Tips Gambia
dinsdag 7 september 2010 om 09:35
Mijn vriend en ik willen de eerste week van dec naar Gambia. Heb al een aantal oude topics over Gambia doorgelezen maar heb nog wat vragen.
- Waar kan ik het beste boeken (voordelige reis)?
- Is op basis van logies + ontbijt of halfpension? Mij lijkt het leuker daar ergens wat te eten.
- Is het strand mooi?
- voldoende excursies te doen voor een nette prijs?
Alvast bedankt!
Het lijkt me een super mooi land.
- Waar kan ik het beste boeken (voordelige reis)?
- Is op basis van logies + ontbijt of halfpension? Mij lijkt het leuker daar ergens wat te eten.
- Is het strand mooi?
- voldoende excursies te doen voor een nette prijs?
Alvast bedankt!
Het lijkt me een super mooi land.
donderdag 9 september 2010 om 16:29
zondag 12 september 2010 om 09:51
quote:elninjoo schreef op 07 september 2010 @ 13:07:
[...]
Volgens mij is op de bonnefooi daar niet echt te doen. Losse vluchten kosten het viervoudige van 'n pakketreis met hotel (tenminste, ik was er in de sneeuwtijd afgelopen voorjaar even naar aan 't kijken geweest en kon geen normaal geprijsde vluchten vinden)Klopt. Bonnefooi gaat daar niet.
[...]
Volgens mij is op de bonnefooi daar niet echt te doen. Losse vluchten kosten het viervoudige van 'n pakketreis met hotel (tenminste, ik was er in de sneeuwtijd afgelopen voorjaar even naar aan 't kijken geweest en kon geen normaal geprijsde vluchten vinden)Klopt. Bonnefooi gaat daar niet.
zondag 12 september 2010 om 09:57
zondag 12 september 2010 om 09:59
Kijk, er zijn natuurlijk veel boeiendere landen, maar als mensen goedkoop en niet te ver weg willen, is Gambia helemaal zo gek nog niet. Vind het strand leuker dan in Egypte of Tunesie. 't Is er allemaal wat groener, de bevolking is wat vriendelijker. Opdringerig zijn ze in al dat soort landen, maar het is er minder agressief.
zondag 12 september 2010 om 12:05
Wij zijn 5 jaar geleden ofzo naar Gambia geweest en hebben een prima vakantie gehad.
Hebben lekker op het strand gelegen maar ook wat tripjes gedaan.
Had wat geregeld via de website van boyleigh,daar kan je ook zien wat er zoal te doen is.
Wat elninjoo zegt is waar de mensen zijn opdringerig en af en toe is het best irritant als je samen op het strand loopt maar ze zijn niet zo vervelend als in Egypte.
Je hebt er alleen geen groot wild maar wel veel apen en vogels.
Hebben lekker op het strand gelegen maar ook wat tripjes gedaan.
Had wat geregeld via de website van boyleigh,daar kan je ook zien wat er zoal te doen is.
Wat elninjoo zegt is waar de mensen zijn opdringerig en af en toe is het best irritant als je samen op het strand loopt maar ze zijn niet zo vervelend als in Egypte.
Je hebt er alleen geen groot wild maar wel veel apen en vogels.
zondag 12 september 2010 om 20:37
maandag 13 september 2010 om 17:41
Zoals ik al zei, Zam, Kenia is heel lastig op de bonnefooi, je hebt altijd gidsen nodig op safari.
Je kunt dan wel een privésafari boeken. Maar dat loopt nog erger in de papieren, safari's zijn heel duur.
En als je wilt rondreizen, niet aan te raden voor een vrouw alleen. Helemaal niet zelfs.
Eigenlijk is er behalve de safaris en de mooie stranden niets te doen als je er niemand kent.
Ik ga toch nog eind november, maar dan zonder man, met hem ga ik begin 2011.
Er is eind nov een bruiloft daar van een vriend waar ik heel graag heel wil.
Man zegt dat ik moet gaan, ik denk dat ik hem maar gelijk ga geven
Je kunt dan wel een privésafari boeken. Maar dat loopt nog erger in de papieren, safari's zijn heel duur.
En als je wilt rondreizen, niet aan te raden voor een vrouw alleen. Helemaal niet zelfs.
Eigenlijk is er behalve de safaris en de mooie stranden niets te doen als je er niemand kent.
Ik ga toch nog eind november, maar dan zonder man, met hem ga ik begin 2011.
Er is eind nov een bruiloft daar van een vriend waar ik heel graag heel wil.
Man zegt dat ik moet gaan, ik denk dat ik hem maar gelijk ga geven