Vakantie met kids

23-01-2020 09:43 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan me helpen? Eindelijk is alles geregeld met de kids en opvang en regeling met de ex van mijn vriend.

Dus eindelijk kunnen we dit jaar op vakantie samen. En samen is mijn vriend, ik, mijn kinderen (10 en 12 jaar) en kind van mijn vriend (7 jaar).

We kunnen de 2e en 3e week van de zomervakantie gaan. Maar 1 week of net is iets langer is voldoende.

Het belangrijkste is dat het leuk is de voor kids, maar dan voor alle drie. Niet te ver rijden, maar buitenland mag wel.

Heeft er iemand zo al een leuk idee? Want ik heb geen idee waar ik zo moet gaan zoeken.

Ik ben al zo lang niet op vakantie geweest. Vorig jaar zijn we wel naar Duinrell geweest. Dat was erg leuk!
Toevoeging: Frankrijk en vooral veel water glijbanen enz is wel gewenst. Ongeveer 6 uurtjes rijden...
Budget? Vliegen, auto?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
En wanneer is het bij jullie de 2e en 3e week van de zomervakantie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Een landal huisje , Roompot of Center Parcs ?
Wij zijn ooit na tip van hier om camping les Allicourts geweest. Was erg leuk. Niet te ver rijden, mooi weer, mooie zwembaden en glijbanen. Ook wat animatie maar daar hebben we niet veel gebruik van gemaakt. Alleen de kinderdisco elke avond 😄
In omgeving aantal mooie kastelen en we Ijn keer naar dierentuin geweest.
Oh ja er is ook een meertje waarin je kan zwemmen en vissen.
Ik vond Denemarken wel leuk. Omgeving Legoland. Met kinderen van die leeftijd wel een goeie bestemming. Zijn erg leuke huisjes daar. Novasol bv.
Camping domaine des ormes in Bretagne. En Denemarken ook erg mooi en leuk. Wij zaten in een huis van novasol in Blavand.
Rond 20 juli....vanuit Limburg en niet te duur :-)
En met de auto!
Rudolftherednosereindeer schreef:
23-01-2020 10:35
Wij zijn ooit na tip van hier om camping les Allicourts geweest. Was erg leuk. Niet te ver rijden, mooi weer, mooie zwembaden en glijbanen. Ook wat animatie maar daar hebben we niet veel gebruik van gemaakt. Alleen de kinderdisco elke avond 😄
In omgeving aantal mooie kastelen en we Ijn keer naar dierentuin geweest.
Daar ben ik ook geweest en dat vond ik zelfs met kleintjes al dodelijk saai, laat staan met pubers.
Deze is leuk TS:

https://www.camping-dordogne-moulindepa ... e-dordogne
Camping L'Atlantique
Deze ben ik nu tegengekomen.
indy82 schreef:
23-01-2020 16:08
Camping L'Atlantique
Deze ben ik nu tegengekomen.
Kijk ook eens op deze site. Veel van deze campings hebben vermaak en grote zwembaden.

https://www.yellohvillage.nl/
Heb je een tent of sleurhut, of moet je accomodatie huren?

Bekijk de sites van Vacansoleil, tui en eurocamps. Daar kun je redelijk wat selectiecriteria invoeren. Veel populaire campings zullen al vol zitten, maar in Normandië en Bretagne en de Loire heb ik er genoeg gezien.
Camping les Brunelles?

En kijk ook es bij Capfun. Hebben ook mooie zwemparadijzen,
Capfun idd! Wel drukke camping.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven