Verassingsreis stedentrip

12-01-2020 22:54 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi!

Ik en mijn vriend willen eind februari op vakantie. We zitten er aan te denken om een stedentrip te doen in de vorm van een verassingsreis. Daar zijn een paar bekende sites voor. Ik zou graag willen vragen naar jullie ervaringen ermee? Was het goed geregeld? Verassende bestemming exct.

Ik weet niet of dat hier mag maar dan ook eventueel via welke organisaties.
Je kan me ook privé berichten.
Het is wel zo dat surprise me je niet naar de standaard toeristensteden als Barcelona, Rome, Venetië of Londen stuurt.

Vriendin van me is in Edinburgh geweest, in Oslo en in Valencia. Zij vond het erg leuk, juist omdat ze zelf deze bestemming nooit bedacht zou hebben.
forumfossiel schreef:
14-01-2020 10:49
Het is wel zo dat surprise me je niet naar de standaard toeristensteden als Barcelona, Rome, Venetië of Londen stuurt.

Vriendin van me is in Edinburgh geweest, in Oslo en in Valencia. Zij vond het erg leuk, juist omdat ze zelf deze bestemming nooit bedacht zou hebben.
Ik ben met Srprsme anders toch echt naar Rome en Barcelona gestuurd.
forumfossiel schreef:
14-01-2020 10:49

Eeh..mijn vriendin ging dus naar Londen.
Zou het zelf niet doen, ik heb al lol met het bedenken van een stad waar ik heen wil, dan het uitzoeken van een hotel/airbnb en zeker ook kijken waar in een stad ik wil zijn, dit vanwege te bezoeken musea en andere bezienswaardigheden.
Daarnaast boek ik ook zelf graag trein/vliegtickets vanwege gunstige tijden.

Ben voor 2020 al bijna klaar met uitzoeken en 2 reizen zijn al geboekt.
Maar als ik me verlies in reisblogs en andere leuke info online over stedentrips zou ik zo de komende 5 jaar vol krijgen :proud:
Bij iemand die ik ken was het vliegveld ook een verrassing, hij moest toen voor een stedentrip van drie dagen naar een vliegveld in Duitsland rijden. Dat zou ik dus nooit willen.

Sowieso niet trouwens, het is nogal een verschil of je naar Berlijn of Lissabon gaat.
Bedankt allemaal voor de reacties!

We hebben er toch voor gekozen om in februari een weekje naar Athene in Griekenland toe te gaan! We hebben een mooi appartement geboekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven