Waddeneilanden mei
dinsdag 15 maart 2011 om 21:48
Hoi,
Wij willen graag eind mei naar één van de Waddeneilanden.
Vorig jaar zomer weekend op Schiermonikoog geweest, verder nog geen ervaring.
We willen graag een huisje huren voor 5 tot 7 dagen en wat we zoeken is natuur (wandelen/fietsen), rust (dus geen huisjespark), maar ook gezelligheid (beetje shoppen en lekker eten).
Welk eiland raden jullie aan? En heeft iemand tips voor een accommodatie?
Wij willen graag eind mei naar één van de Waddeneilanden.
Vorig jaar zomer weekend op Schiermonikoog geweest, verder nog geen ervaring.
We willen graag een huisje huren voor 5 tot 7 dagen en wat we zoeken is natuur (wandelen/fietsen), rust (dus geen huisjespark), maar ook gezelligheid (beetje shoppen en lekker eten).
Welk eiland raden jullie aan? En heeft iemand tips voor een accommodatie?
vrijdag 8 april 2011 om 12:53
ben recent op terschelling geweest Ik vond het geweldig. Zoals al eerder geschreven, de afwisseling is bijzonder. Duinen, bossen, strand, polders etc. Eigenlijk van alles wat. De Cranberries zijn ook mooi, die zullen dan al paarser zijn dan nu. Er is ook wel wat te doen, ezelritten (voor de kinderen), paardrijden, huifkartochten, op het strand met van die wagentjes op de wind (weet niet hoe dat heet), een strandtrip, op pad met de boswachter, nordic walking, fietsen, wandelen, zeehonden trip etc. Echt van alles. Er zijn winkels, kleine musea etc.
Ik heb het erg naar mijn zin gehad en ga binnenkort zeker weer!
Ik heb het erg naar mijn zin gehad en ga binnenkort zeker weer!
zaterdag 9 april 2011 om 00:37
quote:Sonnestraaltje schreef op 16 maart 2011 @ 14:11:
Ik ben op Schiermonnikoog, Ameland, Terschelling en Texel geweest en ik vind Terschelling echt het mooist en meest afwisselend. Texel voelt meer als een verlenging van Noord-Holland, op Terschelling krijg je echt een eiland gevoel. Ook is de natuur van Terschelling veel afwisselender en zijn de afstanden goed te fietsen.
Dat heb ik van meer mensen al gehoord, over 't verschil tussen Texel en Skylge. (Texel is met de auto wel weer veel makkelijker bereikbaar).
Ik ben op Schiermonnikoog, Ameland, Terschelling en Texel geweest en ik vind Terschelling echt het mooist en meest afwisselend. Texel voelt meer als een verlenging van Noord-Holland, op Terschelling krijg je echt een eiland gevoel. Ook is de natuur van Terschelling veel afwisselender en zijn de afstanden goed te fietsen.
Dat heb ik van meer mensen al gehoord, over 't verschil tussen Texel en Skylge. (Texel is met de auto wel weer veel makkelijker bereikbaar).