Tips dagje Katwijk aan Zee

31-08-2020 20:13 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdag ga ik samen met mijn vriend naar Katwijk aan Zee. Hij moet voor zijn werk een uurtje ergens zijn en de rest van de dag blijven we ook daar en willen o.a. een strandwandeling maken en ergens lunchen of vroeg dineren.

Heeft er iemand tips voor een lekker restaurantje, leuke winkels of iets anders leuks om te doen/bezichtigen? We blijven daar tot max. 18.00 uur.
Ik zou iets binnen zoeken, het wordt slecht weer.
Regenjassen en paraplu’s gaan mee dus we zijn voorbereid. ;)
Zomers is mijn favoriete strandtent.
Een gereformeerd vissersdorp op een regenachtige dag, heerlijk!

Buiten strand / zee is er volgens mij niet echt iets bijzonders te zien. Het achterland is wel de moeite waard (Leiden).
ManOpHetPrikbord schreef:
31-08-2020 21:44
Een gereformeerd vissersdorp op een regenachtige dag, heerlijk!

Buiten strand / zee is er volgens mij niet echt iets bijzonders te zien. Het achterland is wel de moeite waard (Leiden).
Katwijk is best een leuk dorp hoor. Veel gezellige strandtentjes, wat aardige winkeltjes, strand is mooi. Een middag kan je je daar wel vermaken.
*Sally* schreef:
31-08-2020 21:50
Katwijk is best een leuk dorp hoor. Veel gezellige strandtentjes, wat aardige winkeltjes, strand is mooi. Een middag kan je je daar wel vermaken.
Ik vind het ook gezellig daar. Wij gaan er regelmatig even wandelen en lunchen. Zomers is inderdaad goed, de strandtent ernaast is ook goed, het Strand heet dat volgens mij. Is net een restaurant op het strand.

Verder hebben ze wel leuke winkels, is geen hele dag vermaak, maar voor een paar uurtjes helemaal prima. En laten we inderdaad de niet zee vergeten :)
Favoriet (onder Katwijkers en Leidenaars) parkeren op Katwijk Noord, lopen langs het strand naar Noordwijk en terug. Op strand noord zijn twee strandtenten: Wansveld, sjiek met kok en kreeft en Willie Noord, waar Katwijkers een visje komen eten, heerlijk ongedwongen.
Alles sal reg kom
Ik zou ruim op tijd vertrekken, er zijn veel wegen afgesloten, Katwijk is een doolhof momenteel.
Bedankt voor waarschuwing Genova!

En de rest ook voor de tips. We komen er zo wel uit qua lunch :koffie: Ik schrijf ze allemaal op! En een wandeling langs het strand is voor mij al een heel leuk uitje. Heerlijk ontspannen zo. Ik heb er nu al zin in!
Ik zoek alleen nog een parkeer tip trouwens. Waar is het relatief goedkoop èn dichtbij het centrum of de kust?
Sjiraf schreef:
01-09-2020 00:39
Ik zoek alleen nog een parkeer tip trouwens. Waar is het relatief goedkoop èn dichtbij het centrum of de kust?
Noordduinen heeft een grote parkeerplaats. 10 euro voor een dagkaart

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven