Vakantiepark Zilverstrand

05-08-2012 20:22 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi wie is wel eens naar het Oostappen Vakantiepark Zilverstrand te Mol, België geweest?

Is het daar leuk?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Ik zou even gaan lezen op Zoover. Ik zeg nee, nee, nee en nog eens nee. Nooooit meer!
Ben net terug van Oostappen Hengelhoef, en als de caravans daar net zo vies, en het personeel net zo onaardig en het eten net zo smerig is, dan zou ik het je niet aanraden!
Niet in dat park, maar park van SunParks. Daar vlakbij. Omgeving is mooi en Plopsaland vlakbij, als je met kinderen gaat.
Oostappen groep heeft zo wie zo een hele slechte naam.
Nee, het is daar niet leuk.

Het is daar zelfs absoluut niet leuk, ik ben daar 1 weekend geweest en voor het eerst van mijn leven een klachtenbrief geschreven. Het was er viezig, ranzig, slechte accommodatie, overal zand en geen mogelijkheid om iets te vragen, want of er stond een enorme rij (goh) of het kantoortje was dicht.

Nee, echt ik zou er niet heen gaan.
440 beoordelingen en een 5,8 gemiddeld. Alles onder de 7 overweeg ik niet eens.
2 jaar geleden geweest: oude stacaravan, nogal muf. Was slecht schoongemaakt, lag nog een ijsje in de vriezer en er zat nog koffieprut in het filter (compleet met schimmel.)

Het toilet en doucheruimte waren schimmelig en roken vies.

We hadden het gekregen van een collega, maar we zijn haar er niet erg dankbaar voor geweest.

De omgeving is wel mooi, maar het park was toen al aftands en ik denk niet dat het veel beter geworden is.
Oke dank jullie wel voor de berichten.

@Kerstklok ja ik ben nu de beoordelingen aan het checken.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Dat was toch ook dat park van red mijn vakantie?

Een heel park vol met gezinnen met kleine kinderen. En de eigenaar had daar midden in de zomer bij het zwemwater een enorme raveparty georganiseerd van drie dagen. 10.000 jongeren onder de drugs en een enorm oorverdovend hardstyle feest.

Tenzij je van verassinge houdt zou ik daar niet heen gaan!
Ik woonde dichtbij het zilverstrand, op het zilvermeer is meer te zien en te beleven dan op het zilverstrand en het ligt, wat zal het zijn, misschien twee kilometer van elkaar. En als je de duurdere versie wilt: sun parks ligt dan weer op een km van het zilverstrand en zilvermeer
O en geen campingwinkeltje, niet eens voor een ontbijtje.
Ik neem aan dat het nu wel bekend is dat je bij ooststappen beter geen vakantie kan boeken. Zie sbs red mijn vakantie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven