Valet Parking schiphol

08-01-2018 16:32 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
poeh.. wilde weer zoals altijd valet parking via Schiphol (officieel) boeken maar de prijzen zijn behoorlijk gestegen. Ik zou nu 178 eur kwijt zijn..

Heeft er iemand ervaring met andere valet parking aanbieders? Er zijn er zoveel en ik kan moeilijk ontdekken welke er nu echt betrouwbaar zijn.

Opties van hotel en P ken ik maar die zijn voor ons niet interessant dit keer ivm werk en vliegtijden , parkeren op P3 hebben we jaren gedaan maar dat vind ik niet zo relaxt.. (scheelde nu ook maar 50,-)
Schiphol taxi, en je laten brengen en halen. Kost ons altijd iets van 90 euro (retour)
die kost mij 175,- gelet op de afstand... schiet niet op dus, maar bedankt voor de tip!
En een combinatie van trein en taxi? Dus de trein naar je dichtstbijzijnde intercity-station met directe verbinding naar Schiphol en dan taxi.

Of als je dichtbij Eindhoven, Maastricht of Arnhem / Nijmegen / Rhenen / Veenendaal woont en de tijden uitkomen: https://www.klm.com/travel/nl_nl/plan_a ... /index.htm. (Gratis)
anoniem_278747 wijzigde dit bericht op 08-01-2018 17:29
17.51% gewijzigd
van der valk ! parkeren en shuttle en kamer, hoef je ook niet te haasten en ben je in de buurt
Ik heb een keer CentralParking gebruikt vanwege onmogelijk vliegtijden. Was prima. Auto wordt bij de vertrekhal (tussen 2 en 3) opgehaald en daar kun je de auto ook weer afhalen als je aankomt. Ze kijken heel uitgebreid van te voren en achteraf of je auto schade heeft. Prijs was goedkoop en het is ons goed bevallen.
Miek_ schreef:
08-01-2018 17:27
Ik heb een keer CentralParking gebruikt vanwege onmogelijk vliegtijden. Was prima. Auto wordt bij de vertrekhal (tussen 2 en 3) opgehaald en daar kun je de auto ook weer afhalen als je aankomt. Ze kijken heel uitgebreid van te voren en achteraf of je auto schade heeft. Prijs was goedkoop en het is ons goed bevallen.
tnx! Die ga ik even googleen!
Erizon schreef:
08-01-2018 17:25
En een combinatie van trein en taxi? Dus de trein naar je dichtstbijzijnde intercity-station met directe verbinding naar Schiphol en dan taxi.

Of als je dichtbij Eindhoven, Maastricht of Arnhem / Nijmegen / Rhenen / Veenendaal woont en de tijden uitkomen: https://www.klm.com/travel/nl_nl/plan_a ... /index.htm. (Gratis)
wat handig van de KLM! Wij vliegen echter met Emirates dus dat wordt hem niet. Overigens vind ik met de trein ook gedoe ivm de koffers .

Ik ben een luxepoppetje en een zeikerd, ik weet het.
Vd Valk Schiphol: sleep, park & fly. Je slaapt daar 1 nacht, auto mag max. 30 dagen blijven staan. Gratis shuttle naar Schiphol. Waarschijnlijk kost dit minder dan alleen parkeren (bij mij met vakantie van 2 weken was het ongeveer 70 euro goedkoper dan alleen ergens parkeren), en je gaat heel relaxt op reis!
guppekop schreef:
08-01-2018 17:33
wat handig van de KLM! Wij vliegen echter met Emirates dus dat wordt hem niet. Overigens vind ik met de trein ook gedoe ivm de koffers .

