Wat gaan we doen?
woensdag 1 juli 2020 om 09:38
De komende 2,5 week vrij. Buitenland willen we dit jaar niet.
Man, ik en dochter van 1,5 jaar.
Ik denk aan....
dagje Sea Life,
dagje dierentuin (welke is het leukst voor dochter?),
misschien een weekje kamperen (kant en klare tent of stacaravan), maar waar? Ik denk aan Zeeland of Zuid Limburg
naar een leuke stad (maar niet de allergrootste steden...) bijv Zwolle, Dordrecht oid?
Een paar keer uit eten waarbij kind ook mee kan
Wie heeft er leuke tips? Kom maar op!
Man, ik en dochter van 1,5 jaar.
Ik denk aan....
dagje Sea Life,
dagje dierentuin (welke is het leukst voor dochter?),
misschien een weekje kamperen (kant en klare tent of stacaravan), maar waar? Ik denk aan Zeeland of Zuid Limburg
naar een leuke stad (maar niet de allergrootste steden...) bijv Zwolle, Dordrecht oid?
Een paar keer uit eten waarbij kind ook mee kan
Wie heeft er leuke tips? Kom maar op!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
woensdag 1 juli 2020 om 10:02
Ik vrees dat een weekje kamperen in een kant-en-klaartent nog moeilijk te vinden is in NL.
Tips voor leuke stadjes; Ik ben gek op de kleine Hanzesteden: Elburg, Kampen, Harderwijk, Zutphen, Deventer. In Harderwijk en Kampen zijn heel veel restaurants die kindvriendelijk zijn.
Bij Nunspeet ligt de Zandenplas, een recreatieplas met speelmogelijkheid, maar die zul je misschien ook wel in de buurt hebben. Dat is ook altijd leuk voor een dagje/middag/avond.
Tips voor leuke stadjes; Ik ben gek op de kleine Hanzesteden: Elburg, Kampen, Harderwijk, Zutphen, Deventer. In Harderwijk en Kampen zijn heel veel restaurants die kindvriendelijk zijn.
Bij Nunspeet ligt de Zandenplas, een recreatieplas met speelmogelijkheid, maar die zul je misschien ook wel in de buurt hebben. Dat is ook altijd leuk voor een dagje/middag/avond.
woensdag 1 juli 2020 om 11:29
woensdag 1 juli 2020 om 13:31
Dagje Utrecht met Nijntje museum en spoorwegmuseum
Dierentuin in Amersfoort
Ochtendje Monkeytown (ook die moet je reserveren tegenwoordig!) (En neem dan een MT die in een regio zit waar nog geen vakantie is, dan heb je geen last van oudere kinderen en bijbehorende drukte)
Dagje strand, bij voorkeur op een "slechtere dag", want minder druk
Eten bij een pannenkoekenrestaurant
Een kabouterpad lopen
Even kijken op kidsproof.nl
Dierentuin in Amersfoort
Ochtendje Monkeytown (ook die moet je reserveren tegenwoordig!) (En neem dan een MT die in een regio zit waar nog geen vakantie is, dan heb je geen last van oudere kinderen en bijbehorende drukte)
Dagje strand, bij voorkeur op een "slechtere dag", want minder druk
Eten bij een pannenkoekenrestaurant
Een kabouterpad lopen
Even kijken op kidsproof.nl
woensdag 1 juli 2020 om 14:19
.motorbloemetje schreef: ↑01-07-2020 10:04Kant en klare tent: camping de Weeltenkamp in Teuge! Vlak bij Deventer.
Geen Zeeland of zuid limburg, maar wie weet is het iets.
Opgezocht en helemaal verliefd!
Wat een ontzettend leuke camping, en zoveel te doen voor kinderen. Bedankt voor de tip!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
woensdag 1 juli 2020 om 19:48
Net over de grens, maar misschien nog oke voor je ?
https://www.nutchel.be/
https://www.nutchel.be/
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
woensdag 1 juli 2020 om 21:11