la-carte-restaurants aanwezig zijn. Vaak moet je wel even reserveren voor het restaurant naar keuze, maar hoort ook gewoon bij de all-inclusive formule. Zijn wel de wat luxere en dus duurdere resorts, maar dan heb je ook wat.
quote:ramiaatje schreef op 15 oktober 2012 @ 16:48:

[...]

Het eten ook goed? En de kamers schoon?

Het eten was perfect, een supervers buffet met veel keuze en de mogelijkheid om door de koks iets te laten maken.

Kamers superschoon en vriendelijk personeel. Echt een aanrader.
quote:aaquamarine schreef op 15 oktober 2012 @ 16:41:

In sommige landen is uit eten gaan niet duur, zeker niet als je met zijn tweetjes gaat en niet met een horde kinderen. En inderdaad, het zijn allemaal vreetschuurbuffetten.

In de all inclusive hotels waar ik ben geweest zijn het absoluut geen vreetschuurbuffetten!

A la carterestaurants, livecooking door koks. Ik keek mijn ogen uit daar.
Wij hebben net Delphin Imperial geboekt. Maar ik denk dat dat te groot is voor jullie. Nieuw hotel. Wij zijn vaker in Delphin hotels geweest, echt top! Eten goed, ultra all inclusive.

Wat misschien verstandig is, mocht je willen boeken; op www.zoover.nl kan je beoordelingen lezen andere gasten. Bijna alle hotels staan er wel op.

En ook nog; veel reisorganisaties hanteren laagste prijsgarantie. Bij prijsvrij.nl is het vaak goedkoper.

Wij hebben nu aardig wat korting gekregen omdat Corendon laagste prijs garantie hanteert en het op prijsvrij goedkoper was. Toch weer mooi mee genomen!

Succes met zoeken en boeken!
Kijk ook goed naar wat de all-inclusive formule precies inhoudt. Daar zit veel verschil tussen. De een is 24/7 gratis drankjes en de ander van 11.00 tot 22.00 uur bijvoorbeeld en alleen lokale dranken.
Als je een appartementje ook oke vindt, kijk hier eens http://www.holidaylettings.co.uk/

Buiten hoogseizoen kun je echt geweldige dingen huren, voor een prikkie
In een Russen-vrij hotel heb je alsnog de Duiters, Polen, Tsjechen enz. Dat zegt dus ook niks, want een Duitser is net zo (on)geduldig aan de bar en bij het buffet. Voordeel van Russen is iig dat je er geen hol van verstaat en bij de Duitsers pik je alsnog al het geneuzel op waar ze de hele dag over praten bij het zwembad.

Daarnaast vraag ik me af welk volk dan wel rustig een buffet langs kan want volgens mij is het altijd een ongeorganiseerde bende en graait iedereen door elkaar. Ik vond de Russen juist erg rustig in Turkije.
Wij huren al jaren een appartementje in het laagseizoen in turkije (mei/september) Dit jaar all-inclusive.

Appartementje bleek toch een stukje goedkoper. En veel meer vrijheid en lekkerder eten.

Wij waren voor 12 dagen all-inclusive 1400 euro kwijt en dan nog 200 zakgeld. 1600 euro dus.

14 appartement 700 en 800 zakgeld... 1500 euro dus.
Dat maxima park is op Zoover niet echt bejubeld.
quote:Neele01 schreef op 15 oktober 2012 @ 19:09:

Dat maxima park is op Zoover niet echt bejubeld.

Dat was mij ook al opgevallen.

Maar goed, zeikerds heb je natuurlijk al tijd..
Ik ben ook helemaal fan van all inclusive.

10 jaar geleden voor het eerst gedaan met dochter van toen 9 jaar. Vooral met kinderen is dat ideaal omdat ze kunnen pakken wat ze lusten.

De laatste jaren met echtgenoot veel van deze hotels bezocht in Turkije, Griekenland, Madeira,Dom. Republiek, en Algarve.

3 weken geleden wilden we weer eens ouderwets met de auto

langs verschillende hotels in Oostenrijk en Italie alleen met ontbijt. Wat viel dat tegen.' S avonds op pad om wat te kunnen eten, en of heel duur uit zijn voor tegenvallende menu's, of piza's en shoarma wat je de oren uitkomt.

Riu hotels staan bekend om de uitstekende keuken, en dat wordt het volgend jaar dan ook weer
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Ben nu speciaal ingelogd maar wij hebben all inclusive gezeten in mexico, weet niet of je zover wilt reizen maar wat was dat de moeite waard!!

Iberostar Paraiso Maya Hotel in Mexico (Yucatan, Riviera Maya).

Geen vervelende russen e.d.

Mogelijkheid om alle dagen à la carte te gaan eten, van frans tot japans (zitten aan zo'n plaat met eigen chef.)

Na 11dagen hadden we nog niet alle dingen van het ontbijtbuffet geprobeerd.. Alles vers en als je iets wilde wat er niet lag ( kan mij niet iets bedenken want je kon diverse taarten, broodjes, gebakken aardappels e.d. tot fruit, yoghurt, kwark alles vers) dan kon je er om vragen en dan kwamen ze het speciaal brengen.