Ik ben een luxepoppetje en een zeikerd, ik weet het.
Als je een luxe poppetje bent zou ik de taxi nemen. Wordt je lekker gereden, scheelt ook nog eens in de kosten van benzine als je zelf rijdt en valetparking gebruikt.
Kaissa schreef:
08-01-2018 17:35
Gratis shuttle naar Schiphol.
.
Dat wilde ik dus eens doen vanwege een extreem vroege vlucht. Bleek die shuttle alleen overdag te rijden :-x
Is het een idee om aan vrienden of familie te vragen je te brengen?
anoniem_293641 wijzigde dit bericht op 08-01-2018 20:04
Reden: kromme zin
2.29% gewijzigd
Erizon schreef:
08-01-2018 19:03
.
Dat wilde ik dus eens doen vanwege een extreem vroege vlucht. Bleek die shuttle alleen overdag te rijden :-x
nee hoor? ook in de nacht aleen tussen 0:00 en 5:00 kost het een beetje.

https://www.hotelschiphol.nl/en/ameniti ... e-service/
Twee kennissen hebben slechte ervaringen met valetparking. De ene auto was beschadigd en daar is heel veel gedoe over geweest, met de andere auto waren veel meer kilometers mee gereden dan van-naar de luchthaven.

Ik zou ook een hotel in de buurt doen en dan een shuttlebusje of een taxi naar de luchthaven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou met de trein gaan
Al flink wat keren Central parking gebruikt, gaat altijd perfect. Goede service, rijden je auto direct weer voor als je geland bent.
thanx allemaal! We vliegen begin van de avond en moeten die dag 'gewoon' gedeeltelijk werken, hotel is dus niet handig. Ik ga eens kijken naar CentralParking en anders denk ik inderdaad ene taxi, kost hetzelfde tenslotte.
Je bent dus bereid om 175 euro te betalen omdat je anders met koffers in de trein moet? Jeetje... voor 175 euro ga ik normaal een heel weekend weg, inclusief vlucht, overnachting en eten.

Je kan toch gewoon je auto bij een P+R in/rond Amsterdam parkeren (gratis) en nog even het laatste stukje met OV of een Uber?
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.
diedietje schreef:
08-01-2018 21:39
Al flink wat keren Central parking gebruikt, gaat altijd perfect. Goede service, rijden je auto direct weer voor als je geland bent.

Hier hetzelfde. Altijd aardige mensen, vlot geholpen en geen enkele aanmerking.
Sidhe1 schreef:
09-01-2018 10:57
Je bent dus bereid om 175 euro te betalen omdat je anders met koffers in de trein moet? Jeetje... voor 175 euro ga ik normaal een heel weekend weg, inclusief vlucht, overnachting en eten.

Je kan toch gewoon je auto bij een P+R in/rond Amsterdam parkeren (gratis) en nog even het laatste stukje met OV of een Uber?
iets zegt me dat ik niet drie weken gratis bij een P+R in/rond Amsterdam kan parkeren ;-) en op het totale vakantiebudget kan dat geld er op zich ook nog wel bij, dat is het punt niet. Ik vroeg me enkel af of ik voor dat bedrag niet naar alternatieven kan kijken.
guppekop schreef:
09-01-2018 10:38
thanx allemaal! We vliegen begin van de avond en moeten die dag 'gewoon' gedeeltelijk werken, hotel is dus niet handig. Ik ga eens kijken naar CentralParking en anders denk ik inderdaad ene taxi, kost hetzelfde tenslotte.
Dus je vertrekt gewoon overdag? Dan kun je toch prima met de trein? Laat je door een taxi van huis naar treinstation brengen. Of als je overstappen wilt vermijden, door taxi of lieve vrienden of buren naar een station vanwaar je rechtstreeks naar Schiphol kunt. Ik begrijp niet goed waarom je persé met de auto naar Schiphol wilt.
gemakzucht denk ik, lekker bij terugkomst meteen weg kunnen en niet op een trein hoeven te wachten, kortere reistijd etc etc.

ik ben een miep, ik weet het.
guppekop schreef:
09-01-2018 12:07
gemakzucht denk ik, lekker bij terugkomst meteen weg kunnen en niet op een trein hoeven te wachten, kortere reistijd etc etc.

Waarom ben je dan een miep? Je kunt het betalen en je hebt het er voor over. Leker belangrijk dat een ander daar een weekend van weg kan.
Jouw geld, jouw beslissing.
guppekop schreef:
09-01-2018 12:07

Haha, ik heb zomaar het idee dat jij heel graag met de auto gaat. Wat ik dan weer veel gedoe vind, en ik ga dus liever met de trein. Hoop dat je een oplossing vindt die voor jou goed werkt.
Wauw, 100+ euro betalen om niet met een koffer over het perron te hoeven lopen. De evolutie is af.
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven