Vliegtickets boeken

11-03-2013 15:41 14 berichten
Ik ben aan het zoeken naar vliegtickets voor een paar dagen Lissabon in oktober. Bij vliegtickets.nl zoek ik op retour, maar dan is er steeds een vlucht die me niet bevalt. Als de heenvlucht bijv. om 11 uur is, is er een terugvlucht bij gezet om 6 uur 's morgens, of een combinatie 21.00 uur heen en 10.00 uur terug. Het liefst heb ik rond een uur of 10.00 heen en 14.00 uur terug (i.v.m. oppas voor de kinderen, in combinatie met zo lang mogelijk verblijf in de zon).

Zijn er ook aanbieders waar je de vluchten apart bij elkaar kunt zoeken (heen en terug)?
Alle reacties Link kopieren
Andere maatschappijen hebben toch ook weer andere tijden? Kijk daar eens rond!
Probeer skyscanner.nl. Hier kan je inderdaad vluchten kiezen en staat ook meteen de prijs erbij. Ik kijk hier altijd eerst voor mijn tickets.
quote:AnnaRaven schreef op 11 maart 2013 @ 15:48:

Probeer skyscanner.nl. Hier kan je inderdaad vluchten kiezen en staat ook meteen de prijs erbij. Ik kijk hier altijd eerst voor mijn tickets.Mooie site, je kunt ook zoeken op vertrektijden. We gaan het hiermee proberen. Bedankt!
vliegtickets.nl vind ik altijd erg duur, deze heb ik nooit gebruikt. Ligt eraan vanaf waar je wilt vliegen. Bijvoorbeeld Jetair heeft soms hele mooie aanbiedingen! Tix.nl, vliegtarieven.nl
Tix.nl, hier heb ik laatst ook mijn tickets geboekt. Ik kon zelf kiezen welke vlucht mij het meest beviel als heen- en terugvlucht. Zo vroeg mogelijk heen, zo laat mogelijk terug.
Bij low-cost carriers kun je op basis van enkele reizen boeken. Je kunt bijvoorbeeld met easyJet 's ochtends heen vanaf Amsterdam en met Transavia een paar dagen later 's avonds terug. Wegolo.nl zoekt naar zulke combinaties. Je moet dan wel twee keer boekingskosten betalen.
Easyjet en Transavia bijvoorbeeld. Ryanair volgens mij ook.

Gewoon losse enkeltjes rechtstreeks bij de maatschappij boeken, is ook het goedkoopst.
Vind tix altijd wel handig, vluchten naast elkaar. Of rechtstreeks bij vliegmaatschappij.

Heb wel eens gehoord dat je voor je werkelijk wilt boeken je even cookies moet verwijderen dan zouden tickets goedkoper zijn (geen ervaring zelf, vergeet het altijd).
Ik wilde ook skyscanner neerzetten maar dat is inmiddels mosterd ;)

Supersaver zou ook nog kunnen.

Succes!
Ik boekte altijd gewoon bij TAP op de site. Daar kun je gewoon kiezen welke tijd je wilt voor de heen en de terug vlucht.
Www.cheaptickets.nl

Of rechtstreeks bij de luchtvaartmij
I choose happy!
Gewoon kijken bij KLM of Transavia, dat is veel overzichtelijker vind ik.
Ik zag op www.paperflies.com laatst een aanbieding voor Lissabon. Als je dat een beetje in de gaten houd, daar heb je elke dag een andere aanbieding voor een andere vlucht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven