tips kroegen nijmegen

23-02-2015 10:25 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Hebben jullie tips voor leuke kroegen en discotheken in het centrum van Nijmegen.

Ik ga binnenkort met een grote groep, maar de avonden zijn voor eigen invulling. De groep zal niet bij elkaar blijven, daarvoor verschillen de leeftijden en intresses teveel.

Ik heb al wel op de site van de vvv gekeken, maar eigen ervaringen zijn meestal de beste!
Alle reacties Link kopieren
Molenstraat heb je veel kroegen, voor ieder wat wils. Tempelier voor wat ouder, Grote griet en van Buren voor wat jonger.
http://www.dollarsnijmegen.nl is echt een aanrader !
In de blauwe hand (naast de Waag), oudste kroeg van Nederland, heel klein, maar veel lekkere biertjes en je kan er ook wat eten. Niet geschikt om met 10 mensen binnen te komen. De Fuik, zijstraat net voor de molenstraat (echte studentenkroeg). in de molenstraat zit ook een live/piano bar, geen idee hoe het heet, maar wel gezellig. De nieuwe maan, praatcafe, veel stamgasten, maar heerlijke koffie en altijd met klein glaasje likeur. De deut, koningsplein, studentenkroeg, gezellige praatkroeg.

Ik zou zeggen, doe in allerlei kroegen een drankje en je ziet vanzelf wel waar je blijft hangen ;). Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven