vliegen Czech Airlines?
woensdag 15 juni 2011 om 19:33
Wij willen graag een aantal dagen naar Praag en ik ben wat prijzen en hotels aan het vergelijken.
Heeft er iemand ervaring met Czech airlines? In eerste instantie dacht ik, ik ga liever met een Nederlandse vliegtuigmaatschappij. Echter is Czech airlines wel een stuk goedkoper.
Maakt het veel uit met welke maatschappij je vliegt wat betreft veiligheid? Zijn er bijvoorbeeld europese standaarden? Luxe maakt niet uit, het is niet zolang vliegen.
Misschien zijn dit domme vragen, maar ik heb nog nooit eerder gevlogen!
Heeft er iemand ervaring met Czech airlines? In eerste instantie dacht ik, ik ga liever met een Nederlandse vliegtuigmaatschappij. Echter is Czech airlines wel een stuk goedkoper.
Maakt het veel uit met welke maatschappij je vliegt wat betreft veiligheid? Zijn er bijvoorbeeld europese standaarden? Luxe maakt niet uit, het is niet zolang vliegen.
Misschien zijn dit domme vragen, maar ik heb nog nooit eerder gevlogen!
woensdag 15 juni 2011 om 19:37
Ja, ik heb met Czech Airlines gevlogen. Meerdere keren, met Praag als tussen stop.
Goeie en mooie airline, geen klachten over.
Schiphol heeft een zwarte lijst wat betreft vliegtuig maatschappijen en daar staan ze niet op, dus ze voldoen aan de Europese en Nederlandse maatstaven.
Ik ben ook niet zo happig op airlines die ik ken, maar soms heb ik geen keus. Maar deze is goed. Voldoet ook aan mijn maatstaven
Goeie en mooie airline, geen klachten over.
Schiphol heeft een zwarte lijst wat betreft vliegtuig maatschappijen en daar staan ze niet op, dus ze voldoen aan de Europese en Nederlandse maatstaven.
Ik ben ook niet zo happig op airlines die ik ken, maar soms heb ik geen keus. Maar deze is goed. Voldoet ook aan mijn maatstaven
woensdag 15 juni 2011 om 19:38
Ja, er zijn Europese standaarden en als het een maatschappij met achterstallig onderhoud etc mogen ze niet landen/opstijgen vanaf de luchthaven. Zo kan ik me nog herinneren dat OnurAir niet meer mocht vliegen/landen in Nederland.
Heb je al gekeken hoe duur Wizzair vanuit Eindhoven is? Die hebben vaak ook voordelige vluchten op Praag.
Heb je al gekeken hoe duur Wizzair vanuit Eindhoven is? Die hebben vaak ook voordelige vluchten op Praag.
woensdag 15 juni 2011 om 19:46
quote:vivagirl schreef op 15 juni 2011 @ 19:42:
Borderwalk, ken je Wizzair?
Ik vlieg binnenkort voor het eerst met hun.
Van London naar ........SKOPJE!!!!
Ik heb er meerdere keren meegevlogen. Het is de Ryanair van Oost-Europa: geen poespas, maar verder prima. Ik heb een keer vertraging gehad vanuit Budapest. Verder niet. Hebben toen wel netjes bonnen gekregen om wat te eten/drinken.
Borderwalk, ken je Wizzair?
Ik vlieg binnenkort voor het eerst met hun.
Van London naar ........SKOPJE!!!!
Ik heb er meerdere keren meegevlogen. Het is de Ryanair van Oost-Europa: geen poespas, maar verder prima. Ik heb een keer vertraging gehad vanuit Budapest. Verder niet. Hebben toen wel netjes bonnen gekregen om wat te eten/drinken.
woensdag 15 juni 2011 om 19:49
quote:Xam schreef op 15 juni 2011 @ 19:45:
Thanx voor de snelle reacties! Ben ik ook weer gerust gesteld.
Ik ga de andere opties eens uitzoeken!Als je op www.lowcostairlines.nl kijkt en op Praag klikt kun je zien welke budgetmaatschappijen allemaal naar Praag vliegen.
Thanx voor de snelle reacties! Ben ik ook weer gerust gesteld.
Ik ga de andere opties eens uitzoeken!Als je op www.lowcostairlines.nl kijkt en op Praag klikt kun je zien welke budgetmaatschappijen allemaal naar Praag vliegen.
woensdag 15 juni 2011 om 20:06
quote:borderwalk schreef op 15 juni 2011 @ 19:46:
[...]
Thanks!
Was gewoon even benieuwd.
Maar ik vlieg voor het eerst rechtstreeks die kant op en voor minder dan de helft van wat ik voor heen betaalde en ook mooie tijden! Helemaal geweldig.
Sorry, nu weer on-topic.
[...]
Thanks!
Was gewoon even benieuwd.
Maar ik vlieg voor het eerst rechtstreeks die kant op en voor minder dan de helft van wat ik voor heen betaalde en ook mooie tijden! Helemaal geweldig.
Sorry, nu weer on-topic.
woensdag 15 juni 2011 om 20:17