van der valk middellburg

26-06-2012 17:35 25 berichten
hoi hoi,

manlief heeft een weekendje weg geboekt,( we hadden nog een bon liggen,een city break).

naar zeeland,in van der valk hotel in middelburg,

nu lees ik redelijk reviews over dit hotel.

maar ik lees niet over het uitzicht,wat er in de buurt te doen is.....

zijn jullie hier ooit geweest,en wat was je ervaring?

wat is leuk om daar te gaan doen?

liefs,B
http://www.visitmiddelburg.nl/
Alle reacties Link kopieren
Het ligt aan de rand van de stad. naast woonwijk/snelweg. Dus uitzicht is niet leuk..

Middelburg zelf heeft gezellig centrum. Op 10 min sta je in Vlissingen, waar een mooie boulevard is, met veel terrassen en het strand.

Veere ligt ook in de buurt, ook een leuk klein stadje.

Goes kun je met de stoomtrein, ook heel leuk en dan in hoedekenskerke uitstappen en op zoek naar het ouderwetse snoepwinkeltje uit grootmoederstijd..

Neeltje jans/deltawerken bezoeken.. etc etc.. er is genoeg te doen hoor
middelburg erg gezellig.

je kan naar het strand

veere is dichtbij is ook erg leuk stadje om rond te snuffelen

havens bekijken

de afsluitdijk (haha die ligt in een andere provincie ik bedoel dat andere ding hahaha

lekker gezellig op de hotelkamer blijven en van elkaar genieten?

meer dan genoeg te doen
thnx voor de reactie,

genoeg te doen dus,

is er toevallig ook een strand in de buurt?

man wil er even tussen uit,heeft het erg druk op het werk,en wil nu even de boel de boel laten,en lekker ontspannen
meid wat denk je van ZEELAND.... genoeg strand!
ikke natuurlijk....hahha ja duh je hebt groot gelijk stom stom
quote:blondiej schreef op 26 juni 2012 @ 17:35:

naar zeeland,in van der valk hotel in middelburg,

nu lees ik redelijk reviews over dit hotel.

maar ik lees niet over het uitzicht,wat er in de buurt te doen is.....

Uitzicht op de A58

http://www.valkmiddelburg.nl/nl/omgeving
quote:blondiej schreef op 26 juni 2012 @ 17:44:

thnx voor de reactie,

genoeg te doen dus,

is er toevallig ook een strand in de buurt?

man wil er even tussen uit,heeft het erg druk op het werk,en wil nu even de boel de boel laten,en lekker ontspannen

Tuurlijk! Middelburg ligt aan de kust, dat kun je zelf heel gemakkelijk zien op google maps
quote:ikke_natuurlijk schreef op 26 juni 2012 @ 17:43:

middelburg erg gezellig.

je kan naar het strand

veere is dichtbij is ook erg leuk stadje om rond te snuffelen

havens bekijken

de afsluitdijk (haha die ligt in een andere provincie ik bedoel dat andere ding hahaha

lekker gezellig op de hotelkamer blijven en van elkaar genieten?

meer dan genoeg te doen

Veerse dam
mooi dan zit dat weekendje ontspennen er wel in
als aanvulling.. Het strand bij Dishoek (15min rijden) is erg leuk.. en er zit een heerlijk pannenkoekenhuis.. ;)
Ik ben er zelf ook geweest. Mooi hotel. Ik zat toen de tijd in een superior kamer en het uitzicht was de golfbaan. Met een taxi of auto is het prima te doen naar het leuke centrum van Middelburg.
Het hotel ligt naast de golbaan, miniatuur Walcheren is daar tegenwoordig ook. kom je met de auto?ndan zit je zo op het strand! Vlissingen, Dishoek, Zoutelande binnen handbereik, en met mooie stranden!

Ietjes verder: Domburg, neeltje jans (deltawerken, oosterscheldekering).

