TIPS verrassingsweekend moeder wordt 50 voor hele gezin incl. 2-jarige
woensdag 11 juli 2007 om 13:32
Ik zoek me rot op internet. Ik wil mn moeder verrassen met een weekend weg samen met mn vader, zusje, mn man en kind (2 jr.) ergens in Nederland. Hij is best makkelijk maar liever geen anti-kind omgeving.
Ik zoek natuurlijk naar hét ultieme plekje. Ik hoop dat hier meiden zijn die goede tips/ervaringen met mij willen delen.
THANX*;
Ik zoek natuurlijk naar hét ultieme plekje. Ik hoop dat hier meiden zijn die goede tips/ervaringen met mij willen delen.
THANX*;
woensdag 11 juli 2007 om 15:07
Ultiem is iets aparts, het plekje/huisje/park dat je móet weten. Dus niet standaard center parcs of zo.
Stedentrips vinden we leuk, actief, relax. Wij zijn zo makkelijk. Als het maar een leuke verrassing is. Mn moeder houdt erg van paardrijden maar dat hoeft niet persé in dat weekend. Ze weet nog niks. Ze wonen in Friesland dus daar hoeven we niet heen.
Stedentrips vinden we leuk, actief, relax. Wij zijn zo makkelijk. Als het maar een leuke verrassing is. Mn moeder houdt erg van paardrijden maar dat hoeft niet persé in dat weekend. Ze weet nog niks. Ze wonen in Friesland dus daar hoeven we niet heen.
woensdag 11 juli 2007 om 16:53
En iets van logeren op een boerderij, is dat wat? Volop mogelijkheden in bijvoorbeeld Twente en de Achterhoek. Leuk voor de kleine, als er dieren zijn. En vaak kun je in die omgeving hele leuke activiteiten doen (high tea, workshop, etc.). Kijk maar eens op de website van de Hoestinkhof of bij Erfgoed Bossem. Even googelen en je hebt ze te pakken.