tips vakantie 2013 september

12-08-2013 15:21 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste dames/heer,

ik weet zeker dat dit niet de eerste topic is met dezelfde vraag maar ik hou graag van recente antwoorden haha

ik wil in september even lekker eruit met mijn mannetje

naast zon en zee wil ik graag ook nog wel iets zien!

iemand een leuke tip waar het nog goed te doen is eind september?
Ik zou ff met mijn mannetje bij een reisbureau langs gaan.

Kunnen ze meteen even checken wat er nog vrij is haha.
Als je een winelover bent, waarom ga je dan niet naar een gebied waar dan juist de nieuwe oogst wordt binnengehaald? Dan krijg je veel mee van alle processen en tradities.

Je kunt dan naar veel verschillende plekken in Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Slovenië, Italië, Spanje of Portugal. Is dat een idee?

Ik zou zeggen pak je favoriete fles erbij, bekijk het etiket, zoek op waar de wijngaard ligt en eropaf!
Eigenlijk is heel Zuid-Europa prima te doen in september. Ik ben eens eind september/begin oktober naar Sardinie geweest. Een heerlijk eiland met heerlijk weer in die periode.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn antwoorden van maar liefst een week oud 'te belegen' voor je maar kijk toch maar eens hier.

Alleen op vakantie begin sept, waar toch heen?

En kijk ook eens in de overige recente topics want er zijn wel meer oproepjes voor ideeën voor bestemmingen.

Als je zelf wat meer info geeft over waar jij en je mannetje wel en niet van houden en hoe duur het ongeveer mag zijn, dan krijg je misschien wel persoonlijke antwoorden.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven