Tips/ideeen accommodatie Canarische Eilanden

18-07-2011 19:59 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

In oktober wil ik graag samen met mijn lover een weekje naar de Canarische Eilanden.

Ik zat te denken aan Lanzarote, of eventueel Gran Canaria of Tenerife. Helaas ben ik nogal een leek op het gebied van reizen . Daarom vroeg ik me af of er mensen zijn die er al eens zijn geweest en me uit ervaring misschien een leuke/goede accommodatie kunnen aanraden (want die websites van reisorganisaties zijn vaak nogal vaag wat beoordelingen betreft). Nadeeltje is wel dat we beiden nog geen rijbewijs hebben en dus afhankelijk zijn van openbaar vervoer of de benenwagen

Alvast bedankt!
Gran Canaria : Corona blanca hotel.

Super ligging, plus auto is niet nodig de taxi's zijn er heel goedkoop.
Gran Canaria ; Als je wat geld wilt uitgeven Gloria Palace Royal puur genieten. Ik heb er 5 maanden stage gelopen!!
Ik zou persoonlijk niet een tweede keer naar Gran Canaria gaan, veel liever naar Lanzarote of Tenerife. Vond eerstgenoemde echt een vies eiland, en veel te toeristisch. Laatste twee zijn ook toeristisch, maar daar lijkt de natuur en omgeving nog niet volledig te hebben hoeven doen wijken voor de bouw van hotels en winkelcentra.

Wij zaten op Lanzarote hier , en op Tenerife hier

Beide goed bevallen.
Oja, voor ervaringen kijk ik op Zoover, nooit op de site van de organisatie zelf.
Bedankt voor de ideeen :D
Corona Blanca ligt idd heel gunstig en is goed/mooi maar vind 'm wel aan de prijs (inmiddels). Maar wil je een hotel of appartement of bungalow en heb je een budget in gedachten?

Je gaat met je broer, willen jullie aparte slaapkamers?

Er is net een topic geweest over Gran Canaria/Canarische Eilanden, zal even kijken of ik het terug kan vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven