Trip voor twee, bijzondere overnachting
maandag 19 januari 2009 om 21:44
Man en ik willen binnenkort (feb) twee nachtjes weg, doordeweeks.
We zoeken:
een appartement, hotel, huisje, oid op een mooie plek,
niet in Noord-Holland, Friesland, Drenthe, Groningen
We zijn niet op zoek naar een standaardhuisje of hotel, maar naar iets bijzonders, iets anders dan anders. Graag met wat luxe, een zeer goed bed en verder maakt het niet zoveel uit.
Kom maar op met de tips! Alvast heel erg bedankt
We zoeken:
een appartement, hotel, huisje, oid op een mooie plek,
niet in Noord-Holland, Friesland, Drenthe, Groningen
We zijn niet op zoek naar een standaardhuisje of hotel, maar naar iets bijzonders, iets anders dan anders. Graag met wat luxe, een zeer goed bed en verder maakt het niet zoveel uit.
Kom maar op met de tips! Alvast heel erg bedankt
maandag 19 januari 2009 om 22:04
Ooops wou foto meesturen maar lukt niet....
koperen hoogte....voor als je écht luxe wilt.
Helemaal bovenin de top schijnt de meest luxe kamer te zijn waarvan het dak openkan (of dat je plafond doorzichtig is zeg maar..) samen naar de steren kijken.
Ik ben er helaas zelf nog niet geweest...mijn ex zei vaak:als ik binnenkort een keer een goeie klus heb neem ik je een nachtje mee...(jammer dan,zal ie nu wel tegen zn nieuwe liefje zeggen
Oh en dit is overijssel,12 km van Zwolle
koperen hoogte....voor als je écht luxe wilt.
Helemaal bovenin de top schijnt de meest luxe kamer te zijn waarvan het dak openkan (of dat je plafond doorzichtig is zeg maar..) samen naar de steren kijken.
Ik ben er helaas zelf nog niet geweest...mijn ex zei vaak:als ik binnenkort een keer een goeie klus heb neem ik je een nachtje mee...(jammer dan,zal ie nu wel tegen zn nieuwe liefje zeggen
Oh en dit is overijssel,12 km van Zwolle
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 19-01-2009 22:13
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
maandag 19 januari 2009 om 22:09
Ik heb 1,5 jaar geleden met vriendlief een nachtje in een bedstee geslapen (wel helemaal verbouwd tot normale maat 2-persoonsbed). Was niet superluxe, maar wel tot in detail ingericht zoals in de jaren '50. Was een kleine B&B in Harbrinkhoek, off al places... Ergens diep in Twente verstopt. Sagenland heette die boerderij dacht ik.
Jammer dat Noord Holland op je 'niet-lijstje' staat. Maar misschien is dit een tip waar iemand anders wat aan heeft. Ik zag een tijdje terug een stukje over mensen die overnachtingen aanboden in een oude trein/tram/bus, zoiets. Weet daar ook weer eens geen naam van, maar ik denk dat je met Googlen een heel eind komt.
Jammer dat Noord Holland op je 'niet-lijstje' staat. Maar misschien is dit een tip waar iemand anders wat aan heeft. Ik zag een tijdje terug een stukje over mensen die overnachtingen aanboden in een oude trein/tram/bus, zoiets. Weet daar ook weer eens geen naam van, maar ik denk dat je met Googlen een heel eind komt.
maandag 19 januari 2009 om 22:50
http://www.controversy.nl/
Deze?
Ziet er tof uit, ik zou er graag een keer naartoe gaan. Jammer dat het hier maar tien kilometer vandaan is.
Deze?
Ziet er tof uit, ik zou er graag een keer naartoe gaan. Jammer dat het hier maar tien kilometer vandaan is.
dinsdag 20 januari 2009 om 09:48