Vraagje over Ibiza

28-06-2011 10:31 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! In welke plaats in Ibiza moet ik zijn als ik sávonds lekker lang op het strand wil zitten met een drankje erbij.

Dus waar veel strandtenten zijn met een beetje lounge sfeertje.

Ik zoek eigenlijk niet de clubs met hippe (harde) muziek, en hoge entreegelden, maar gewoon een relaxed sfeertje (niet te hip), met niet al te hoge prijzen.

Alvast bedankt!
Playa den Bossa zou kunnen, dat is druk met veel jong publiek, strandtenten etc. Wel een beetje een kermis hoor dus daar moet je van houden!
Tja, ik was eigenlijk niet op zoek naar drukte.

Maar wel graag wat strandtentjes die niet om 9 uur sávonds al sluiten.
Anders je even aanmelden op partyflock.nl.

Daar is een forum speciaal over Ibiza.
Ja kan ook naar Figueretas gaan,op redelijke afstand van Playa d'en Bossa. Kun je rustig slapen 's nachts(als je het zelf niet te gek maakt natuurlijk )

Of tussen Playa d'en Bossa en Figueretas in..op Ibiza
Ikzelf zit ook altijd in Figueratas, maar daar zijn weer geen lounge tentjes.. Wel een gezellige boulevard met restaurantjes. Wat ik doe, ik huur een scooter of auto en rij naar die gezellige tenten. Zitten ook verspreid over het hele eiland en anders kom je toch al snel in Playa den Bossa uit...
En wat is er met Playa den Bossa? Zeker erg druk?

Maar wel de lounge tentjes die ik bedoel, of is het weer helemaal hip daar.

Ik zat te kijken naar Santa Eulalia, is iemand daar geweest?
Playa den Bossa is druk en jong(er) publiek. Strand is druk. Wel veel restaurantjes maar niet echt aan het strand, meer aan de straat achter het strand. De mooie lounge tenten zitten op andere plekken eigenlijk... Je hebt Nassau op eind van Playa den Bossa, check anders de site eens, is dit wat je bedoelt?

St Eularia ben ik 2 x een middagje geweest, leuk ook! Mooie boulevard met strand maar ook niet echt loungetenten daar volgens mij...
Nog 8 weekjes dan mag ik weer!!
Ik heb even gekeken op de site van Nassau, maar dat is echt wel heel erg druk. Ik zoek het eigenlijk veel kleinschaliger.

Misschien is Portinatx iets, maar ben bang dat daar sávonds niets meer open is na 22.00 uur, of is dat onzin?
Portinax is ook een leuk plaatsje, helemaal in het noorden en "ver" van Ibiza stad en de grote uitgaansgelegenheden... Een mooie baai met een gezellig dorpje, ben er nooit 's avonds geweest dus weet niet hoe laat het daar stil is.
Santa Eulalia is leuk, ben ik geweest. Heb je van die strandjes die lekker low key zijn. Niet van die opgedirkte mensen, maar gewoon gezellig met lekkere hapjes etc.

Ik ga in augustus weer en zoek nog een leuke glamping of authentiek hotelletje, iemand tips? De vorige keer sliep ik in hotel Los Pinares de Benet, was erg goed. Via de Libelle geboekt. Klinkt muf, maar was echt super.
Portinax is denk ik wel erg stil hoor..je hebt ook niet echt iets in de buurt waar je heen kan lopen ofzo..en volgens mij geen verlichte wegen erheen.
Bee79, dat klinkt goed. Heb je ook echt strandtenten daar.

Net zoals in Scheveningen zeg maar. Lekker met je voeten in het zand een beetje tapas bestellen.

Ik vindt het altijd zo ongezellig om op een stoel op de boulevard te zitten, vindt het veel leuker om echt op het strand te eten.
Nou het is niet als scheveningen, echt veel kleinschaliger hoor Wij gingen toen veel bij een duits stelletje zitten die hadden zo'n hippie strandtentje, waar je super kon eten met je voeten in het zand. En waar veel mensen 'savonds nog wat bleven drinken. Maar er zijn verschillende kleine strandjes, waar 2 of 3 strandtenten aan zitten waardoor je lekker kan afwisselen.
Ik ben dus net een week terug van Ibiza :-)

Ben ook even wezen kijken in Portinaxt en dat lijkt me s avonds een beetje duf en een leuke strandtent heb ik daar ook niet gezien voor s avonds.

Mijn keuze voor de volgende x (very soon) is nu gevallen op

Santa Eulalia. Even uit t gedruis van Playa den Bossa en toch nog in een leuk 'stadje' waar volgens mij ook genoeg te doen is.

Ik heb gewoon zelf een vliegticket bij Rayanair geboekt voor weinig en onderkomen voor weinig bij booking.com.
Bee, hoe heten die baaien? Ik ben nog op zoek naar mooie baaitjes met lekkere strandtentjes! :-)
quote:Ugglover schreef op 28 juni 2011 @ 16:10:

Bee, hoe heten die baaien? Ik ben nog op zoek naar mooie baaitjes met lekkere strandtentjes! :-)Jij zit toch altijd bij de BlueMarlin met je Uggs
Ah was jij het die mij in een hokje stopte! Blue Marlin rulesssssss!!!
Neee,ik doe dat nooit...las het alleen!
Oh hahahaaa! Het stond even niet meer op mn netvlies wie het was... Zal eens kijken of hij/zij ooit nog gereageerd heeft...
Bee79, dat is precies goed. Het hoeft zeker niet zo groot te zijn als scheveningen, maar alleen een paar kleine tentjes op het strand is al genoeg. Hoe jij het beschrijft klinkt helemaal goed. Gewoon lekker met de voetjes in het zand, drankje erbij, dan ben ik tevreden.

Hoe is het prijsniveau daar in St. Eulalia?
Prijsniveau is prima, eigenlijk is heel Ibiza niet duur als je het een beetje uitkient (dus niet bij tenten als de Blue Marlin komen ). Het zijn de clubs die reteduur zijn en de drankjes daar. Verder viel het eten en drinken mij echt zo reuze mee!
Mij ook (vorig jaar)

Ik wil eigenlijk volgend jaar weer maar vriend niet..die wil pas het jaar erop weer
Ik ga met een vriendin, mss moet je dat overwegen? Vriend en kind blijven lekker thuis...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven