Vliegtuig: Stoel in slaapstand

20-05-2018 15:28 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal!

In het vliegtuig:
Sommigen vinden het niet leuk wanneer de passagier voor hun, de stoel in de slaapstand zet.

Tijdens het stijgen, landen en het eten mag dit ook niet. Buiten dat, vinden jullie het gewoon/normaal wanneer iemand zijn stoel naar achteren zet? Hier heb je voor betaald en het is je goed recht. De persoon voor mij mag dit ook...


Wat vinden jullie?
Missandei schreef:
22-05-2018 00:29
Hahaha nu ben ik (stewardess) toch wel benieuwd wat jij onder pinnig verstaat.
Ik ben daar sowieso altijd benieuwd naar bij passagiers.
Bij mij is het: als passagiers zich zonder discussie aan de veiligheidsregels aan boord houden, niet continue in de weg staan/ net gaan plassen als wij er met de karren in staan en geen onrealistische verwachtingen hebben van wat er binnen mijn mogelijkheden valt, hebben we allemaal een gezellige vlucht mét lachen en praatjes maken voor wie daar behoefte aan heeft.
Als gregie constant te maken heeft met
pinnige stewardessen doet hij er goed aan eens naar zijn eigen aandeel daarin te kijken ;)
YouWish schreef:
22-05-2018 08:29
Als gregie constant te maken heeft met
pinnige stewardessen doet hij er goed aan eens naar zijn eigen aandeel daarin te kijken ;)
Lastig want dan kom je op het punt van zelfreflectie.
anoniem_362505 wijzigde dit bericht op 22-05-2018 10:01
16.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
gregie schreef:
21-05-2018 20:37
Ik vind die middle eastern airlines gewoon 10x beter dan europese airlines.


Ze hebben genoeg goedkope brandstof wat veel invloed heeft op kwaliteit/prijs.

Internationaal goed personeel (dus niet van die pinnige stewardessen), Lekker en veel eten (ook gewoon alcohol), Zeer kindvriendelijk, zeer comfortabele stoelen, klantvriendelijk. Goed entertainment systeem wat altijd werkt.

Geen gezeur met extra kosten voor van alles en nog wat.
Maar wel het gevoel dat je in de kinderopvang bent beland (en ik vlieg altijd buiten het seizoen)
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
21-05-2018 18:48
Ik kan dus niet lang zitten of staan, en nee, ook niet op kantoor, aan tafel of in de auto. Des te langer ik zit of sta, des te meer pijn ik heb. En als ik in een bewegend voertuig zit, dan houd ik het nog minder lang vol, omdat bij elke beweging van het voertuig mijn tussenwervelschijven nog eens extra tegen mijn klemzettende en dus al vreselijk pijnlijke zenuwen worden aangedrukt. In het dagelijks leven los ik dat op door zitten en staan af te wisselen met stukjes lopen en liggen. Maar reizen, en vliegen, is voor mij dus echt een beproeving. Ik zit al ver over mijn tax als ik ga boarden, door het reizen, wachten en zitten en staan dat ik er dan al op heb zitten. En dan moeten we nog vertrekken. Als het kon zou ik reizen altijd vermijden, maar helaas moet je soms wel.
Heb je ook last met het lopen op Schiphol? Je kunt eventueel assistentie aanvragen weet niet of je dit al doet. Zodat dat deel misschien makkelijker gaat.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
22-05-2018 07:13
Huh? Hoe kan je nou zelf achter je eigen stoel gaan zitten? :@@:
Nee de vrouw die ook lekker lag had achter haar man kunnen gaan zitten die de hele vlucht plat moest. Dan had zij er last van gehad en niet een ander. De man zelf kan er niks aan doen natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Mezcal schreef:
20-05-2018 15:36
Ik erger me er vooral aan op korte vluchten. Die vliegtuigen zijn al krapper, en dan kom je er gewoon bijna niet tussenuit. Je kan best 2 uur in de gewone stand blijven zitten. Vind ik.

Op lange vluchten maakt het me niet minder uit (omdat ik het dan zelf ook doe), maar wat ik wel asociaal vind is dat mensen de stoel vaak niet terugzetten als er gegeten wordt.
:sarcastic:
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
22-05-2018 11:24
:sarcastic:
Wat is daar gek aan?
Alle reacties Link kopieren
Precies, tenzij er een medische reden is kan je toch gewoon rechtop zitten op een Europese vlucht? Ik zie niet in waarom je je achter buurman zou gaan vervelen, zeker niet op die korte vluchten die worden uitgevoerd in zo'n krappe cityjet.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
op een korte doe ik het nooit maar op lange vluchten (langer dan +/- 6 uur) altijd, en ik vind het prima als mijn voorbuurvrouw/man dat ook doet.
tatlitatli schreef:
22-05-2018 11:52
Precies, tenzij er een medische reden is kan je toch gewoon rechtop zitten op een Europese vlucht? Ik zie niet in waarom je je achter buurman zou gaan vervelen, zeker niet op die korte vluchten die worden uitgevoerd in zo'n krappe cityjet.
Bij welke krappe cityjet kan de stoel naar achter?
YouWish schreef:
22-05-2018 08:29
Als gregie constant te maken heeft met
pinnige stewardessen doet hij er goed aan eens naar zijn eigen aandeel daarin te kijken ;)
Daar heb je een essentieel punt te pakken. 😂
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
22-05-2018 10:46
Heb je ook last met het lopen op Schiphol? Je kunt eventueel assistentie aanvragen weet niet of je dit al doet. Zodat dat deel misschien makkelijker gaat.
Dank voor de tip, maar wandelen is beter voor mij dan nog meer zitten. En als ik echt ver moet op Schiphol, dan wandel ik de afstand met onderweg wat koffiestops. Het zit hem ook niet zozeer in dat stukje lopen, maar in het feit dat ik, wanneer ik eenmaal in het vliegtuig zit, al minimaal 5 uur overeind ben. En dat is voor mij dus eigenlijk al teveel.
Alle reacties Link kopieren
Doubletree20 schreef:
22-05-2018 12:43
Bij welke krappe cityjet kan de stoel naar achter?
Lufthansa volgens mij
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
22-05-2018 08:29
Als gregie constant te maken heeft met
pinnige stewardessen doet hij er goed aan eens naar zijn eigen aandeel daarin te kijken ;)
alleen maar een enkele keer last van gehad.

Ik bedoel meer. Internationaal personeel is altijd zo gezellig :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven