Tips voor Disney Parijs
maandag 24 april 2017 om 08:44
Wij zijn.aan 't kijken om in de meivakantie naar Disney te gaan. Partner en ik, dochter van 9 en zoon van 6.
Waar kan je 't beste boeken? Rechtstreeks, Peter Langhout, booking.com?
Wat is een fijn hotel?
Een Disneyhotel of een hotel in de buurt?
Is de meivakantie een goed moment of is 't dan misschien juist heel druk?
Het is voor ons de eerste keer dat we naar Disney gaan en we weten dat 't vrij duur is. Een gunstige boeking zou fijn zijn.
Waar kan je 't beste boeken? Rechtstreeks, Peter Langhout, booking.com?
Wat is een fijn hotel?
Een Disneyhotel of een hotel in de buurt?
Is de meivakantie een goed moment of is 't dan misschien juist heel druk?
Het is voor ons de eerste keer dat we naar Disney gaan en we weten dat 't vrij duur is. Een gunstige boeking zou fijn zijn.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
maandag 24 april 2017 om 08:50
maandag 24 april 2017 om 08:57
Disney bestaat dit jaar 25 jaar, en heeft daarom grootse optochten e.d. - druk zal het dus sowieso zijn, ongeacht wanneer je gaat. Let er ook op dat op 1 mei in Frankrijk dag van de arbeid is (dus nog drukker!)
Als je zelf met de auto gaat zijn er zat hotels in de omgeving die wat goedkoper zijn (Ibis) - davy crockett ranch is ook goedkoper - en met gratis shuttle service.
Hangt er een beetje af wat je wilt. De disneyhotels hadden altijd gratis bezoekjes van Disney personages en zo waar je dan 'rustig' mee op de foto kan, volgens mij is dat nu alleen nog echt in het duurste disney hotel (weet ik niet zeker)
Als je zelf met de auto gaat zijn er zat hotels in de omgeving die wat goedkoper zijn (Ibis) - davy crockett ranch is ook goedkoper - en met gratis shuttle service.
Hangt er een beetje af wat je wilt. De disneyhotels hadden altijd gratis bezoekjes van Disney personages en zo waar je dan 'rustig' mee op de foto kan, volgens mij is dat nu alleen nog echt in het duurste disney hotel (weet ik niet zeker)
It's not always easy, but it's worth it.
maandag 24 april 2017 om 09:00
wij zijn nu 2 keer geweest en 2 keer in davey Crocket geslapen. Is 10 minuten met de auto maar na zo`n drukke dag heerlijk rustig om even bij te komen. Geboekt als arrangement met 3 dgn toegang én parkeren bij Disney. Ideaal en niet zo duur vond ik. ( 3 dgn efteling bosrijk was duurder)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 24 april 2017 om 09:06
maandag 24 april 2017 om 11:17
quote:judith1107 schreef op 24 april 2017 @ 08:57:
Disney bestaat dit jaar 25 jaar, en heeft daarom grootse optochten e.d. - druk zal het dus sowieso zijn, ongeacht wanneer je gaat. Let er ook op dat op 1 mei in Frankrijk dag van de arbeid is (dus nog drukker!)
In elk hotel zijn er weer personages te zien tussen 8:15 en 11h.
Verder ontbijten met Disney figuren in plaza gardens en lunch en diner met personages in inventions in Disneyland hotel.
Cafe Mickey is nu zonder personages en Italiaanse kaart
In elk hotel zijn er weer personages te zien tussen 8:15 en 11h.
Verder ontbijten met Disney figuren in plaza gardens en lunch en diner met personages in inventions in Disneyland hotel.
Cafe Mickey is nu zonder personages en Italiaanse kaart
maandag 24 april 2017 om 12:19
Tip. Boek een kamer of suite van de Empire State Club in Hotel New York. Mooie kamers en het belangrijkste, je krijgt een VIP fast pass. Het kost je iets meer maar je hoeft nooit meer ergens lang te wachten.
Normaal kan je een fastpass maar 1 of 2 keer inzetten op een dag. Een VIP fastpass doet het de hele dag door, je kan gewoon altijd de fastpass ingang nemen
Normaal kan je een fastpass maar 1 of 2 keer inzetten op een dag. Een VIP fastpass doet het de hele dag door, je kan gewoon altijd de fastpass ingang nemen
maandag 24 april 2017 om 13:18
Geen idee eigenlijk op Peter Langhout met eigen auto kan. Ken het enkel met busvervoer.
Hou er overigens rekening mee dat de maaltijden in de hotels niet al tegoed aangeschreven staan. Lees ik veel. Weet het zelf niet, want zelf verbleven in hotel buiten park en niet behorend bij Disney. Wij lagen in Parijs ergens. Combi euro Disney en stedentrip. Blijkbaar veelal zeer slechte hap...slecht als in ongezond. Als je daar niet voor wil kiezen dan dus wel zelf koken of elders eten.
Hou er overigens rekening mee dat de maaltijden in de hotels niet al tegoed aangeschreven staan. Lees ik veel. Weet het zelf niet, want zelf verbleven in hotel buiten park en niet behorend bij Disney. Wij lagen in Parijs ergens. Combi euro Disney en stedentrip. Blijkbaar veelal zeer slechte hap...slecht als in ongezond. Als je daar niet voor wil kiezen dan dus wel zelf koken of elders eten.