Vakantie Malaga
maandag 12 maart 2018 om 15:54
Begin april ga ik samen met mijn partner en zoontje van 2,5 op vakantie naar Málaga.
Ik heb al van alles voorbij zien komen op internet wat betreft tips etc. Hebben jullie ook nog leuke tips om te doen en leuke restaurants om te bezoeken. Graag een beetje kindvriendelijk. Zie op internet dat wel best veel restaurants pas laat in de avond open gaan. Oh en heeft ook iemand ervaring met het kopen van luiers in Málaga? Is dit echt heel erg duur?
Ik heb al van alles voorbij zien komen op internet wat betreft tips etc. Hebben jullie ook nog leuke tips om te doen en leuke restaurants om te bezoeken. Graag een beetje kindvriendelijk. Zie op internet dat wel best veel restaurants pas laat in de avond open gaan. Oh en heeft ook iemand ervaring met het kopen van luiers in Málaga? Is dit echt heel erg duur?
maandag 12 maart 2018 om 16:01
Spanje is zeer kindvriendelijk dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Spanjaarden dineren inderdaad pas laat, en (lokale) restaurants gaan vaak pas vanaf 20u open. Maar de meer toeristische restaurants gaan vast eerder open.
Overigens zou ik uitgebreid (warm) lunchen, net zoals de Spanjaarden, en ´s avonds iets kleins eten. Dan heb je ook geen last van de openingstijden.
En hoe kom je erbij dat luiers duur zouden zijn in Malaga?
Overigens zou ik uitgebreid (warm) lunchen, net zoals de Spanjaarden, en ´s avonds iets kleins eten. Dan heb je ook geen last van de openingstijden.
En hoe kom je erbij dat luiers duur zouden zijn in Malaga?
maandag 12 maart 2018 om 16:18
Spanje is inderdaad kindvriendelijk, maar het is daar niet nodig om speciale voorzieningen te hebben voor kinderen.
Spanjaarden nemen hun kinderen gewoon mee tot 11 uur 's avonds als ze gaan eten met de hele familie. Maar die kinderen zijn geen nederlandse kinderen die gaan hollen en dreinen, en dus geamuseerd moeten worden.
Spaanse kinderen zijn rustig en spelen een beetje onder de tafel tot pa en ma de maaltijd en de wijn ophebben.
Ik denk dat de tip van IJskoffie een goede is.
Spanjaarden nemen hun kinderen gewoon mee tot 11 uur 's avonds als ze gaan eten met de hele familie. Maar die kinderen zijn geen nederlandse kinderen die gaan hollen en dreinen, en dus geamuseerd moeten worden.
Spaanse kinderen zijn rustig en spelen een beetje onder de tafel tot pa en ma de maaltijd en de wijn ophebben.
Ik denk dat de tip van IJskoffie een goede is.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
maandag 12 maart 2018 om 17:03
zondag 1 april 2018 om 19:53
.
Al is de spammer nog zo snel, een forummer achterhaalt haar wel.