Neem evt fietsen mee, je kunt er heerlijk fietsen! Veel plezier, hoop op mooi weer!
middelburg ligt niet aan de kust..of was dat een grapje?

erg leuke stad,ik woon er zelf ook.

veel cafeetjes en winkels in het centrum,bezoek de grote markt als het markt is en je kunt met een rondvaart boot een rondje over de grachten van middelburg.

voor het strand zou ik vrouwenpolder of domburg pakken,is veel groter dan vlissingen.

je kan ook naar het hele grote bos op burghaamstede,heerlijk wandelen daar.

veel plezier!
mooi! word er blij van,al deze leuke reacties!,gaat dus helemaal goed komen met dit weekendje,liep eigenlijk wel met het idee om hem ten huwelijk te vragen......hebben jullie daar ook nog leuke ideen over.......hij is ooit getrouwd geweest en zijn ex heeft hem op t strand gevraagd,dus dat wilde ik eigenlijk niet doen.....

was gewoon een idee,ook omdat we nu een kindje krijgen,leek het me wel wat
Je hebt de Veerse Dam, maar ook de Stormvloedkering, met Neeltje Jans halverwege...

Dishoek is inderdaad wel een goed strand.

Verder:

- Imkerij Poppendamme

- Lange Jan beklimmen

- En vergeet niet bij 't Smulhoekje (Koepoortlaan 1) een patatje te eten
gedaan! genoeg strand in de buurt! lekkere strandwandeling als het weer mee zit,

heb echt al leuke ideen hier opgedaan voor wat leuks te gaan doen
oh wat leuk ! en gefeliciteerd met de zwangerschap

maar nee geen originele ideeen, voor huwelijksaanzoeken, sorry
Ik woon in Middelburg en het is me eerlijk gezegd nog niet opgevallen dat ik aan de kust woon . Zelf rijd ik meestal naar Zoutelande. Dat is met de auto ongeveer een minuutje of 10. Vanaf het hotel dus wat verder. Vd Valk zijn zakenhotels en liggen dus meestal aan de weg. Zo ook deze. Dus echt uitzicht heb je niet. Het is wel een mooi hotel (ik ga er wel eens lunchen) en MIddelburg is een leuke stad. Veere is ook leuk. Vlissingen niet. De boulevard is nog wel ok, maar om echt naar het strand te gaan zou ik iets anders kiezen.
Oosterscheldekering, Neeltje Jans. Middelburg is heel mooi, Vlissingen zit je ook zo.

Domburg ben je ook zo.

Ideaal voor een weekendje weg.
quote:Waldorf114 schreef op 26 juni 2012 @ 18:50:

Ik woon in Middelburg en het is me eerlijk gezegd nog niet opgevallen dat ik aan de kust woon . Zelf rijd ik meestal naar Zoutelande. Dat is met de auto ongeveer een minuutje of 10. Vanaf het hotel dus wat verder. Vd Valk zijn zakenhotels en liggen dus meestal aan de weg. Zo ook deze. Dus echt uitzicht heb je niet. Het is wel een mooi hotel (ik ga er wel eens lunchen) en MIddelburg is een leuke stad. Veere is ook leuk. Vlissingen niet. De boulevard is nog wel ok, maar om echt naar het strand te gaan zou ik iets anders kiezen.dat bedoel ik!
Ik zou niet naar Neeltje Jans gaan. Zonde van je geld, tenzij je persé een keer in de stormvloedkering geweest wil zijn. Een keer eroverheen rijden en stoppen op een panorama parkeerplek is voldoende.

Lekker uitwaaien op het strand van Dishoek. Middelburg, Veere en Domburg zijn leuke stadjes.
quote:nike schreef op 26 juni 2012 @ 20:09:

Ik zou niet naar Neeltje Jans gaan. Zonde van je geld, tenzij je persé een keer in de stormvloedkering geweest wil zijn. Een keer eroverheen rijden en stoppen op een panorama parkeerplek is voldoende.

En als je er toch overheen rijdt, kun je ook meteen even een rondje maken op Schouwen.

Domburg is trouwens wel erg toeristisch...
Wij hadden in dat hotel uitzicht op de golfbaan

Maar Middelburg is een super leuke stad, veel groter dan ik verwacht had!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven