Waarheen met kinderen

20-12-2019 09:15 10 berichten
Allen,

We willen onze reis plannen voor de volgende zomer. Echter hebben we geen idee waar we heen willen/kunnen met een kindje van 3 jaar en en ééntje van 9 maand.

Hebben jullie hier enige tips of ervaringen ?

Alvast bedankt.

We staan voor quasi alles open. Ook budgettair zijn er weinig beperkingen.
Vorig jaar hebben we 4 weken door zuid-Frankrijk gereisd met de Camper. Dat was heel leuk, maar toen hadden we nog maar 1 kindje van 2 jaar. Met een baby erbij zou dit niet haalbaar zijn.

Ijsland, Noorwegen, Shotland, VS staan nog op onze todo-lijst. Maar dit willen we doen als de kindjes wat ouder zijn.
anoniem_6643169e3631f wijzigde dit bericht op 20-12-2019 09:32
45.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Overal ter wereld :)

Dus, wat zoek je voor vakantie?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Een rondreis door Nederland? Kijk eens bij Kras daar hebben ze leuke routes met hotels.
( Maar dat is vast iets te dicht bij vrees ik)
Alle landen waar geen negatief reisadvies voor geld zijn in principe mogelijk.

Misschien moet je je zoekvraag wat specifieker maken door een regio en budget te vermelden? Vervoermiddel? Hoeveel dagen?
Wij vinden Menorca super met deze leeftijden! Niet te ver vliegen, veel kind-proof hotels etc
Ik ben afgelopen zomer naar een autovrije camping in Tsjechië geweest. Ik ben zelf niet zo'n camping mens maar voor kids is het echt geweldig!

Wij zijn een aantal jaar geleden ook in een resort in Griekenland geweest. Dat vond ik zelf toch een stuk minder relaxt omdat daar overal gevaren zijn. Maar dat kan vast ook een stuk kindvriendelijker dan waar wij waren.
Blijf lekker in Nederland. Er zijn zat leuke bestemmingen voor volwassenen en kinderen. Het is ook beter voor het milieu, de toekomst van jullie kinderen.
Stortemelk op Vlieland is kindvriendelijk. Je loopt zo naar het strand en het eiland is autovrij. Je kunt er ingerichte tenten huren (ook van particulieren) en huisjes.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Maar wat vind je leuk? Zee, bos, bergen, pretpark, zwembad, kinderanimatie, kampvuurtje maken, cultuur, stad bezoeken, sport, wandelen, luieren, drukte, grootschalig, knus, luxe uit eten of barbecue, tent of hotel?
Ik vond Duitsland en Oostenrijk altijd ontzettend leuk.
NOORWEGEN!!! :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven