Vakantiewoning gezocht!!

06-11-2011 20:22 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!

In februari ga ik samen met mijn vrienden een lang weekend weg. Hartstikke leuk, maar moeilijk om iets te vinden!

We willen liever niet op een vakantiepark en hebben 5 slaapkamers nodig. Ik ben al druk aan het zoeken in Nederland en Belgie (Duitsland lijkt me ook geweldig, maar geloof dat we dan winterbanden nodig hebben), maar vind het nogal moeilijk.

Hebben jullie misschien suggesties? Goede websites?

Groetjes!
Duitsland heb je inderdaad winterbanden nodig. Maar goed, die zou ik sowieso wel nemen met de winters van de laatste 2 jaren. Stuk veiliger.

En zoek eerst even uit waar je heen wil, dan kan je op die omgeving googlen en kom je vaak wel ergens op uit. Zo doe ik het altijd
Vacanselect, Vrij Uit, Landal (maar dan de villa-versie), Belvilla.
Voor toeristisch bezoek aan duitsland zijn winterbanden niet verplicht, wel makkelijk. heb zelf een week ingesneeuwd gezeten in Duitsland omdat ik geen winterbanden meer op de auto had ( was met pasen, in april nota bene).

Eurorelais.nl is een goede website, die bieden gewoon prive-woningen en appartementen aan, en anders vacanceselect.nl.

Je kunt ook zoeken via het verkeersbureau van het betreffende land. ( Google )

Veel plezier!
Villa gedeelte van Hof van Domburg in Zeeland. Heel mooi en mooi privé gelegen.

www.roompot.nl
www.wolfsfeld.eu echt een super mooie woning in duitsland. Ook niet al te duur.
Bedankt voor alle tips!
Terschelling, Terschelling, Terschelling!!!!!!!
Wij gingen met grote groepen vaak hierheen.

Hele mooie omgeving, supergroot huis voor een schappelijke prijs.
@ wifra98 : winterbanden zijn wel degelijk verplicht bij winterse omstandigheden. Zie de site van de anwb. En in februari kan je er vanuit gaan dat je in duitsland winterse omstandigheden gaat meemaken.
Heb hier erg goede ervaringen mee:

www.aanzee.com
Voor zover ik weet zijn winterbanden wel verplicht, anders ben je niet verzekerd als er iets gebeurd.

Wat ik net al op een ander forum gepost heb en ik zelf heel leuk vind is om een apartement te boeken via zo'n website als http://www.wimdu.nl

Als mijn ouders me in duitsland kwamen bezoeken, boekten ze altijd een kamer of appartement via deze website en zelf heb ik dit ook zo gedaan in Brussel. Is vaak gunstiger dan een hotelkamer en vooral met een grotere groep als je niet van vakantieparken houdt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven