tips leuk vakantie adresje

12-01-2011 11:20 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het voorjaar (mei of juni) willen we graag op vakantie.

Liefst europa maar wel warm.

we hebben peuter van 2 en baby van paar maanden. Maar we willen geen megacomplex iets, club med of kinderanimatie parken. liefst kleinschalig maar wel kindvriendelijk (met kinderzwembadje ofzo)

heeft iemand leuke tips?

ja, ik kan googelen maar ben dus benieuwd of iemand in dezelfde gezinssituatie zit en een hele leuke vakantie ergens heeft gehad die voldeed aan bovenstaande wensen!
In mei of juni is het in die megacomplexen nog niet druk dus is toch wellicht het overwegen waard.

Wil je met de auto of vliegtuig.

Wil je hotel, apartement, tent, caravan?

Iets meer info is wel handig van wat je wensen en voorkeuren zijn.
we willen het liefst met vliegtuig want dan kom je net wat verder en sneller. en appartement of huisje

en megacomplex spreekt ons gewoon echt niet aan, of het er nou druk of rustig is.
Vila Bicuda in Portugal. Wij zijn hier geweest toen onze dochter 1,5 was. Kleinschalig, mooi park, wel wat verder van de stad Cascais, maar met een auto erbij prima te doen.

Huisjes zijn prima. Heerlijke keuken, babybedje perfect opgemaakt klaargezet. Wordt goed schoongemaakt en er is een heerlijke bakker op het park.
Menora is kindvriendelijk schijnt.
Toen ik klein was ging ik met mijn ouders altijd naar de Costa Brava, camping Eldelfinverde. In mijn herrinnering vrij groot, heel mooi zwembad, speeltuin en prachtig strand. Was altijd echt geweldig en veel speelmaatjes. Volgens mij bestaat het nog steeds, google maar eens!

Succes
www.hetgrasisgroener.nl

Dordogne, dus dat is al heerlijk in mei/juni. Zwembad is denk ik nog wel erg koud voor je kindjes.
dalyan turkije, appartement villa arda. Erg klein complex, heel relaxed, mooie omgeving.
Kijk eens op rossholidays.nl

Hele leuke plekjes in Griekenland met mooie appartementen. Geen complexen of hotels. Wij hebben er zeer goede ervaringen mee!
En oh ja, op die site staat bij het kopje aanbiedingen vanalles met vertrek in mei / juni.
leuke tips komen hier voorbij, daar kom je zelf niet zo snel achter allemaal. Helaas nog niet hét gevonden. Meer tips zijn welkom! zowiezo leuk om al die sites te bekijken, thanx!
www.vakantiedurbuy.nl

ons eigen buitenplekje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven