Tips Eindhoven?

06-02-2012 10:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komend weekend ga ik met mijn man een nachtje naar Eindhoven. Hebben jullie nog leuke tips? Ook voor een lekker lunch of diner? We slapen in het Sandton hotel. Zit daar een bioscoop vlak bij in de buurt? En wellicht daar in de omgeving ook een leuk (niet te duur) restaurant? Ik ben zwanger en kan geen hele einden meer wandelen



Alle tips zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Er is een hele grote Pathé bioscoop in Eindhoven, daar kan je best naartoe. Op de markt in Eindhoven zijn ook een paar leuke cafeetjes waar je kan lunchen oid. (de Wildeman of de vooruitgang)

Veel plezier!
Life is a fairytale told by an idiot
Er zit een Pathe in het centrum van Eindhoven en daarnaast is een straatje met allemaal leuke verschillende soorten restaurantjes. Veel plezier alvast!
Sandton zit op de Stratumsedijk. Dan zit je bijna pal in het centrum.



Om de hoek (richting station) zit een Pathe Bioscoop. Die zit aan de Dommelstraat. In die straat heb je heel veel restaurantjes. Op het plein (Stationsplein) voor de Pathe heb je ook nog wat restaurantjes.



Ik vind zelf Sizzeling wel leuk. Dat zit op het stationsplein. Niet duur en lekker.

Anders steek je de weg over en kom je op de Markt uit, daar heb je nog wat restaurantjes. Op de Keizersgracht zit ook nog een servicebioscoop (Zien).
11-02

Federatiebal



"The place to be" voor heel Lampegats Carnaval. De regerend Stadsprins neemt om 24.00 uur afscheid en zijn opvolger staat te trappelen om als nieuwe Stadsprins van 't Lampegat te gaan regeren. Het Parktheater (vm Stadsschouwburg) is vanavond de carnavalstempel van Lampegat. Motto voor dit Federatiebal: Ginne steek, pet of hoed, un goei muts, da's pas goed.



Parktheater Eindhoven

Theaterpad 1

5615 EN, EINDHOVEN

Telefoon reserveringen: (040) 2111122



Evenementen agenda
Alle reacties Link kopieren
Vlakbij de bioscoop zit een ge-wel-di-ge Engelse pub, The Trafalgar Pub. Niet duur, gezellig en vooral erg lekker! Als je voor de bioscoop staat ga je naar links de straat in (en hier vindt je nog meer restaurantjes).



En vanuit de bios/restaurantjes loop je zo de stad in, dus qua grote afstanden zal het zeker meevallen.



Veel plezier!!
Usine is leuk. Tenminste, dat is toch in die fabriekshal?
quote:hipslala schreef op 06 februari 2012 @ 11:17:

Usine is leuk. Tenminste, dat is toch in die fabriekshal?



Niet helemaal. Usine is een groot grand café onderin in de oude Lichttoren. Erg leuk! Lunch bij Usine is leuk, diner niet zo.



Op Strijp-R heb je het restaurant van Piet Hein Eek, ook erg leuk (en da's meer een grote oude fabriekshal). Op Strijp-S heb je Yksi, een hele mooie design-winkel.



Het van Abbe Museum is mooi. Servicebioscoop Zien is een leuke bios, met een belletje, kan je tijdens de film eten en drinken bestellen.



Dommelstraatje is gezellig, Kleine Berg is erg leuke (restaurantjes en kroegjes).



Je hotel is midden in de stad, da's fijn!
Alle reacties Link kopieren
de pub bij de bios schijnt idd een aanradert te zijn, en de Italiaan daar ook
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:-nora- schreef op 06 februari 2012 @ 11:54:

de pub bij de bios schijnt idd een aanradert te zijn, en de Italiaan daar ook



Allemaal leuke zaakjes in de Dommelstraat inderdaad, Trafalgar pub, en diverse Italianen.



Overigens zou ik Pathe mijden, die zit toch in elke stad? Is niks bijzonders. Groot en druk, zeker in het weekend. Bioscoop Zien is leuker, en Plaza Futura (filmhuis).
Alle reacties Link kopieren
Cafe publiek op de markt,kan je heerlijk eten.

.

Dommelstraat vind ik niks aan, ik ga liever naar het Wilhelminaplein of de Kleine Berg voor leuke kroegjes.



Irisch pub vind ik die op Jan van Lieshoutstraat veel gezelliger,en altijd leuke bandjes.



Verder natuurlijk het Stratums Eind,60 kroegen (ofzo) in 1 straat,moet je ook wel gezien hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven