Vraagje over Ibiza
dinsdag 28 juni 2011 om 10:31
Hoi! In welke plaats in Ibiza moet ik zijn als ik sávonds lekker lang op het strand wil zitten met een drankje erbij.
Dus waar veel strandtenten zijn met een beetje lounge sfeertje.
Ik zoek eigenlijk niet de clubs met hippe (harde) muziek, en hoge entreegelden, maar gewoon een relaxed sfeertje (niet te hip), met niet al te hoge prijzen.
Alvast bedankt!
Dus waar veel strandtenten zijn met een beetje lounge sfeertje.
Ik zoek eigenlijk niet de clubs met hippe (harde) muziek, en hoge entreegelden, maar gewoon een relaxed sfeertje (niet te hip), met niet al te hoge prijzen.
Alvast bedankt!
dinsdag 28 juni 2011 om 20:40
vrijdag 8 juli 2011 om 09:57
Niet alle discotheken staan bij elkaar he...als je echt naar een grote wil is het ca een half uurtje-45 minuten rijden denk ik.
Beste misschien om een taxi te nemen,geen idee of de wegen verlicht zijn..je bent in elk geval moe na een nachtje doorhalen,lijkt me niet prettig dan nog je weg (of het pad ) nog te moeten vinden in een onbekende omgeving.
Beste misschien om een taxi te nemen,geen idee of de wegen verlicht zijn..je bent in elk geval moe na een nachtje doorhalen,lijkt me niet prettig dan nog je weg (of het pad ) nog te moeten vinden in een onbekende omgeving.
zaterdag 16 juli 2011 om 20:00
zondag 17 juli 2011 om 02:03
Dank je wel voor onderstaande reactie!
Klinkt goed naar mijn mening.
Twinitg minuten is niks en rustig overdag is precies wat ik zoek.
De drukte zoek ik dan op in de avond. Gekkigheid zat!
Ben niet oud maar ook geen 20 meer haha!
quote:shoppen schreef op 16 juli 2011 @ 20:00:
Op dit moment zitten wij in santa eulalia, met de taxi 20 min naar ibiza stad, kost 20 euro heen
Wij hebben een auto gehuurd, kost 44 euro per dag
Het weer is hier super!
Sants eulalia is vrij rustig overdag, en de boulevard savonds ook best wel
Klinkt goed naar mijn mening.
Twinitg minuten is niks en rustig overdag is precies wat ik zoek.
De drukte zoek ik dan op in de avond. Gekkigheid zat!
Ben niet oud maar ook geen 20 meer haha!
quote:shoppen schreef op 16 juli 2011 @ 20:00:
Op dit moment zitten wij in santa eulalia, met de taxi 20 min naar ibiza stad, kost 20 euro heen
Wij hebben een auto gehuurd, kost 44 euro per dag
Het weer is hier super!
Sants eulalia is vrij rustig overdag, en de boulevard savonds ook best wel
vrijdag 12 augustus 2011 om 04:48
Ola!
Ik ben net terug uit Santa Eulalia. Appartement Las Dalias was eenvoudig en groot met een geweldig uitzicht op zee!
Eigenaresse Suzanna is een aardige vrouw, bij aankomst meteen een uitleg. Wel chaotisch dus effe in de gaten houden.
Aanrader!
Santa Eulalia is rustig.
Heerlijk!
Veel Engelse toeristen maar geen luidruchtige zoals in Ibiza-stad of San Antonio.
Je kan er lekker eten aan de boulevard, 's avonds een drankje drinken bij bijvoorbeeld http://www.facebook.com/g ... d=134297446600542&v=wall.
In de avond livemuziek waar veel Engelsen op afkomen, heb zelf wel gelachen!
Uitgaan kan alleen niet in Santa Eulalia. Voor de grote feesten kan je per taxi en bus naar San Antionio of Ibiza stad.
Taxi was 30 euro voor 2 personen, terugreis.
Club Space was erg gaaf, check bij de restarants aan de boulevard de voorverkoop want aan de deur is het duurder. Entree 60 euro is normaal hier.
Wat een gekkenhuis dat Ibizastad en San Antonio!
Druk op strand, druk in de straten, zou er geen oog dichtdoen 's nachts met die laagovervliegende vliegtuigen.
Vandaar voor mij dus leuk om te hebben bezocht maar rustig te overnachten in Santa Eulalia.
Via Sunweb een bustour gedaan naar de hippiemarkt, Portatinatx en naar het zoutwinningsgebied.
Leuke tour, weinig vrije tijd alleen.
Tour naar Cafe Del Mar was leuk!
Wat een parade van mooie en neppe mensen, natuurlijk moet je de zonsondergang zien want dan gaan mensen ook echt klappen!
Supermarkten in Santa Eulalia redelijk normale prijzen.
Internetcafe's moeilijk te vinden!!!
Wel hebben sommige bars WIFI.
Nou, leuke vakantie gehad dus en hopelijk heeft iemand anders weer wat aan dit verhaal!
Verder was de luchtvochtigheid funest voor mijn longen, heb de halve vakantie lopen hoesten helaas.
Ik ben net terug uit Santa Eulalia. Appartement Las Dalias was eenvoudig en groot met een geweldig uitzicht op zee!
Eigenaresse Suzanna is een aardige vrouw, bij aankomst meteen een uitleg. Wel chaotisch dus effe in de gaten houden.
Aanrader!
Santa Eulalia is rustig.
Heerlijk!
Veel Engelse toeristen maar geen luidruchtige zoals in Ibiza-stad of San Antonio.
Je kan er lekker eten aan de boulevard, 's avonds een drankje drinken bij bijvoorbeeld http://www.facebook.com/g ... d=134297446600542&v=wall.
In de avond livemuziek waar veel Engelsen op afkomen, heb zelf wel gelachen!
Uitgaan kan alleen niet in Santa Eulalia. Voor de grote feesten kan je per taxi en bus naar San Antionio of Ibiza stad.
Taxi was 30 euro voor 2 personen, terugreis.
Club Space was erg gaaf, check bij de restarants aan de boulevard de voorverkoop want aan de deur is het duurder. Entree 60 euro is normaal hier.
Wat een gekkenhuis dat Ibizastad en San Antonio!
Druk op strand, druk in de straten, zou er geen oog dichtdoen 's nachts met die laagovervliegende vliegtuigen.
Vandaar voor mij dus leuk om te hebben bezocht maar rustig te overnachten in Santa Eulalia.
Via Sunweb een bustour gedaan naar de hippiemarkt, Portatinatx en naar het zoutwinningsgebied.
Leuke tour, weinig vrije tijd alleen.
Tour naar Cafe Del Mar was leuk!
Wat een parade van mooie en neppe mensen, natuurlijk moet je de zonsondergang zien want dan gaan mensen ook echt klappen!
Supermarkten in Santa Eulalia redelijk normale prijzen.
Internetcafe's moeilijk te vinden!!!
Wel hebben sommige bars WIFI.
Nou, leuke vakantie gehad dus en hopelijk heeft iemand anders weer wat aan dit verhaal!
Verder was de luchtvochtigheid funest voor mijn longen, heb de halve vakantie lopen hoesten helaas.
woensdag 24 augustus 2011 om 09:51
Hoe is Ibiza in oktober? Ik lees hierboven ergens dat het weer dan prachtig is, tussen oktober en februari, maar dat de strandtenten dicht zijn. Is dat ook al zo in oktober?
Mijn man en willen eigenlijk naar Sardinië eind oktober, maar er is daar maar heel weinig open dan. Wij hoeven niet te feesten, maar willen wel graag gewoon ergens kunnen eten en niet in een verder totaal verlaten hotel zitten.
Graag wil ik dus weten hoe het in oktober op Ibiza is.
xYella.
Mijn man en willen eigenlijk naar Sardinië eind oktober, maar er is daar maar heel weinig open dan. Wij hoeven niet te feesten, maar willen wel graag gewoon ergens kunnen eten en niet in een verder totaal verlaten hotel zitten.
Graag wil ik dus weten hoe het in oktober op Ibiza is.
xYella.