Vakantie met kids
donderdag 23 januari 2020 om 09:43
Wie kan me helpen? Eindelijk is alles geregeld met de kids en opvang en regeling met de ex van mijn vriend.
Dus eindelijk kunnen we dit jaar op vakantie samen. En samen is mijn vriend, ik, mijn kinderen (10 en 12 jaar) en kind van mijn vriend (7 jaar).
We kunnen de 2e en 3e week van de zomervakantie gaan. Maar 1 week of net is iets langer is voldoende.
Het belangrijkste is dat het leuk is de voor kids, maar dan voor alle drie. Niet te ver rijden, maar buitenland mag wel.
Heeft er iemand zo al een leuk idee? Want ik heb geen idee waar ik zo moet gaan zoeken.
Ik ben al zo lang niet op vakantie geweest. Vorig jaar zijn we wel naar Duinrell geweest. Dat was erg leuk!
Dus eindelijk kunnen we dit jaar op vakantie samen. En samen is mijn vriend, ik, mijn kinderen (10 en 12 jaar) en kind van mijn vriend (7 jaar).
We kunnen de 2e en 3e week van de zomervakantie gaan. Maar 1 week of net is iets langer is voldoende.
Het belangrijkste is dat het leuk is de voor kids, maar dan voor alle drie. Niet te ver rijden, maar buitenland mag wel.
Heeft er iemand zo al een leuk idee? Want ik heb geen idee waar ik zo moet gaan zoeken.
Ik ben al zo lang niet op vakantie geweest. Vorig jaar zijn we wel naar Duinrell geweest. Dat was erg leuk!
donderdag 23 januari 2020 om 10:35
Wij zijn ooit na tip van hier om camping les Allicourts geweest. Was erg leuk. Niet te ver rijden, mooi weer, mooie zwembaden en glijbanen. Ook wat animatie maar daar hebben we niet veel gebruik van gemaakt. Alleen de kinderdisco elke avond
In omgeving aantal mooie kastelen en we Ijn keer naar dierentuin geweest.
donderdag 23 januari 2020 om 15:40
Daar ben ik ook geweest en dat vond ik zelfs met kleintjes al dodelijk saai, laat staan met pubers.Rudolftherednosereindeer schreef: ↑23-01-2020 10:35Wij zijn ooit na tip van hier om camping les Allicourts geweest. Was erg leuk. Niet te ver rijden, mooi weer, mooie zwembaden en glijbanen. Ook wat animatie maar daar hebben we niet veel gebruik van gemaakt. Alleen de kinderdisco elke avond![]()
donderdag 23 januari 2020 om 15:46
donderdag 23 januari 2020 om 16:11
Kijk ook eens op deze site. Veel van deze campings hebben vermaak en grote zwembaden.
https://www.yellohvillage.nl/
donderdag 23 januari 2020 om 17:20