veluwe bij slecht weer

25-09-2010 22:44 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week gaan we een weekje naar een bungalow park op de veluwe. De weersverwachtingen (voor zover ze langer vooruit kunnen voorspellen) zijn niet echt goed.

Wie heeft er leuke dingen om te doen met een dreumes van bijna 2 en een baby van 3 maanden bij regen.

Tuurlijk zullen we (meerdere keren) naar het zwembad van het bungalow park gaan. We wilden sowieso naar de apenheul en het park de veluwe, maar beide lijkt me weinig aan met slecht weer.

(kröller muller museum zijn we vorige keer tijdens slecht weer geweest).

Dus wie heeft er tips voor de omgeving veluwe met kleine kinderen, vooral in combi met slecht weer.
Het bos ruikt het lekkerst met dit weer, dus een heerlijke wandeling lijkt me een goed plan.
quote:Cateautje schreef op 25 september 2010 @ 22:50:

Het bos ruikt het lekkerst met dit weer, dus een heerlijke wandeling lijkt me een goed plan.Dat zullen we ook zeker doen, maar met slecht weer is dat met 2 kleine kinderen niet prettig. Met goed weer zeker wel..
Met slecht weer wandelen is niet prettig voor kleine kinderen? Juist wel!!!

Het Museonder
en natuurlijk de Veluwsche Stoomtrein Maatschappij
Hottentottentekententoonstelling in CODA
quote:borderwalk schreef op 25 september 2010 @ 23:21:

en natuurlijk de Veluwsche Stoomtrein MaatschappijDie had ik ook al gevonden, maar rijdt helaas niet de eerste 2 weken van oktober. Anders waren we daar zeker mee gegaan.
quote:borderwalk schreef op 25 september 2010 @ 23:25:

Hottentottentekententoonstelling in CODA

Daar kan ik via google niets over vinden? Heb je er toevallig nog meer info over?

Museonder komt op de "to do"lijst. Lijkt me erg leuk
Burgers zoo in Arhem is voor een groot gedeelte overdekt. Je zou kunnen Googlen naar een binnenspeeltuin, ik weet geen namen. Veel speelgoed en tijdschriften/boeken mee en dan een lekker dagje in jullie bungalow blijven.
Weet niet waar je precies zit maar als het redelijk weer is,is kinderboerderij malkenschoten in apeldoorn erg leuk.
quote:amarettocola schreef op 25 september 2010 @ 23:38:

Weet niet waar je precies zit maar als het redelijk weer is,is kinderboerderij malkenschoten in apeldoorn erg leuk.

We zitten tegen hoenderloo aan. Dus apeldoorn is een goede optie.

Ik zag inderdaad ook een indoor speeltuin in apeldoorn.

Weet iemand of deze ook geschikt is voor een dreumes die nét een kleine glijbaan af durft?
quote:deenje schreef op 25 september 2010 @ 23:44:

[...]

Ik zag inderdaad ook een indoor speeltuin in apeldoorn (kidsplayground).

Weet iemand of deze ook geschikt is voor een dreumes die nét een kleine glijbaan af durft?
quote:deenje schreef op 25 september 2010 @ 23:31:

[...]

Daar kan ik via google niets over vinden? Heb je er toevallig nog meer info over?

Museonder komt op de "to do"lijst. Lijkt me erg leukecht niet? als je het woord googled kom je uit bij:

http://www.coda-apeldoorn ... ttentekententoonstelling/

Het is geen dagvulling, maar misschien wel aardig te combineren met wat winkelen in apeldoorn.
quote:deenje schreef op 25 september 2010 @ 23:44:

[...]

Ik zag inderdaad ook een indoor speeltuin in apeldoorn.

Dat is wss kidsplayground,is best leuk voor de kleine,met ballenbak en echt een apart gedeelte voor de kleinsten(de groteren die er soms inzitten moet je er gewoon uit rammen )

Het zit in apeldoorn noord.
http://www.schateiland-zeumeren.nl/
quote:borderwalk schreef op 25 september 2010 @ 23:47:

[...]

echt niet? als je het woord googled kom je uit bij:

http://www.coda-apeldoorn ... ttentekententoonstelling/

Het is geen dagvulling, maar misschien wel aardig te combineren met wat winkelen in apeldoorn.Ja,en dan eten bij central park! Ook met een leuk speelhoekje voor de kleinsten,erg kindvriendelijk..
En volgens mij zit er in hoenderloo een leuk pannenkoekenhuis pluym ofzo?

Met speelgelegenheid dacht ik?
quote:amarettocola schreef op 25 september 2010 @ 23:53:

En volgens mij zit er in hoenderloo een leuk pannenkoekenhuis pluym ofzo?

Met speelgelegenheid dacht ik?

Met googlen kom ik op Pluim in beekbergen?

LIjkt me ook erg leuk voor mijn oudste. En ook voor de ouders...
quote:deenje schreef op 25 september 2010 @ 23:59:

[...]

Met googlen kom ik op Pluim in beekbergen?

LIjkt me ook erg leuk voor mijn oudste. En ook voor de ouders...Ja,die bedoel ik dan denk ik,ben er nog nooit geweest maar heb het van horen zeggen..
Jullie geven veel leuke ideeen. ALvast bedankt ervoor en mochten mensen nog aanvullingen hebben....

Maar bovenstaande staat inderdaad al opgeslagen.

(incl. de borderwalk gegoogelde Hottentottentekententoonstelling)
En als je echt,echt verveeld zitten er nog 2 leuke kinderboerderijen die gratis zijn,1 in de maten,en 1 in zevenhuizen.

Maar vooral voor kleintjes erg leuk!
Binnenzwembad de Sprenkelaar in Apeldoorn.
Wij zaten ook een week in het bos (centerparcs) maar ook al ruikt het bos lekker, na een paar dagen in de regen gezeten te hebben baal je als een stekker.

Ik zou lekker naar winkelcentrum Kronenburg in Arnhem gaan of naar Oberhausen (veel groter) daar is het tenminste warm en droog en zie je de regen niet.............
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Wandelen naar de waterval van Hoederloo.

Regenlaarzen aan en er dan lekker in gaan staan stampen met je deumes!!!

Vond mijn dochter helemaal geweldig.

Van een beetje regen moet je je niet laten weerhouden een leuke vakantie te hebben.

Je kan er niks aan veranderen en als je gaat zitten mokken erover dan verpest je het helemaal zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven