vakantie boeken
dinsdag 20 januari 2009 om 16:01
Ik ben bezig voor mijn scriptie en ik vraag me af wat mensen nou eigenlijk over haalt om een vakantie te boeken? Natuurlijk is het om er even tussen uit te gaan, te genieten van de zon! Maar wat als je nog moet beslissen waar je naar toe wilt gaan, waarom boek je dan bij een speciaal bedrijf? Of wat haalt je over om uit eindelijk toch naar die bepaalde bestemming te gaan!?
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!
dinsdag 20 januari 2009 om 17:01
Ik ben vast niet representatief, maar ik kies elk jaar 'n andere bestemming, de wereld is tenslotte groot en er is veel moois te zien. Ook maak ik graag rondreizen en kies meestal voor de gezelligheid van 'n groepsreis. En dan hangt 't van de route af met welke organisatie ik ga. Al moet 't geen overgeorganiseerde organisatie zijn en de groepsgrootte is ook bepalend: max. 20 personen. Het seizoen waarin ik reis wordt bepaald door het klimaat in het gebied wat ik ga bezoeken. Ik vermijd regentijd en orkaanseizoen.
dinsdag 20 januari 2009 om 17:05
quote:featheronique schreef op 20 januari 2009 @ 16:01:
Ik ben bezig voor mijn scriptie en ik vraag me af wat mensen nou eigenlijk over haalt om een vakantie te boeken?
Je vraagt het je zomaar af na aanleiding van iets dat je hebt gelezen tbv je scriptie of is het een (deel)onderzoeksvraag?
Wat haalt mij over: binnen budget en als ik het idee heb dat er veel dingen te zien/doen zijn.
Ik ben bezig voor mijn scriptie en ik vraag me af wat mensen nou eigenlijk over haalt om een vakantie te boeken?
Je vraagt het je zomaar af na aanleiding van iets dat je hebt gelezen tbv je scriptie of is het een (deel)onderzoeksvraag?
Wat haalt mij over: binnen budget en als ik het idee heb dat er veel dingen te zien/doen zijn.