Vakantiehuis Costa Brava

09-01-2013 11:40 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer

Echt, ik krijg altijd zulke fantastische tips hier, dus ik kom me gewoon weer even melden.

Het volgende. In de maand juni willen wij graag een huisje huren in Spanje. Costa Brava. We gaan met de auto.

Het huis / woning / bungalow / villa moet aan de volgende 'eisen' voldoen.

- Minimaal 3 slaapkamers, 4 mag ook

- twee badkamers

- op loopafstand van het strand

- op loopafstand van bakker, supermarkt etc.

- zwembad mag maar hoeft niet.

- tuin / terras is erg fijn ivm de kindjes

Prijs: max ¤ 2250,- euro voor 3 weken in juni

Indien 1 groot huis niet te vinden is, dan wellicht twee bungalows naast elkaar. Mag ook op een vakantiepark zijn, wel afhankelijk van hoe groot de ruimte is, in het huisje zelf en om je heen..

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!

Deel jullie tips en links!

Heb uiteraard zelf ook al enorm zitten googelen, ook op veel sites van grote en kleine aanbieders gekeken, Marktplaats geraadpleegd, maar zie even door de bomen het bos niet meer. En ik vind het leuk om te zien waar jullie ervaring mee hebben.

Dus deel!

Dank je wel, alweer.
DTEEZ!
He Djoels, ik had trouwens nog goede plekken van nieuwe huisjes gevonden met hottub en sauna. Maar dat is nu te laat:-)

Een vriend van mij heeft een huis aan de Costa Brava, pal aan zee, wembad buiten en een heel saunacomplex onderin zijn huis. Je weet niet wat je ziet. Hij woont nu voor een jaar elders voor zaken en ik wil wel een balletje opgooien of hij zijn eigen woning verhuurt. Het is een schitterend huis, ik keek mijn ogen uit.
Costa Brava
Watchout, het is nooit te laat! In november is het weer Hottub huisjes tijd

Als hij het verhuut maar normaliter niet verhuurt, vind ik dat best een risico....... heel veel persoonlijke dingen in huis en zo..
DTEEZ!
www.wellnessvakantiehuisje.nl

Deze kende je toch nog niet?

Ik had mijn vriend al gecontact over verhuur, dat doet ie alleen bij bekenden. Jammer, het is zo mooi daar.
Ja die kende ik al, dat huisje! heb er niet voor gekozen omdat ik erg graag drie slaapkamers wilde hebben. Maar het is wel erg leuk.

snap ik ook van jouw vriend hoor.

Paloma, ik heb jouw link bekeken en zag er eentje die mijn aandacht trok, heb ik even apart in een bestandje gezet, ben even alles onder elkaar aan het zetten...
DTEEZ!
Dat is toch ook leuk zo'n wellnesshuisje. Even OT maar ik verbaas me elke keer weer wat Nederland allemaal te bieden heeft. Leuk hoor.
Hey Djoels, wat een heerlijk vooruitzicht! Kun je Spaans? Dan is deze site misschien wel iets. Heb zelf nog geen ervaring met een specifiek huis, maar wordt altijd erg blij van de plaatjes...

Heb op mijn andere computer volgens mij nog een paar linkjes staan, als ik er aan denk stuur ik ze later nog even door.
Nog een site

Ik zie zoveel leuke huizen. Djoels als je voor deze vakantie een kindermeisje nodig hebt dan ben ik dé geschikte kandidaat.
Hij zat nog in mijn mail. Wij zaten afgelopen zomer hier. Heerlijke plek, en als je twee appartementen op de begane grond naast elkaar neemt, heb je een behoorlijke tuin vanaf waar je zo het grasveld richting zwembad oploopt.
Heb je al op de duitse sites gekeken, mijn ervaring is dat die goedkoper zijn als nederlandse sites als het gaat om huisjes in Spanje en veel meer aanbod hebben.

Typ op google gewoon in:

Ferienhaus Costa Brava mieten....

er verschijnen dan verschillende sites.
Kijk eens op de engelse site holidaylettings.co.uk

Heel veel keuze in verschillende prijscategorien.

http://www.holidaylettings.co.uk/rental ... ala/135030 voor 440 euro per week.
ik ben al jullie links aan het bekijken en zo, dank hiervoor!!!

Duitse link ook goed bevallen.

Spaanse site kon ik niet zo gauw iets vinden, taalbarriere wellicht, haha, alhoewel, spreek best een woordje Spaans

De Engelse site nog niet bekeken!
DTEEZ!
Via deze site hadden wij ons appartement in Marbella gevonden:

http://www.vakantiehuizen ... ta-Brava/huurvakantiehuis
Quattro, zag ik ook iets bij, dank je!!

Ik ben nog druk bezig...
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven