Tips gevraagd voor weekend Brussel
woensdag 4 mei 2011 om 15:33
Wie heeft er tips voor een leuk (romantisch) weekend Brussel?
Ik wil mijn vriend verrassen met een leuk weekend weg in juni. Wie heeft er een adres voor een mooi B&B, apart hotel oid? Bij voorkeur in/rond het centrum. Het zal gaan om een overnachting van za op zo en misschien zo op ma. Ook tips voor dingen te doen in de stad zijn welkom! Budget is maximaal 250,- per nacht (dan wordt het wel 1 nacht.. )
Ik wil mijn vriend verrassen met een leuk weekend weg in juni. Wie heeft er een adres voor een mooi B&B, apart hotel oid? Bij voorkeur in/rond het centrum. Het zal gaan om een overnachting van za op zo en misschien zo op ma. Ook tips voor dingen te doen in de stad zijn welkom! Budget is maximaal 250,- per nacht (dan wordt het wel 1 nacht.. )
anoniem_99303 wijzigde dit bericht op 04-05-2011 15:34
Reden: Budget toevoeging
Reden: Budget toevoeging
% gewijzigd
woensdag 4 mei 2011 om 21:26
ik mag geen reclame maken misschien maar doe het toch : kijk eens op de site hotelspecials.be makkelijke site en makkelijk geboekt !
ook op de site opt.be vind je mooie arrangementjes
er is momenteel tot november 2011 een prachtige tentoonstelling van toetanchamon en zijn graftombes in brussels expo
www.kingtutbrussels.be
mooie plekjes : grote markt, rue des bouchers, warandepark, de buurt van de zavel is heel mooi, de koninklijke serres zijn ook prachtig
kijk eens op de site uitinbrussel.be rubriek stadsgids
enjoy your stay
maar inderdaad ... voor echte romantiek moet je in brugge zijn
ook op de site opt.be vind je mooie arrangementjes
er is momenteel tot november 2011 een prachtige tentoonstelling van toetanchamon en zijn graftombes in brussels expo
www.kingtutbrussels.be
mooie plekjes : grote markt, rue des bouchers, warandepark, de buurt van de zavel is heel mooi, de koninklijke serres zijn ook prachtig
kijk eens op de site uitinbrussel.be rubriek stadsgids
enjoy your stay
maar inderdaad ... voor echte romantiek moet je in brugge zijn
donderdag 5 mei 2011 om 12:09
250 per nacht? In brussel? Door de internationale instellingen zitten hotels in Brussel vol tijdens de week, maar leeg in het weekend. Je kan dus erg goede deals vinden in het weekend.
Ikzelf boek bv altijd via booking.com.
5* hotels als 'Metropole' of 'Conrad' vallen in het weekend zelfs binnen je budget.
Ikzelf boek bv altijd via booking.com.
5* hotels als 'Metropole' of 'Conrad' vallen in het weekend zelfs binnen je budget.
donderdag 5 mei 2011 om 22:30
De serres van Laken zijn prachtig, maar in juni zijn ze alweer dicht. Ken je de stad al een beetje - heb je de standaard toeristische dingen (Grote Markt, Atomium) al gezien? Als je van art nouveau houdt, is het Hortahuis een aanrader. Dat ligt ook in een wijk met veel leuke winkeltjes en restaurantjes (rond place du Châtelain). Of het Stripmuseum (zit in het centrum, ook in een artnouveaugebouw). Alle musea vind je ook hier http://www.brusselsmuseums.be. In welke wijk ligt het hotel?
maandag 9 mei 2011 om 10:47
De "standaard" toeristische attracties/bezichtigingen kennen we al een beetje. Hotel wat ik nu geboekt heeft ligt redelijk in het centrum, Thon Hotel Bristol Stephanie. Hadden een leuk arrangement.
Fietsen vind ik wel een idee! De serres van Laken ken ik niet, ga even kijken vooor een museum.
Iemand nog tips mbt (uit) eten, lunch, diner?
Bedankt allen zover!
Fietsen vind ik wel een idee! De serres van Laken ken ik niet, ga even kijken vooor een museum.
Iemand nog tips mbt (uit) eten, lunch, diner?
Bedankt allen zover!