Vliegende condooms (condooms in het vliegtuig)

16-06-2014 21:04 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Graag zou ik even tips en advies van jullie willen...



Ik ga binnenkort op vakantie en ik wil graag goed voorbereid op vakantie gaan (nee ik ben niets van plan in het vliegtuig ) maar ik heb me er even in verdiept maar ik krijg het niet helemaal duidelijk... Misschien kan iemand mij even wegwijs maken..



Zoals mijn titel al zegt...waar bewaar jij je condooms in je handbagage of in je koffer in het bagageruim?



En als ik er voor kies om het in de handbagage te doen moeten ze dan in zo'n plastic doorzichtig zakje of kan ik ze gewoon in mijn tas houden?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een nieuw doosje meenemen en het doosje in je koffer?
Alle reacties Link kopieren
Tenzij je gebruikte condooms vervoert zie ik niet in waarom zo'n plastic doorzichtig zakje noodzakelijk zou zijn.
Je condooms zijn vloeibaar?
In een doorzichtig zakje? Waarom?

Daar moeten alleen vloeistoffen in, en ik mag hopen dat je geen gebruikte mee gaat nemen...
Je stopt ze gewoon in je toilettas.
Alle reacties Link kopieren
Oooh dit komt ook weer heel lekker "domblondje"-achtig over haha.



Ik had een verhaal gelezen dat de veiligheid van je condooms in het gevaar komt ivm de kou als je het in je koffer in het bagagruim vervoert...



En omdat het condooms zijn met een beetje glijmiddel is dacht ik je weet het maar nooit...
Er zijn op vakantie ook apotheken die condooms verkopen. Haal je ze daar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel heel goed dat je dat hebt uitgezocht. Had er nooit van gehoord. Dan krijgen we straks geen topic met 'Help ben ik zwanger' en 'Heb ik een SOA?'. Juist geen domblondje-vraag, eindelijk iemand die erover nadenkt.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ze een soort medailles waren voor leden van "miles high" o.i.d.



Als ze door de scanner gaan, beschadigt de straling ze dan niet ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
la la la la

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt perzika voor je reactie.



Zie als ik in zo'n situatie terecht ga komen, wil ik het veilig doen, geen souvenier in de vorm van een zwangerschap of een soa mee terug nemen en aangezien ik wel verhalen hoor dat condooms in het buitenland soms minder betrouwbaar zijn dan in Nederland ben ik iemand die zelf graag goed voorbereid op pad gaat.



Maar ik zat alleen er een beetje mee hoe moet je vliegen met condooms
Alle reacties Link kopieren
Kou in het ruim kan condooms idd aantasten. Bij GGD adviseren we daarom handbagage.



Begreep echter laatst van iemand dat het tegenwoordig in het ruim niet meer vriest. Maar weet niet of dat klopt.
Zo welkom dat het bijna pijn doet...
Durex is durex!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven