Vakantie in maart

03-02-2020 15:28 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen maanden een pittige tijd gehad en daardoor nu erg de behoefte om er even tussenuit te gaan. Maar waar naartoe..? Een klein beetje meedenken zou heel fijn zijn :-)

Mijn eerste keus was ergens in Azië (Thailand of Bali), maar ben toch wel een tikkie angstig voor het Coronavirus, dus dat valt af. Ik wil graag een chillvakantie, maar ben geen persoon om hele dagen in de zon te bakken op het strand, dus er moet ook wel wat te zien en te doen zijn. En hou wel van wat gezelligheid/terrasje/live muziek. Mijn man wil graag watersporten (duiken, kitesurfen, etc). Zat zelf aan Aruba of Bonaire te denken. Al ben ik wel bang dat dat wat saai is. Ben meerdere keren in Curacao geweest en dat heb ik na een paar dagen ook wel gezien. Al vind ik de sfeer op Mambo Beach (vooral ‘s avonds) wel erg gezellig. Is er ook iets vergelijkbaars op Aruba of Bonaire? Iemand nog andere tips? Graadje of 25-30 zou daarbij wel lekker zijn!

Bedankt voor het meedenken!
Mexico
Dominicaanse Republiek
Seychellen
Zuid Afrika
Florida
Cuba
Costa Rica
Gewoon wel naar Bali. Hebben ze prima ziekenhuizen, je kunt er prima duiken en chillen en al die dingen die je wilt doen.

En de Chinezen hebben toch al geannuleerd: https://www.thejakartapost.com/news/202 ... group.html
Cuba!
Ik zou lekker naar Aruba gaan( vanwege het weer) , en juist even helemaal tot rust komen omdat er niet heel veel te zien is. Je kan er wel lekker snorkelen of met een zeilboot mee.
St Maarten vond ik 'n tof eiland! Genoeg aan (onder)watersport mogelijkheden maar ook aan land is het leuk.
Bedankt voor jullie reacties! We zijn al meerdere keren in Florida geweest, maar dat is niet het sfeertje wat ik zoek. Cuba lijkt me wel wat, iemand een tip voor een gezellige locatie om te verblijven? En dat geldt eigenlijk ook voor Aruba, welke plek komt een beetje overeen met wat ik zoek? En dan met name kitesurfen en ‘s avonds gezelligheid met de voetjes in het zand?
Kite surfen wordt op Tenerife in El Medano veel beoefend.
Wij zijn afgelopen jaar op Lombok geweest. We zijn toen ook naar de Komodo eilanden geweest en dat was echt het paradijs. Je kunt daar een cruise doen en duiken, snorkelen op een van de mooiste plekken op aarde. kijk eens op le pirate cruise, je kunt dan een aantal dagen op pad en daarna nog een paar dagen chillen op hun privé-eiland(dikke aanrader!!!!)
Er een week verblijven is lang zat, maar dat kun je dus combineren met Lombok of Bali. Lombok is de rustige, wat meer ongerepte versie van Bali en vooral in Kuta Lombok is er genoeg te doen. Ook surfen. ;)
'Happiness is only real when shared'.
Mirrex schreef:
03-02-2020 16:38
Bedankt voor jullie reacties! We zijn al meerdere keren in Florida geweest, maar dat is niet het sfeertje wat ik zoek. Cuba lijkt me wel wat, iemand een tip voor een gezellige locatie om te verblijven? En dat geldt eigenlijk ook voor Aruba, welke plek komt een beetje overeen met wat ik zoek? En dan met name kitesurfen en ‘s avonds gezelligheid met de voetjes in het zand?
Kitesurfen bij strand Fishermans hut en s’avonds gezellig bij Moomba.
Tenminste dat was een paar jaar geleden toen wij er waren zo.
Verder vond ik het heerlijk op de stranden van Eagle beach. Minder druk dan bij Palm beach.
Hier zou ik graag eens heen gaan: http://www.boardwalkaruba.com/en-us?gcl ... gJ23fD_BwE
pamelacourson schreef:
03-02-2020 17:00
Hier zou ik graag eens heen gaan: http://www.boardwalkaruba.com/en-us?gcl ... gJ23fD_BwE
Ik nu ook!
Mirrex schreef:
03-02-2020 16:38
En dan met name kitesurfen en ‘s avonds gezelligheid met de voetjes in het zand?
Cabarete op de Dominicaanse Republiek.
pamelacourson schreef:
03-02-2020 17:00
:flirting:
Mauritius! Hoeft echt niet heel duur te zijn, je hebt ook prima betaalbare hotels.
Mooie stranden, duiken, surfen, auto huren en lekker over het eiland toeren.
Zanzibar.
Mooie stranden, super lekker eten, gezellige eettentjes overal. Daarnaast fantastisch duiken, er is ook een national park. Cultuur is er ook te vinden bij stone town.
Mexico! En dan een hotel waar bij je all inclusive al je excursies ook zijn inbegrepen. Ik mag denk hier de naam niet noemen, google eens all-fun inclusive dan vindt je het wel. Je hebt inbegrepen tours naar de verschillende archeologische sites, snorkelen, ziplinen, jungle buggies, cenotes bezoeken etc. En daarnaast ook nog eens een super mooi hotel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven