Tips dagje Katwijk aan Zee
maandag 31 augustus 2020 om 20:13
Donderdag ga ik samen met mijn vriend naar Katwijk aan Zee. Hij moet voor zijn werk een uurtje ergens zijn en de rest van de dag blijven we ook daar en willen o.a. een strandwandeling maken en ergens lunchen of vroeg dineren.
Heeft er iemand tips voor een lekker restaurantje, leuke winkels of iets anders leuks om te doen/bezichtigen? We blijven daar tot max. 18.00 uur.
Heeft er iemand tips voor een lekker restaurantje, leuke winkels of iets anders leuks om te doen/bezichtigen? We blijven daar tot max. 18.00 uur.
maandag 31 augustus 2020 om 21:50
Katwijk is best een leuk dorp hoor. Veel gezellige strandtentjes, wat aardige winkeltjes, strand is mooi. Een middag kan je je daar wel vermaken.ManOpHetPrikbord schreef: ↑31-08-2020 21:44Een gereformeerd vissersdorp op een regenachtige dag, heerlijk!
Buiten strand / zee is er volgens mij niet echt iets bijzonders te zien. Het achterland is wel de moeite waard (Leiden).
maandag 31 augustus 2020 om 22:17
Ik vind het ook gezellig daar. Wij gaan er regelmatig even wandelen en lunchen. Zomers is inderdaad goed, de strandtent ernaast is ook goed, het Strand heet dat volgens mij. Is net een restaurant op het strand.
Verder hebben ze wel leuke winkels, is geen hele dag vermaak, maar voor een paar uurtjes helemaal prima. En laten we inderdaad de niet zee vergeten
maandag 31 augustus 2020 om 22:45
dinsdag 1 september 2020 om 00:38