tips leuk vakantie adresje
woensdag 12 januari 2011 om 11:20
In het voorjaar (mei of juni) willen we graag op vakantie.
Liefst europa maar wel warm.
we hebben peuter van 2 en baby van paar maanden. Maar we willen geen megacomplex iets, club med of kinderanimatie parken. liefst kleinschalig maar wel kindvriendelijk (met kinderzwembadje ofzo)
heeft iemand leuke tips?
ja, ik kan googelen maar ben dus benieuwd of iemand in dezelfde gezinssituatie zit en een hele leuke vakantie ergens heeft gehad die voldeed aan bovenstaande wensen!
Liefst europa maar wel warm.
we hebben peuter van 2 en baby van paar maanden. Maar we willen geen megacomplex iets, club med of kinderanimatie parken. liefst kleinschalig maar wel kindvriendelijk (met kinderzwembadje ofzo)
heeft iemand leuke tips?
ja, ik kan googelen maar ben dus benieuwd of iemand in dezelfde gezinssituatie zit en een hele leuke vakantie ergens heeft gehad die voldeed aan bovenstaande wensen!
woensdag 12 januari 2011 om 11:40
woensdag 12 januari 2011 om 12:18
Vila Bicuda in Portugal. Wij zijn hier geweest toen onze dochter 1,5 was. Kleinschalig, mooi park, wel wat verder van de stad Cascais, maar met een auto erbij prima te doen.
Huisjes zijn prima. Heerlijke keuken, babybedje perfect opgemaakt klaargezet. Wordt goed schoongemaakt en er is een heerlijke bakker op het park.
Huisjes zijn prima. Heerlijke keuken, babybedje perfect opgemaakt klaargezet. Wordt goed schoongemaakt en er is een heerlijke bakker op het park.
woensdag 12 januari 2011 om 16:02
vrijdag 14 januari 2011 om 16:03
www.hetgrasisgroener.nl
Dordogne, dus dat is al heerlijk in mei/juni. Zwembad is denk ik nog wel erg koud voor je kindjes.
Dordogne, dus dat is al heerlijk in mei/juni. Zwembad is denk ik nog wel erg koud voor je kindjes.
zaterdag 15 januari 2011 om 19:49