Vraagje over Ibiza
dinsdag 28 juni 2011 om 10:31
Hoi! In welke plaats in Ibiza moet ik zijn als ik sávonds lekker lang op het strand wil zitten met een drankje erbij.
Dus waar veel strandtenten zijn met een beetje lounge sfeertje.
Ik zoek eigenlijk niet de clubs met hippe (harde) muziek, en hoge entreegelden, maar gewoon een relaxed sfeertje (niet te hip), met niet al te hoge prijzen.
Alvast bedankt!
Dus waar veel strandtenten zijn met een beetje lounge sfeertje.
Ik zoek eigenlijk niet de clubs met hippe (harde) muziek, en hoge entreegelden, maar gewoon een relaxed sfeertje (niet te hip), met niet al te hoge prijzen.
Alvast bedankt!
dinsdag 28 juni 2011 om 13:28
dinsdag 28 juni 2011 om 13:57
Playa den Bossa is druk en jong(er) publiek. Strand is druk. Wel veel restaurantjes maar niet echt aan het strand, meer aan de straat achter het strand. De mooie lounge tenten zitten op andere plekken eigenlijk... Je hebt Nassau op eind van Playa den Bossa, check anders de site eens, is dit wat je bedoelt?
St Eularia ben ik 2 x een middagje geweest, leuk ook! Mooie boulevard met strand maar ook niet echt loungetenten daar volgens mij...
St Eularia ben ik 2 x een middagje geweest, leuk ook! Mooie boulevard met strand maar ook niet echt loungetenten daar volgens mij...
dinsdag 28 juni 2011 om 14:26
Santa Eulalia is leuk, ben ik geweest. Heb je van die strandjes die lekker low key zijn. Niet van die opgedirkte mensen, maar gewoon gezellig met lekkere hapjes etc.
Ik ga in augustus weer en zoek nog een leuke glamping of authentiek hotelletje, iemand tips? De vorige keer sliep ik in hotel Los Pinares de Benet, was erg goed. Via de Libelle geboekt. Klinkt muf, maar was echt super.
Ik ga in augustus weer en zoek nog een leuke glamping of authentiek hotelletje, iemand tips? De vorige keer sliep ik in hotel Los Pinares de Benet, was erg goed. Via de Libelle geboekt. Klinkt muf, maar was echt super.
dinsdag 28 juni 2011 om 14:34
dinsdag 28 juni 2011 om 14:44
Nou het is niet als scheveningen, echt veel kleinschaliger hoor Wij gingen toen veel bij een duits stelletje zitten die hadden zo'n hippie strandtentje, waar je super kon eten met je voeten in het zand. En waar veel mensen 'savonds nog wat bleven drinken. Maar er zijn verschillende kleine strandjes, waar 2 of 3 strandtenten aan zitten waardoor je lekker kan afwisselen.
dinsdag 28 juni 2011 om 15:51
Ik ben dus net een week terug van Ibiza 
Ben ook even wezen kijken in Portinaxt en dat lijkt me s avonds een beetje duf en een leuke strandtent heb ik daar ook niet gezien voor s avonds.
Mijn keuze voor de volgende x (very soon) is nu gevallen op
Santa Eulalia. Even uit t gedruis van Playa den Bossa en toch nog in een leuk 'stadje' waar volgens mij ook genoeg te doen is.
Ik heb gewoon zelf een vliegticket bij Rayanair geboekt voor weinig en onderkomen voor weinig bij booking.com.
Ben ook even wezen kijken in Portinaxt en dat lijkt me s avonds een beetje duf en een leuke strandtent heb ik daar ook niet gezien voor s avonds.
Mijn keuze voor de volgende x (very soon) is nu gevallen op
Santa Eulalia. Even uit t gedruis van Playa den Bossa en toch nog in een leuk 'stadje' waar volgens mij ook genoeg te doen is.
Ik heb gewoon zelf een vliegticket bij Rayanair geboekt voor weinig en onderkomen voor weinig bij booking.com.
dinsdag 28 juni 2011 om 16:37
Bee79, dat is precies goed. Het hoeft zeker niet zo groot te zijn als scheveningen, maar alleen een paar kleine tentjes op het strand is al genoeg. Hoe jij het beschrijft klinkt helemaal goed. Gewoon lekker met de voetjes in het zand, drankje erbij, dan ben ik tevreden.
Hoe is het prijsniveau daar in St. Eulalia?
Hoe is het prijsniveau daar in St. Eulalia?
dinsdag 28 juni 2011 om 16:53