Zelfs de roomservice was inclusief, je had een enorme kaart waar je uit kon.kiezen, je koelkast was elke dag opnieuw gevuld met fris, water e.d. en als je een paar honderd euro meer wil besteden dan kun je ook het buurhotel The Royal kiezen en dat is adults only. Maar ook de andere waren in onze tijd daar geen kinderen.
Royal Wings in Antalya is erg leuk!
quote:marcellav schreef op 15 oktober 2012 @ 19:17:

Ik ben ook helemaal fan van all inclusive.

10 jaar geleden voor het eerst gedaan met dochter van toen 9 jaar. Vooral met kinderen is dat ideaal omdat ze kunnen pakken wat ze lusten.

De laatste jaren met echtgenoot veel van deze hotels bezocht in Turkije, Griekenland, Madeira,Dom. Republiek, en Algarve.

3 weken geleden wilden we weer eens ouderwets met de auto

langs verschillende hotels in Oostenrijk en Italie alleen met ontbijt. Wat viel dat tegen.' S avonds op pad om wat te kunnen eten, en of heel duur uit zijn voor tegenvallende menu's, of piza's en shoarma wat je de oren uitkomt.

Riu hotels staan bekend om de uitstekende keuken, en dat wordt het volgend jaar dan ook weer

Riu heeft idd goede keukens!

Hotels van Riu waar ik ben geweest was gewoon super goed.

Ook wij komend jaar weer Riu met kinderen en lekker eten.
quote:ramiaatje schreef op 15 oktober 2012 @ 16:44:

[...]

Deze kost in mei bv 600 EUR per persoon voor 8 dgn. En wat ziet het er super uit!!!

Het ziet er op de site inderdaad super uit, maar ik vond het in de praktijk net niet. Niet zo luxe als het lijkt. Eten oké, maar niet geweldig, we hebben een paar keer ook niet lekker gegeten, terwijl de keuze erg groot is. Verder zit het voor 95% vol met Nederlanders en is er 3 keer per week 's avonds karaoke met tulpen uit Amsterdam. Ik heb geen andere ervaring met all inclusive (en ben er meteen achter gekomen dat ik geen fan ben :-)), maar ik vond een groot deel van de Nederlanders die er zaten ook niet echt subtiel te noemen. 's Ochtends zo vroeg mogelijk handdoek klaarleggen aan 't zwembad, vanaf 11 uur aan 't bier en schreeuwend aan 't zwembad. Ook het op bepaalde tijden met z'n allen 'mogen' eten vond ik persoonlijk niet leuk en relaxed.

't Resort ligt verder compleet in the middle of nowhere, je kunt wel met de taxi op pad, maar 's avonds even gezellig 'n dorpje inlopen oid kan niet, vond ik zelf jammer.

'n Luie week niksdoen op 'n resort, en als je niks wil meekrijgen van het land waar je zit, dan zit je daar prima. Maar ik betaal liever iets meer om niet in 'n resort te hoeven zitten en ook wat meer mee te krijgen (met beetje zoeken kun je ook buiten het hoogseizoen behoorlijk goedkoop in bv. Griekenland zitten, eten doe je voor ¤ 25,- met z'n 2en).
Bleu waters side....t is een sprookje. Onze kids willen per direct wweer terug...en wij ook....
Ons is Bitzaro Grande & family op Zakynthos bevallenZakynthos goed bevallen. maar een kwartiertje van het vliegveld , lekker eten, niet massaal , vriendelijk personeel en een heerlijk zwembad !!
Sorry forum mobiel ..
Ik ben vorige maand naar KaapVerdie geweest, eiland Sal. Geweldig! Wel veel Engelsen, maar echt geen last van gehad.. Super gegeten, alles inclusive..
Beste All Inclusive resorts vind ik op de Carribean (Mexico. Dominicaanse Republiek, Cuba, Bahama's etc.). Als je die eenmaal een keer hebt gehad, dan vind je al het andere in Europa tegenvallen.
Ik ga al julie opties even bekijken. We zijn er nog niet helemaal over uit of we nu wel of niet voor all in gaan.
Hoe kom je te weten dat er geen hordes russen zijn? Volgens mij zie je dat niet in de reisbeschrijving staan toch?
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:doddie schreef op 18 oktober 2012 @ 13:10:

Hoe kom je te weten dat er geen hordes russen zijn? Volgens mij zie je dat niet in de reisbeschrijving staan toch?

In Turkije zijn er resorts die adverteren met "No Russians". Kun je nog steeds een hotel vol dronken britten en Scandinaviers hebben, dat wel.

En ook op Zoover kun je wel nalezen wat voor soort publiek er komt.
ik weet niet of ze daar zitten, maar Riu vind ik een hele goede all-inclusive keten.
Ik raad graag 'Isil club Milta' aan in Bodrum Turkije,

24/7 kan je er wel ergens eten en drinken, gratis minibar aanvulling elke dag, de animatie is tof en ze laten je met rust als je niet geïntreresseerd bent. Niet supergroot met allemaal gezellige kamers in kleine blokken. Elke avond een live band, super lekkere a la carte-resto's en ook in het gewone restaurant elke dag gevarieerd, elke dag andere showcooking....

Echt, ik kan blijven gaan het was een droomreis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven